abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92538017
Hoe gaat het hier trouwens :7?
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:08:33 #252
331 Merel
Be here now.
pi_92538047
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb anders geen blubber gezien, Merel :7
Die blubber zit ook goed onder m'n kleren verstopt 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92538073
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Merel het volgende:

[..]

Die blubber zit ook goed onder m'n kleren verstopt 8-)
Goed verstopt dan, dat lukt mij nog niet helemaal _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 9 februari 2011 @ 11:09:32 #254
70532 loveli
N
pi_92538086
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef Merel het volgende:
Maar luister verder niet naar mij, ik besta uit blubber en geen spieren. En de collega tilde me laatste op en raadde m'n gewicht en had het nog goed ook, maar toen heb ik er 5 kilo afgelogen :@
Yup, je bent een vrouw.
crap in = crap out
pi_92538106
O en ik wou dat ik beter kon liegen, ik zag namelijk al een tijdje terug dat mijn ' O+' facebook vriendjes was met mijn eerste verschrikkelijk ex. van toen ik 15 was. Die telt dus niet }:|!
Blijken ze klasgenootjes te zijn :')!!!!!! En dat is heul toevallig want mijn ' O+' studeert maar 1 jaar in mijn stad en daarvoor 100 km verderop EN mijn ouders wonen niet in de stad waar ik studeer.

Ik kon nog net iets mompelen van oh die is slecht opgedroogd :') :@!

Ik wou dat ik kon zeggen: O die gast *)? Nee ken ik niet *)!
pi_92538124
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

neen :P
Alsin minder "waterig" dan een gewone paprika en met meer smaak.
Moet ze maar gewoon eens proberen dan...

_O- ProBilly :D
Waarom zo laat met je brief?

Vik :')

Ik ben wel goed bezig zeg, Maria kan al niet meer normaal tegen een chocoladeletter aankijken en nu durft Noek al niet meer in pashokjes te komen... :N

Drenthe doet wat met je!
Dus Co, ook kunstenaressen zijn welkom! :D

:o Das zeker een schok om te horen XM! Gelukkig eet je nu meer O+

Leuke tatoeages heb je trouwens MarMar! :D

Vrouwen horen ook lekker zacht te zijn Merel ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92538147
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Probability het volgende:
O en ik wou dat ik beter kon liegen, ik zag namelijk al een tijdje terug dat mijn ' O+' facebook vriendjes was met mijn eerste verschrikkelijk ex. van toen ik 15 was. Die telt dus niet }:|!
Blijken ze klasgenootjes te zijn :')!!!!!!

Ik kon nog net iets mompelen van oh die is slecht opgedroogd :') :@!

Ik wou dat ik kon zeggen: O die gast *)? Nee ken ik niet *)!
:D _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92538150
Thx v1z :) d'r kan nog meer bij, maar dat is een 5jarenplan :)
pi_92538182
Goed verhaal Prob :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92538207
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D _O-
Het ergste was nog dat we het net toevallig over exen hadden en dat ik net een verschrikkelijk verhaal had verteld...

Drie keer raden over wie dat ging :') :')!!!!!!
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:13:10 #261
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92538209
@ XM, ik herken mezelf behoorlijk in je verhaal. Moet mezelf soms ook dwingen om te ontbijten, lunchen én avond te eten.

@ Jagar, mijn gynaecoloog gaf aan dat hij er echt de voorkeur aan gaf als de vrouwen kwamen tijdens hun menstruatie (dan doet het minder pijn), dus dat zou ik proberen te plannen als dat kan. Ik heb ¤140,- betaald voor de mirena en de telefoonmevrouw van de verzekering kon niet met zekerheid zeggen of hij volledig vergoed zou worden, dus ik moest maar gewoon een declaratieformulier opsturen. In mijn polis staat dat anticonceptie vanaf 21 jaar volledig vergoed wordt maar voor sommige geldt een eigen bijdrage, er staat alleen niet bij voor welke dan.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:13:32 #262
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92538223
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Het ergste was nog dat we het net over exen hadden en dat ik net een verschrikkelijk verhaal had verteld...

_O-
pi_92538262
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Maar ik ben natuurlijk wel erg regionaal gebonden. Amsterdam is bijvoorbeeld geen optie vanwege de files (zonder zou het net kunnen).
ik denk dat dat ook verschil maakt. Mijn werkgebied is de randstad, het oosten is niet te doen :N
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92538278
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Het ergste was nog dat we het net toevallig over exen hadden en dat ik net een verschrikkelijk verhaal had verteld...

Had hij dat ook door? :P
pi_92538306
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Rituals het volgende:

[..]

_O-
Daarna had ik hem ook nog eens belachelijk gemaakt met z'n stipte lullige roos bij elk mogelijke gelegenheid. Ik vond het zelf best een hilarisch verhaal. Vōōrdat ik wist dat ze elkaar kenden }:|!
pi_92538387
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Had hij dat ook door? :P
Zoals ik al zei, ik wou dat ik m'n mond kon houden :')!!
pi_92538427
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef conleche het volgende:

Whehehe, dat plaatje. _O-

Ik ben geloof ik nog nooit in Drenthe geweest. :@
Het is hier best fijn. Bččh! Veel schaapjes en ehm veel schaapjes.
Als ik drukte wil, dan pak ik de auto en dan ben ik er in een uurtje. Nederland is wat dat betreft redelijk pittoresk/klein, vind ik. w/
Go hard or go home
pi_92538470
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik wou dat ik m'n mond kon houden :')!!
Hihihihihihi _O-
pi_92538637
Prob _O- , de wereld is kleiner dan je hoopte!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:26:27 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92538725
Oei Prob _O-

Noek: ik heb vroeger nog vakantie gehad in Drenthe, ik mocht nog op een tractor *) :+

V1z0R en zn chocoladeletters }:| Al kreeg ik nu van mn moeder's vriend een chocoladepopje in de vorm van een ster met een gezichtje, en toen ik hem in handen kreeg was het eerste wat ik zei: "Heu, en chocoladester!". En daarna dacht ik oei... :')

En note to self: geen cola meer op doordeweekse avonden }:| Was gisteren al doodmoe om een uur of half 9 dus had een glaasje cola gepakt. Lig ik daarna toch wakker tot na half 2 :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92538865
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

Noek: ik heb vroeger nog vakantie gehad in Drenthe, ik mocht nog op een tractor *) :+

:D Cool! Nog een koe geraakt of niet?
Ik zie er niet uit als Yvonne met laarsjes hoor. :o
Go hard or go home
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:35:32 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92539065
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef Noek het volgende:

[..]

:D Cool! Nog een koe geraakt of niet?
Ik zie er niet uit als Yvonne met laarsjes hoor. :o
Haha nee want sturen mocht ik dan weer niet, flauw he! :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92539236
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. Net bij de gynacoloog geweest. Recept voor mirena in de pocket. Even bedenken wanneer ik hem ga laten zetten. lees, wanneer ik genoeg moed verzameld heb.

Boh, wat een gedoe met betalen voor alles zeg...Nu heb ik uiteindelijk niets betaald, ook gek!

Mirena kost hier 110 euro ongeveer. Hoe gaat dat in Nederland? Word hij compleet vergoed? Maar dat gaat natuurlijk eerst van de eigen bijdrage af?
bij mijn verzekering werd hij volledig vergoed, maar de pil niet :?

Dus de logica erachter snapte ik niet echt :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92539320
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Rituals het volgende:
@ XM, ik herken mezelf behoorlijk in je verhaal. Moet mezelf soms ook dwingen om te ontbijten, lunchen én avond te eten.

@ Jagar, mijn gynaecoloog gaf aan dat hij er echt de voorkeur aan gaf als de vrouwen kwamen tijdens hun menstruatie (dan doet het minder pijn), dus dat zou ik proberen te plannen als dat kan. Ik heb ¤140,- betaald voor de mirena en de telefoonmevrouw van de verzekering kon niet met zekerheid zeggen of hij volledig vergoed zou worden, dus ik moest maar gewoon een declaratieformulier opsturen. In mijn polis staat dat anticonceptie vanaf 21 jaar volledig vergoed wordt maar voor sommige geldt een eigen bijdrage, er staat alleen niet bij voor welke dan.
hier had ze het erover dat ze hem plaatsten tijdens je menstruatie omdat ze dan zeker weten dat je niet zwanger bent, tenminste, als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Als je ze wel gebruikt kun jehet ten alle tijden laten plaatsen, zei ze.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:48:12 #275
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92539563
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hier had ze het erover dat ze hem plaatsten tijdens je menstruatie omdat ze dan zeker weten dat je niet zwanger bent, tenminste, als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Als je ze wel gebruikt kun jehet ten alle tijden laten plaatsen, zei ze.
Je kunt hem ten alle tijden laten plaatsen, maar tijdens je menstruatie staat je baarmoedermond iets verder open (of is hij soepeler?) en daarom zou het iets minder pijn doen. Ook ben ik nu meteen beschermd tegen zwangerschap en als je het buiten je menstruatie doet, dan moet je 7 dagen een condoom gebruiken meen ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')