oh ja, die is erquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe aflevering NU aan het kijken.
Ik ook, net een half uurtje geleden!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, net een half uurtje geleden!
Waar kom je die dan tegen? Ik vind nauwelijks salesmanagementvacatures....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb een paar sollicitaties de deur uit gedaan, en sommigen wilden al meer infoEn ik heb besloten dat ik alleen nog voor sales managment functies ga en niet voor account managment, dus dat maakt het solliciteren ook weer makkelijker
Luxeproblemenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar kom je die dan tegen? Ik vind nauwelijks salesmanagementvacatures....
Vandaag weer op gesprek geweest. Ik denk dat ik de baan wel kan krijgen. Geen idee of ik het zelf wel wil..... Eigen bedrijf vs accountmanager/salesmanager bij een middelgrootbedrijf met een zeer goede naam. Kan ook nog ergens als accountmanager werken waar de verdiensten erg goed zijn..... Moeilijk.
Het klinkt wel goed wat je opsomt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vandaag weer op gesprek geweest. Ik denk dat ik de baan wel kan krijgen. Geen idee of ik het zelf wel wil..... Eigen bedrijf vs accountmanager/salesmanager bij een middelgrootbedrijf met een zeer goede naam. Kan ook nog ergens als accountmanager werken waar de verdiensten erg goed zijn..... Moeilijk.
Ja. Maar wel lastig. Ik wil me in ieder geval voor de komende paar jaar vastleggen en niet te snel switchen van baan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed wat je opsomt.
Hmm dat is CV technisch (afhankelijk van leeftijd ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Maar wel lastig. Ik wil me in ieder geval voor de komende paar jaar vastleggen en niet te snel switchen van baan.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef MarMar het volgende:
Slaap er rustig een nachtje over TinkWel fijn om zoveel keuze te hebben!
Vroegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
deze master of farts gaat slapen![]()
Ooooh vandaar die vervelende huurdersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja, sliep gisteren ook weer pas rond 12 uur, en was vandaag niet te harden op 't werkdus nu maar 's kijken of het beter gaat als ik wat langer slaap
I knowquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de huurders blijven vaak vervelend, maakt niet veel uit of ik nou goed of slecht slaap.. alleen als ik goed slaap dan kan ik 't nèt wat beter negeren oplossen![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de huurders blijven vaak vervelend, maakt niet veel uit of ik nou goed of slecht slaap.. alleen als ik goed slaap dan kan ik 't nèt wat beter negeren oplossen![]()
Leiding geven is nauwelijks aan te leren, is iets dat je in je hebt of niet althans dat bemerk ik een beetje en dat is wat mijn linkerhand met 40 jaar ervaring zegt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Greys is de laatste tijd inderdaad minder tranentrekkend Co! Ik heb al afleveringen lang niet meer gehuild.
Op mijn werk gaat de komende tijd veel veranderen. Dat kan leuk uitpakken of niet. Maar ik hoorde vanavond dat er bij een erg leuk bedrijf een erg leuke functie gaat vrijkomen... Dus wie weet. Alleen zou ik daar leiding moeten gaan geven geven aan mensen en dat heb ik nog nooit gedaan. Hoe leer je dat? Je moet ergens beginnen natuurlijk, maar als je binnen je eigen organisatie niet naar zo'n functie kunt groeien, kun je moeilijk ergens anders in zo'n functie beginnen zonder ervaring... Toch? Iemand zinnige dingen hierover te zeggen?
Wat ga je in het theater zien Cali?
geen idee! hij had twee kaartjes zei 'ie, en of ik mee wildequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Greys is de laatste tijd inderdaad minder tranentrekkend Co! Ik heb al afleveringen lang niet meer gehuild.
Op mijn werk gaat de komende tijd veel veranderen. Dat kan leuk uitpakken of niet. Maar ik hoorde vanavond dat er bij een erg leuk bedrijf een erg leuke functie gaat vrijkomen... Dus wie weet. Alleen zou ik daar leiding moeten gaan geven geven aan mensen en dat heb ik nog nooit gedaan. Hoe leer je dat? Je moet ergens beginnen natuurlijk, maar als je binnen je eigen organisatie niet naar zo'n functie kunt groeien, kun je moeilijk ergens anders in zo'n functie beginnen zonder ervaring... Toch? Iemand zinnige dingen hierover te zeggen?
ik denk goed zoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Blurred86 het volgende:
oh en aurum: linzen zijn een goeie vleesvervanger (mits met rijst gegeten geloof ik) dus geen vlees of vis nodig! al vind ik dal altijd juist wel lekker bij een goeie curry met vlees of vis
Ik denk eigenlijk dat ik leiding geven qua werkinhoud best zou kunnen, maar ik zit vooral ook te denken aan het groepsproces op een afdeling, beoordelingsgesprekken, je mensen stimuleren in hun carrière en laten uitblinken in hun werk... En zolang het goed gaat is het makkelijk om de baas te spelen, het gaat er natuurlijk juist om wat je doet als het op een afdeling lastig gaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Leiding geven is nauwelijks aan te leren, is iets dat je in je hebt of niet althans dat bemerk ik een beetje en dat is wat mijn linkerhand met 40 jaar ervaring zegt.
Het is niet gek om iemand zonder ervaring daarin aan te nemen maar als je echt iemand met meer ervaring kunt krijgen tsja dan moeten jouw kwaliteiten wel goed zichtbaar zijn.
managment groei je in, kan via traineeship, dus dan word je intern opgeleid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Dat hoop ik ook echt heel ergquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef _Calimero_ het volgende:
geen idee! hij had twee kaartjes zei 'ie, en of ik mee wilde![]()
Ik lees net jouw verhaal over de collega, ik denk dat t goed is dat je naar hem toe gegaan bent, en hoop dat de komende twee weken niet in de weg hoeven te staan voor jullie!!
dat googlen is een goed idee! Thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
En hoe ik zoek naar banen (naast de officiële sites dan)
- via Twitter
- via Google (zoeken op vacature <functienaam>)
Dan kom je nog wel meer tegen dan alleen op de officiële vacaturesites.
Alleen vind je dan ook een shitload aan vacatures die allang verlopen zijn (staat er een oude datum bij of überhaupt geen datum). Maar goed, in het laatste geval kun je nog even bellen om te vragen hoe het zitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat googlen is een goed idee! Thanks
In mijn huidige functie zou ik er dus niet naartoe kunnen groeien, vandaar dat ik het even in de groep gooide. Gek genoeg heb ik het ook niet eerder serieus overwogen, maar doordat een vriend over deze baan vertelde dacht ik opeens "misschien is dat wel wat". Dus ik zie het nu nog niet als serieuze optie, maar het is wel iets om eens wat verder over na te denkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
managment groei je in, kan via traineeship, dus dan word je intern opgeleid.
Of je gaat het gewoon doen zo slecht/goed als het gaat en volgt al doende een managment cursus/opleiding etc.
Maar meerendeels is het gewoon doen. En het scheelt als je iemand in het kader hebt met wie je dingen kan doorspreken.
Tip van flip: google extra criterium aanvinken --> geplaatst binnen laatste 24 uur / laatste maand / etcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen vind je dan ook een shitload aan vacatures die allang verlopen zijn (staat er een oude datum bij of überhaupt geen datum). Maar goed, in het laatste geval kun je nog even bellen om te vragen hoe het zit.
Baas spelen tsja dat is de verkeerde bewoording. Draagvlak creëren en zorgen dat men het werk met plezier uitvoert tegen goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik leiding geven qua werkinhoud best zou kunnen, maar ik zit vooral ook te denken aan het groepsproces op een afdeling, beoordelingsgesprekken, je mensen stimuleren in hun carrière en laten uitblinken in hun werk... En zolang het goed gaat is het makkelijk om de baas te spelen, het gaat er natuurlijk juist om wat je doet als het op een afdeling lastig gaat![]()
Ach en waarschijnlijk wordt het ook niks hoor, maar het is even een leuk gedachtensprongetje naar wat ik allemaal nog meer zou willen en kunnen
Iig niet de boot afhouden, alleen maar omdat je twijfelt of je het kunt, want dan blijf je altijd zitten met "What if?". Je moet daar natuurlijk wel realistisch in blijven, maar het is ook spannend om iets heel nieuws te proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Merel het volgende:
[..]
In mijn huidige functie zou ik er dus niet naartoe kunnen groeien, vandaar dat ik het even in de groep gooide. Gek genoeg heb ik het ook niet eerder serieus overwogen, maar doordat een vriend over deze baan vertelde dacht ik opeens "misschien is dat wel wat". Dus ik zie het nu nog niet als serieuze optie, maar het is wel iets om eens wat verder over na te denken
naja, je kan iig sollicteren/ op gesprek gaan. Je hebt imo weinig te verliezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Merel het volgende:
In mijn huidige functie zou ik er dus niet naartoe kunnen groeien, vandaar dat ik het even in de groep gooide. Gek genoeg heb ik het ook niet eerder serieus overwogen, maar doordat een vriend over deze baan vertelde dacht ik opeens "misschien is dat wel wat". Dus ik zie het nu nog niet als serieuze optie, maar het is wel iets om eens wat verder over na te denken
Daarom ook dequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Baas spelen tsja dat is de verkeerde bewoording.
Huh, waar vind je dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tip van flip: google extra criterium aanvinken --> geplaatst binnen laatste 24 uur / laatste maand / etc
Het is nog niet eens zeker dat ze extern gaan werven. Maar het idee is leuk, dus wie weetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, je kan iig sollicteren/ op gesprek gaan. Je hebt imo weinig te verliezen
Eerst zoeken, dan linksonderin!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, waar vind je dat?
@ Merel: oh ja, goeie tipIk vind ook weer dingen die ik nog niet gezien had
Sorry ik geef mijn gesnotterquote:
Al doen ze dat niet een brief schrijven kan altijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zeker dat ze extern gaan werven. Maar het idee is leuk, dus wie weet
Balen de leerlingen er net zo van als jij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik baal echt heel erg. Er staat zo een klas leerlingen op me te wachten en dan ben ik er niet.
Ik zou wel balen als ik een uur had moeten fietsen ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Balen de leerlingen er net zo van als jij?![]()
Kan gebeuren DaD, niet te druk over maken.
Hebben ze vandaag nog andere lessen? Dan hadden ze dat sowieso gemoeten, dus achquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou wel balen als ik een uur had moeten fietsen ja.
Whoeoeoeh!quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:33 schreef Phaidra het volgende:
Whoops DaD. Dat is zo balen...
Vik, je mag trots op me zijn. Ik ben gisteravond gaan hardlopen. Ik wil het heel langzaam opbouwen in de hoop dat mijn scheenbeenblessure niet terugkomt, dus heel braaf 5x1 min. gerend met 2 min. wandelen ertussen. Conditioneel geen enkel probleem en ook geen pijn gehad.
Even naar school bellen zodat de leerlingen niet te lang staan te wachten? (en dan bij voorkeur aan de leerlingen een andere reden opgeven dan verslapen, anders heb je de komende weken allemaal leerlingen die zich verslapen hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik baal echt heel erg. Er staat zo een klas leerlingen op me te wachten en dan ben ik er niet.
Hehe idd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Even naar school bellen zodat de leerlingen niet te lang staan te wachten? (en dan bij voorkeur aan de leerlingen een andere reden opgeven dan verslapen, anders heb je de komende weken allemaal leerlingen die zich verslapen hebben) Kan gebeuren joh.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:17 schreef Jagärtrut het volgende:
inderdaad. Kan gebeuren..
Appels eten op de werkplek zou verboden moeten worden.
Oh, en weer waren m'n collega's er eerder dan ik, en zullen ook wel langer blijven. Eentje heeft gister van 7.15 tot 18 uur gewerkt. Dat zonder bijzondere deadline in het vooruitzicht. En me het er maar inwrijven. Oh ja, ik ben wel wat moe. Heb zoooooooo'n lange dag gehad gister...
En vanmorgen was ze er weer om 7.15....![]()
Volgens mij zitten die collega's zodanig in je irritatiezone dat je je zelfs zou ergeren als ze koffie voor je zouden halenquote:Goed, ik ga proberen me er niet druk over te maken.
Moet jij om half 8 al op school zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kut. Ik had al op school moeten zijn en ik ben net wakker. Verslapen. Wát een blunder.
dat idee krijg ik ook jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zitten die collega's zodanig in je irritatiezone dat je je zelfs zou ergeren als ze koffie voor je zouden halen.
Ik vind het helemaal geen probleem dat ze eerder beginnen met werken. Het irriteert me dat ze zich zooo belangrijk voelt, dat ze heeel erg vroeg begint met werken en tot heellaat doorwerkt, zonder hele hoge deadline druk, en elke mogelijkheid aangrijpt om dat in te wrijven. ' Ja, ik heb gisteravond niets bijzonders gedaan, want ik was hier tot zes uur en had heeeel lang gewerkt'...en dan klagen dat ze moe is, maar dat ze zoooveel belangrijke dingen moet doen...Ik heb er een gruwelijke hekel aan dat mensen zich belangrijker voelen dan dat ze zijn...quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Netjes lijstje mo, ga je een beetje low carb? stuk minder brood dan je andere lijstjes.
Nynke, waarom is het voor jou zo'n probleem dat je collega's eerder beginnen? Zolang mensen tevreden zijn over jouw werk is er toch niets aan de hand?
yup.. beperken tot avondetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
Netjes lijstje mo, ga je een beetje low carb? stuk minder brood dan je andere lijstjes.
Oooh, dat is ook irritant. Zeker als ze zichzelf zo hard prijzen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen probleem dat ze eerder beginnen met werken. Het irriteert me dat ze zich zooo belangrijk voelt, dat ze heeel erg vroeg begint met werken en tot heellaat doorwerkt, zonder hele hoge deadline druk, en elke mogelijkheid aangrijpt om dat in te wrijven. ' Ja, ik heb gisteravond niets bijzonders gedaan, want ik was hier tot zes uur en had heeeel lang gewerkt'...en dan klagen dat ze moe is, maar dat ze zoooveel belangrijke dingen moet doen...Ik heb er een gruwelijke hekel aan dat mensen zich belangrijker voelen dan dat ze zijn...
Ja?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:50 schreef Blurred86 het volgende:
en goedemorgen allemaal! wat is het weer prachtig mooi weer vandaag
Ja. Maar ik ben natuurlijk wel erg regionaal gebonden. Amsterdam is bijvoorbeeld geen optie vanwege de files (zonder zou het net kunnen).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk goed zoekenIk struin al die job sites af
ik zoek iig in de technical sales managment kant, ik weet niet of dat ook jouw tak van sport is?
Voor het hardlopen, fietsen etc. gebruik ik altijd Runtastic Pro op de iPhone. Deze slaat echt nooit stukken over. Misschien is dat programma nog een optie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik rende gister met Runkeeper en tijdens het lopen werd mijn snelheid wel gemeten, maar na opslaan was opeens een deel verdwenen. De belangrijkste ren-minuten staan er wel op, maar tijdens het wandelen staat er nu 0,0 km/h. Snelheid is sowieso om te huilen, 8 km/h max (eigenlijk zelfs 7,96
).
Dat zal allemaal best, maar daar hoef jij toch geen last van te hebben? Haar probleem.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen probleem dat ze eerder beginnen met werken. Het irriteert me dat ze zich zooo belangrijk voelt, dat ze heeel erg vroeg begint met werken en tot heellaat doorwerkt, zonder hele hoge deadline druk, en elke mogelijkheid aangrijpt om dat in te wrijven. ' Ja, ik heb gisteravond niets bijzonders gedaan, want ik was hier tot zes uur en had heeeel lang gewerkt'...en dan klagen dat ze moe is, maar dat ze zoooveel belangrijke dingen moet doen...Ik heb er een gruwelijke hekel aan dat mensen zich belangrijker voelen dan dat ze zijn...
M'n andere collega in het kantoor is best okay...
Dat vreet vast energie. Zonde! Uiteindelijk voelt zij zichzelf nog steeds belangrijk en jij voelt je kut en geprikkeld. Is er niet iets wat je kunt doen zodat jij in elk geval wel dat gevoel kwijt bent? Je hebt jezelf er zo mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
M'n andere collega in het kantoor is best okay...
Oh ja, dat is wel een goede. Avocado, dat is wel vette shit! Goede tip, Flip!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien nog iets van een salade met avocado Noek? Gezonde vetten jeweetz!
In tegenstelling tot jou houd ik juist veel van carbjes. En van crap.
Planning:
O: banaan (háááást)
T: bakje kwark met muesli
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x appelstroop
T: rode grapefruit
D: lasagne met ricotta en courgette
Morgen weer RPM.
Ik zal eens kijken, bedankt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef Noek het volgende:
Goedemorgen, het voelt als een bevroren lente. Heerlijk!
[..]
Voor het hardlopen, fietsen etc. gebruik ik altijd Runtastic Pro op de iPhone. Deze slaat echt nooit stukken over. Misschien is dat programma nog een optie?
Dat vind ik ook heel lastig. Zuivel is een optie (en dan geen mager spul), ei, noten. Maar daar ben je ook wel eens zat van.quote:Het gaat me niet om af te vallen maar om gezonder te eten.
Volgens mij is dit nog te weinig. Als ik dan crap schrap dan weet ik niet zo goed hoe ik het wel kan opvullen. Ga iig vandaag mijn eetlijst van de afgelopen weken doorsturen naar de trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |