oh ja, die is erquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe aflevering NU aan het kijken.
Ik ook, net een half uurtje geleden!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, net een half uurtje geleden!
Waar kom je die dan tegen? Ik vind nauwelijks salesmanagementvacatures....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb een paar sollicitaties de deur uit gedaan, en sommigen wilden al meer infoEn ik heb besloten dat ik alleen nog voor sales managment functies ga en niet voor account managment, dus dat maakt het solliciteren ook weer makkelijker
Luxeproblemenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar kom je die dan tegen? Ik vind nauwelijks salesmanagementvacatures....
Vandaag weer op gesprek geweest. Ik denk dat ik de baan wel kan krijgen. Geen idee of ik het zelf wel wil..... Eigen bedrijf vs accountmanager/salesmanager bij een middelgrootbedrijf met een zeer goede naam. Kan ook nog ergens als accountmanager werken waar de verdiensten erg goed zijn..... Moeilijk.
Het klinkt wel goed wat je opsomt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar kom je die dan tegen? Ik vind nauwelijks salesmanagementvacatures....
Vandaag weer op gesprek geweest. Ik denk dat ik de baan wel kan krijgen. Geen idee of ik het zelf wel wil..... Eigen bedrijf vs accountmanager/salesmanager bij een middelgrootbedrijf met een zeer goede naam. Kan ook nog ergens als accountmanager werken waar de verdiensten erg goed zijn..... Moeilijk.
Ja. Maar wel lastig. Ik wil me in ieder geval voor de komende paar jaar vastleggen en niet te snel switchen van baan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed wat je opsomt.
Hmm dat is CV technisch (afhankelijk van leeftijd ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Maar wel lastig. Ik wil me in ieder geval voor de komende paar jaar vastleggen en niet te snel switchen van baan.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef MarMar het volgende:
Slaap er rustig een nachtje over TinkWel fijn om zoveel keuze te hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |