abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92521650
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
deze master of farts gaat slapen :W *)
Vroeg :o truste!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_92521727
ja, sliep gisteren ook weer pas rond 12 uur, en was vandaag niet te harden op 't werk :') dus nu maar 's kijken of het beter gaat als ik wat langer slaap *)

:W
Ja doei.
pi_92521856
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja, sliep gisteren ook weer pas rond 12 uur, en was vandaag niet te harden op 't werk :') dus nu maar 's kijken of het beter gaat als ik wat langer slaap *)

:W
Ooooh vandaar die vervelende huurders :D
Stoute MrMo ;) zo laat thuis komen, truste!
pi_92522040
oh, de huurders blijven vaak vervelend, maakt niet veel uit of ik nou goed of slecht slaap.. alleen als ik goed slaap dan kan ik 't nèt wat beter negeren oplossen *)

:P :W
Ja doei.
pi_92522256
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de huurders blijven vaak vervelend, maakt niet veel uit of ik nou goed of slecht slaap.. alleen als ik goed slaap dan kan ik 't nèt wat beter negeren oplossen *)

I know :D vandaar dat ik het verband legde. :W
pi_92522319
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:

Herkenbaar :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:59:33 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92522885
Oh hai. Ik ben ff een avondje aan het klooien met m'n foon en het is alweer 22 uur :z :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:18:05 #133
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92523961
Night!
Altijd fijn als je tussen banen kan kiezen Tink! Ik weet sindskort ook hoe dat voelt *)
Morgen ontslag aankondigen op mijn werk :o

En donderdag naar theater met Nextman :D
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:23:54 #134
331 Merel
Be here now.
pi_92524320
Greys is de laatste tijd inderdaad minder tranentrekkend Co! Ik heb al afleveringen lang niet meer gehuild.

Op mijn werk gaat de komende tijd veel veranderen. Dat kan leuk uitpakken of niet. Maar ik hoorde vanavond dat er bij een erg leuk bedrijf een erg leuke functie gaat vrijkomen... Dus wie weet. Alleen zou ik daar leiding moeten gaan geven geven aan mensen en dat heb ik nog nooit gedaan. Hoe leer je dat? Je moet ergens beginnen natuurlijk, maar als je binnen je eigen organisatie niet naar zo'n functie kunt groeien, kun je moeilijk ergens anders in zo'n functie beginnen zonder ervaring... Toch? Iemand zinnige dingen hierover te zeggen? 8-)

Wat ga je in het theater zien Cali?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92524464
Test.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92524528
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Greys is de laatste tijd inderdaad minder tranentrekkend Co! Ik heb al afleveringen lang niet meer gehuild.

Op mijn werk gaat de komende tijd veel veranderen. Dat kan leuk uitpakken of niet. Maar ik hoorde vanavond dat er bij een erg leuk bedrijf een erg leuke functie gaat vrijkomen... Dus wie weet. Alleen zou ik daar leiding moeten gaan geven geven aan mensen en dat heb ik nog nooit gedaan. Hoe leer je dat? Je moet ergens beginnen natuurlijk, maar als je binnen je eigen organisatie niet naar zo'n functie kunt groeien, kun je moeilijk ergens anders in zo'n functie beginnen zonder ervaring... Toch? Iemand zinnige dingen hierover te zeggen? 8-)

Leiding geven is nauwelijks aan te leren, is iets dat je in je hebt of niet althans dat bemerk ik een beetje en dat is wat mijn linkerhand met 40 jaar ervaring zegt.
Het is niet gek om iemand zonder ervaring daarin aan te nemen maar als je echt iemand met meer ervaring kunt krijgen tsja dan moeten jouw kwaliteiten wel goed zichtbaar zijn.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:28:24 #137
277802 _Calimero_
pi_92524597
quote:

geen idee! hij had twee kaartjes zei 'ie, en of ik mee wilde O+
Ik lees net jouw verhaal over de collega, ik denk dat t goed is dat je naar hem toe gegaan bent, en hoop dat de komende twee weken niet in de weg hoeven te staan voor jullie!!

overigens las ik ook iets over titels: ik ben als Msc afgestudeerd, maar onderteken mijn brieven ook met Drs, mag dat wel of niet? :?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:29:44 #138
277802 _Calimero_
pi_92524684
En wat betreft leidinggeven, dat weet ik niet.. ik zou er slecht in zijn denk ik, ik ben een people pleaser :') (kut-eigenschap.., maarja wat doe je er aan) dus ik zou het gevoel van mijn mensen altijd voor het werk laten komen en dat is meestal toch niet de bedoeling :P
pi_92524729
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar kom je die dan tegen? Ik vind nauwelijks salesmanagementvacatures....
Vandaag weer op gesprek geweest. Ik denk dat ik de baan wel kan krijgen. Geen idee of ik het zelf wel wil..... Eigen bedrijf vs accountmanager/salesmanager bij een middelgrootbedrijf met een zeer goede naam. Kan ook nog ergens als accountmanager werken waar de verdiensten erg goed zijn..... Moeilijk.
ik denk goed zoeken :? Ik struin al die job sites af :')

ik zoek iig in de technical sales managment kant, ik weet niet of dat ook jouw tak van sport is?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92524772
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Blurred86 het volgende:
oh en aurum: linzen zijn een goeie vleesvervanger (mits met rijst gegeten geloof ik) dus geen vlees of vis nodig! al vind ik dal altijd juist wel lekker bij een goeie curry met vlees of vis :9
weer wat geleerd :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:33:59 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92524939
@ Cali: ja, je mag jezelf nog steeds drs noemen, maar je mag de titels niet tegelijkertijd gebruiken (duh).

En nu ga ik slapen. Doei!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:34:25 #142
331 Merel
Be here now.
pi_92524968
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:

Leiding geven is nauwelijks aan te leren, is iets dat je in je hebt of niet althans dat bemerk ik een beetje en dat is wat mijn linkerhand met 40 jaar ervaring zegt.
Het is niet gek om iemand zonder ervaring daarin aan te nemen maar als je echt iemand met meer ervaring kunt krijgen tsja dan moeten jouw kwaliteiten wel goed zichtbaar zijn.
Ik denk eigenlijk dat ik leiding geven qua werkinhoud best zou kunnen, maar ik zit vooral ook te denken aan het groepsproces op een afdeling, beoordelingsgesprekken, je mensen stimuleren in hun carrière en laten uitblinken in hun werk... En zolang het goed gaat is het makkelijk om de baas te spelen, het gaat er natuurlijk juist om wat je doet als het op een afdeling lastig gaat :+

Ach en waarschijnlijk wordt het ook niks hoor, maar het is even een leuk gedachtensprongetje naar wat ik allemaal nog meer zou willen en kunnen :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92524992
quote:

managment groei je in, kan via traineeship, dus dan word je intern opgeleid.

Of je gaat het gewoon doen zo slecht/goed als het gaat en volgt al doende een managment cursus/opleiding etc.

Maar meerendeels is het gewoon doen. En het scheelt als je iemand in het kader hebt met wie je dingen kan doorspreken.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:35:28 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92525032
En hoe ik zoek naar banen (naast de officiële sites dan)

- via Twitter
- via Google (zoeken op vacature <functienaam>)

Dan kom je nog wel meer tegen dan alleen op de officiële vacaturesites.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:35:59 #145
331 Merel
Be here now.
pi_92525073
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef _Calimero_ het volgende:

geen idee! hij had twee kaartjes zei 'ie, en of ik mee wilde O+
Ik lees net jouw verhaal over de collega, ik denk dat t goed is dat je naar hem toe gegaan bent, en hoop dat de komende twee weken niet in de weg hoeven te staan voor jullie!!

Dat hoop ik ook echt heel erg :)
pi_92525098
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
En hoe ik zoek naar banen (naast de officiële sites dan)

- via Twitter
- via Google (zoeken op vacature <functienaam>)

Dan kom je nog wel meer tegen dan alleen op de officiële vacaturesites.
dat googlen is een goed idee! Thanks :7
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:36:35 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92525113
Hoerra voor Merel :).
Nu hebben we 2 weken de tijd om een bijnaam voor hem te bedenken :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:37:42 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92525181
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat googlen is een goed idee! Thanks :7
Alleen vind je dan ook een shitload aan vacatures die allang verlopen zijn (staat er een oude datum bij of überhaupt geen datum). Maar goed, in het laatste geval kun je nog even bellen om te vragen hoe het zit :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:38:05 #149
331 Merel
Be here now.
pi_92525211
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

managment groei je in, kan via traineeship, dus dan word je intern opgeleid.

Of je gaat het gewoon doen zo slecht/goed als het gaat en volgt al doende een managment cursus/opleiding etc.

Maar meerendeels is het gewoon doen. En het scheelt als je iemand in het kader hebt met wie je dingen kan doorspreken.
In mijn huidige functie zou ik er dus niet naartoe kunnen groeien, vandaar dat ik het even in de groep gooide. Gek genoeg heb ik het ook niet eerder serieus overwogen, maar doordat een vriend over deze baan vertelde dacht ik opeens "misschien is dat wel wat". Dus ik zie het nu nog niet als serieuze optie, maar het is wel iets om eens wat verder over na te denken :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:38:19 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92525227
Oh en bedenk ook dat bedrijven verschillende functiebenamingen kunnen hebben voor dezelfde functie :'). Heel leuk is dat :').
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')