abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92533813
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 07:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik baal echt heel erg. Er staat zo een klas leerlingen op me te wachten en dan ben ik er niet.
Even naar school bellen zodat de leerlingen niet te lang staan te wachten? (en dan bij voorkeur aan de leerlingen een andere reden opgeven dan verslapen, anders heb je de komende weken allemaal leerlingen die zich verslapen hebben :+) Kan gebeuren joh.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92533851
inderdaad. Kan gebeuren..

Appels eten op de werkplek zou verboden moeten worden.

Oh, en weer waren m'n collega's er eerder dan ik, en zullen ook wel langer blijven. Eentje heeft gister van 7.15 tot 18 uur gewerkt. Dat zonder bijzondere deadline in het vooruitzicht. En me het er maar inwrijven. Oh ja, ik ben wel wat moe. Heb zoooooooo'n lange dag gehad gister...

En vanmorgen was ze er weer om 7.15.... 8)7 Goed, ik ga proberen me er niet druk over te maken.

Lijstje:
O: yoghurt met muesli
B: 30 minuten wandelen..
T: knackebrod met roomkaas
L: dal met naan
T: sinaasappel
S: anderhalf uur volleyballen
T: banaan
D: wafels
  woensdag 9 februari 2011 @ 08:24:46 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92533914
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Even naar school bellen zodat de leerlingen niet te lang staan te wachten? (en dan bij voorkeur aan de leerlingen een andere reden opgeven dan verslapen, anders heb je de komende weken allemaal leerlingen die zich verslapen hebben :+) Kan gebeuren joh.
Hehe idd.

Als je zegt dat je je verslapen hebt, ga je dat het hele jaar horen van lln die zich ook verslapen hebben :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 februari 2011 @ 08:25:04 #179
331 Merel
Be here now.
pi_92533918
Ach ja DaD, je leerlingen zullen wel balen, maar so what? Dit is een goede les voor ze in omgaan met teleurstelling ofzo :+

Ik ga vandaag uit lunchen en uit eten. Maar ik ga wel proberen een beetje gezond te doen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92533935
Oh fuck, ik ging ervanuit dat ik op de dichtstbijzijnde locatie les had, is het juist op een verder weg. *stress*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92534045
goedemorgen!

Arme DaD! -O- maar ondanks dat ik vroeger best ver moest fietsen vond ik 't nooit zo erg als ik voor 'niets' was gefietst wanneer bleek dat de docent van 't eerste uur ziek was ;) lekker nog even chillen en wakker worden in de aula ofzo :P

Lijstje:

O: 250gr kwark
T: roggebrood (van de Lidl, 100 gram)
T: kiwi
L: salade met 2 gekookte eitjes, forel, tomaat, avocado en cottage cheese
T: bloedsinaasappel
S: hardlopen
D: fajita's
Ja doei.
pi_92534184
Goedemorgen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 9 februari 2011 @ 08:45:35 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92534237
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:17 schreef Jagärtrut het volgende:
inderdaad. Kan gebeuren..

Appels eten op de werkplek zou verboden moeten worden.

Oh, en weer waren m'n collega's er eerder dan ik, en zullen ook wel langer blijven. Eentje heeft gister van 7.15 tot 18 uur gewerkt. Dat zonder bijzondere deadline in het vooruitzicht. En me het er maar inwrijven. Oh ja, ik ben wel wat moe. Heb zoooooooo'n lange dag gehad gister...

En vanmorgen was ze er weer om 7.15.... 8)7
quote:
Goed, ik ga proberen me er niet druk over te maken.

Volgens mij zitten die collega's zodanig in je irritatiezone dat je je zelfs zou ergeren als ze koffie voor je zouden halen ;).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92534241
Ik rende gister met Runkeeper en tijdens het lopen werd mijn snelheid wel gemeten, maar na opslaan was opeens een deel verdwenen :? . De belangrijkste ren-minuten staan er wel op, maar tijdens het wandelen staat er nu 0,0 km/h. Snelheid is sowieso om te huilen, 8 km/h max (eigenlijk zelfs 7,96 :') ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92534256
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 07:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kut. Ik had al op school moeten zijn en ik ben net wakker. Verslapen. Wát een blunder.
Moet jij om half 8 al op school zijn?
pi_92534287
Morning!

Netjes lijstje mo, ga je een beetje low carb? stuk minder brood dan je andere lijstjes.

Nynke, waarom is het voor jou zo'n probleem dat je collega's eerder beginnen? Zolang mensen tevreden zijn over jouw werk is er toch niets aan de hand?
  woensdag 9 februari 2011 @ 08:48:27 #187
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92534288
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij zitten die collega's zodanig in je irritatiezone dat je je zelfs zou ergeren als ze koffie voor je zouden halen ;).
dat idee krijg ik ook ja ;) kun je niet muziek luisteren (oordopjes in!) tijdens het werken Jagar?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 9 februari 2011 @ 08:50:21 #188
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92534322
en goedemorgen allemaal! wat is het weer prachtig mooi weer vandaag O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92534410
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Netjes lijstje mo, ga je een beetje low carb? stuk minder brood dan je andere lijstjes.

Nynke, waarom is het voor jou zo'n probleem dat je collega's eerder beginnen? Zolang mensen tevreden zijn over jouw werk is er toch niets aan de hand?
Ik vind het helemaal geen probleem dat ze eerder beginnen met werken. Het irriteert me dat ze zich zooo belangrijk voelt, dat ze heeel erg vroeg begint met werken en tot heellaat doorwerkt, zonder hele hoge deadline druk, en elke mogelijkheid aangrijpt om dat in te wrijven. ' Ja, ik heb gisteravond niets bijzonders gedaan, want ik was hier tot zes uur en had heeeel lang gewerkt'...en dan klagen dat ze moe is, maar dat ze zoooveel belangrijke dingen moet doen...Ik heb er een gruwelijke hekel aan dat mensen zich belangrijker voelen dan dat ze zijn...

M'n andere collega in het kantoor is best okay...
pi_92534555
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:

yup.. beperken tot avondeten :Y
Ja doei.
pi_92534602
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal geen probleem dat ze eerder beginnen met werken. Het irriteert me dat ze zich zooo belangrijk voelt, dat ze heeel erg vroeg begint met werken en tot heellaat doorwerkt, zonder hele hoge deadline druk, en elke mogelijkheid aangrijpt om dat in te wrijven. ' Ja, ik heb gisteravond niets bijzonders gedaan, want ik was hier tot zes uur en had heeeel lang gewerkt'...en dan klagen dat ze moe is, maar dat ze zoooveel belangrijke dingen moet doen...Ik heb er een gruwelijke hekel aan dat mensen zich belangrijker voelen dan dat ze zijn...

Oooh, dat is ook irritant. Zeker als ze zichzelf zo hard prijzen. :X

Heb je haar er al op geattendeerd dat ontspanning heel belangrijk is om goed werk te kunnen leveren en dat je veel beter werk levert als je uitgerust bent? >:)
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:06:32 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92534609
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:50 schreef Blurred86 het volgende:
en goedemorgen allemaal! wat is het weer prachtig mooi weer vandaag O+
Ja?

* Viking84 loert door gordijnen.

Het belooft wel een prachtige dag te wórden iig :).

Ik heb m'n eerste sollibrief verstuurd *O*. Nu bezig met de tweede.

Alleen zit ik met het volgende:

Er zijn twee vergelijkbare functies die me aanspreken en voor beide functies is (volgens mij) geen vacature op dit moment. Hoe handle ik dit zonder dat ze denken dat ik maar wat doe? :').

De vacatures liggen wel in elkaars verlengde dus. Het is niet zo dat ik reageer op de functie van tekstschrijver én accountant ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:17:29 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92534827
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik denk goed zoeken :? Ik struin al die job sites af :')

ik zoek iig in de technical sales managment kant, ik weet niet of dat ook jouw tak van sport is?
Ja. Maar ik ben natuurlijk wel erg regionaal gebonden. Amsterdam is bijvoorbeeld geen optie vanwege de files (zonder zou het net kunnen).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92534833
Goedemorgen, het voelt als een bevroren lente. Heerlijk! O+
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik rende gister met Runkeeper en tijdens het lopen werd mijn snelheid wel gemeten, maar na opslaan was opeens een deel verdwenen :? . De belangrijkste ren-minuten staan er wel op, maar tijdens het wandelen staat er nu 0,0 km/h. Snelheid is sowieso om te huilen, 8 km/h max (eigenlijk zelfs 7,96 :') ).
Voor het hardlopen, fietsen etc. gebruik ik altijd Runtastic Pro op de iPhone. Deze slaat echt nooit stukken over. Misschien is dat programma nog een optie?

Maandag heb ik een uur RPM gegeven en een uur gepumpt. Gisteren 1uur RPM gegeven en 1 uur intervaltraining op de fiets gedaan dus vandaag ga ik even herstellen. Morgen weer RPM en misschien nog een les bodybalance volgen. Word ik altijd lekker rustig van. :z

Lijst van vandaag dan maar:
- 3 rijstwafels met kaas O+ Dit is liefde maar ik weet dat het jack shit voor me doet
- Brinta met lijnzaad
- Yoghurt of brood
- fruit & noten
- zalm en veel groente
- 's avonds eet ik ook altijd nog wat als ik niet sport, vaak iets van crap. Veel crap! :')
Maar vanaf vandaag no more. :{w

Ik hou niet zo heel erg van brood, aardappels of pasta. Beetje jammer wel want ik kan het wel gebruiken maar ik blaas daar zo van op en dat voelt heel naar. Hoe minder ik ook eet, hoe erger het effect is wanneer ik het wel eet. Het gaat me niet om af te vallen maar om gezonder te eten.
Volgens mij is dit nog te weinig. Als ik dan crap schrap dan weet ik niet zo goed hoe ik het wel kan opvullen. Ga iig vandaag mijn eetlijst van de afgelopen weken doorsturen naar de trainer.

Lang verhaal eigenlijk en best boring. Sorry! 8-)
Go hard or go home
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:23:28 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92534995
quote:

[..]

Dat zal allemaal best, maar daar hoef jij toch geen last van te hebben? Haar probleem.
Of zit er een andere reden achter? Heb je het gevoel dat jij ook harder zou moeten werken? Zit zij op de plek die jij graag had willen hebben? Is ze misschien heel onzeker en probeert ze misschien zichzelf wel te overtuigen dat ze haar werk goed doet?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:24:31 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92535023
Misschien nog iets van een salade met avocado Noek? Gezonde vetten jeweetz! :7

In tegenstelling tot jou houd ik juist veel van carbjes. En van crap :').

Planning:

O: banaan (háááást)
T: bakje kwark met muesli
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x appelstroop
T: rode grapefruit
D: lasagne met ricotta en courgette

Morgen weer RPM :Y.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92535036
quote:

[..]

Dat vreet vast energie. Zonde! Uiteindelijk voelt zij zichzelf nog steeds belangrijk en jij voelt je kut en geprikkeld. Is er niet iets wat je kunt doen zodat jij in elk geval wel dat gevoel kwijt bent? Je hebt jezelf er zo mee.
Go hard or go home
pi_92535135
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien nog iets van een salade met avocado Noek? Gezonde vetten jeweetz! :7

In tegenstelling tot jou houd ik juist veel van carbjes. En van crap :').

Planning:

O: banaan (háááást)
T: bakje kwark met muesli
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x appelstroop
T: rode grapefruit
D: lasagne met ricotta en courgette

Morgen weer RPM :Y.
Oh ja, dat is wel een goede. Avocado, dat is wel vette shit! Goede tip, Flip! ^O^

Eet jij altijd de carbs voor of na de RPM? Voor het fietsen red ik dat niet, dan proef ik dat de hele les en naderhand kan ik eigenlijk nooit eten want dan ben ik zo leeg dat mijn hongergevoel dood is ofzo. Heel raar. Alleen een appeltje of iets anders wat koud en fris is, krijg ik er dan nog maar in.
Go hard or go home
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:30:28 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92535181
Ik eet altijd carbs, dat is RPM-onafhankelijk :').

Maarrr, ik eet niet voor het sporten. Hooguit een banaantje of een boterhammetje ofzo. En dan na de RPM de warme hap. Als ik dat vooraf eet, heb ik daar de hele les 'plezier' van ;(. Ik heb naderhand wel trek juist :@.
pi_92535230
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef Noek het volgende:
Goedemorgen, het voelt als een bevroren lente. Heerlijk! O+

[..]

Voor het hardlopen, fietsen etc. gebruik ik altijd Runtastic Pro op de iPhone. Deze slaat echt nooit stukken over. Misschien is dat programma nog een optie?
Ik zal eens kijken, bedankt!

quote:
Het gaat me niet om af te vallen maar om gezonder te eten.
Volgens mij is dit nog te weinig. Als ik dan crap schrap dan weet ik niet zo goed hoe ik het wel kan opvullen. Ga iig vandaag mijn eetlijst van de afgelopen weken doorsturen naar de trainer.
Dat vind ik ook heel lastig. Zuivel is een optie (en dan geen mager spul), ei, noten. Maar daar ben je ook wel eens zat van.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')