Zij onthoudt jouw digID?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde onthoudt altijd dat soort gegevens.
Stel een geheime vraag in, dan is het zo gepiept.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
digID is zo vervelend. Als ik het nodig heb weet ik hem niet en kost het me teveel tijd een nieuwe aan te vragen.
Sinds wanneer kan dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Z het volgende:
[..]
Stel een geheime vraag in, dan is het zo gepiept.
Sinds een jaar of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan dat?
Dat kon vroeger niet. Hoe vaak ik geen nieuwe heb aangevraagd.
Aha, dat verklaart. Twee jaar geleden heb ik mijn zoveelste DigID toch maar opgeschreven. Werkt als een trein!quote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart. Twee jaar geleden heb ik mijn zoveelste DigID toch maar opgeschreven. Werkt als een trein!
Lower Dens bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef Gellius het volgende:
Bestaan er nog nerderige bandjes tegenwoordig, eigenlijk?
Dat gaat natuurlijk helemaal voorbij aan het wachtwoordenidee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
We hebben zelfs een wachtwoordenboekje.
Klopt, en nu?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef Z het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk helemaal voorbij aan het wachtwoordenidee.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef Gellius het volgende:
Bestaan er nog nerderige bandjes tegenwoordig, eigenlijk?
Zo ben ik wel eens het Postbank-account van een volslagen vreemde opgekropen. Niet dat ik daar veel mee kon, want je hebt ook een TAN-code nodig om geld over te schrijven. Ik heb die meneer toch even gemaild en gezegd dat ie beter moest oppassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef Z het volgende:
Met Limewire kon/kan je goed zoeken op typen document. Een query 'password.doc' leverde massa's documenten op met werkende wachtwoorden.
Serieus? Mensen noemen hun overzicht dan password?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef Z het volgende:
Met Limewire kon/kan je goed zoeken op typen document. Een query 'password.doc' leverde massa's documenten op met werkende wachtwoorden.
En zetten dat (zonder enig benul) in hun gedeelde map.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieus? Mensen noemen hun overzicht dan password?
Of nog erger, ze delen hun hele computer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
En zetten dat (zonder enig benul) in hun gedeelde map.
Met wie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef Z het volgende:
[..]
Of nog erger, ze delen hun hele computer.
Als je Limewire, Soulseek, etc. geïnstalleerd hebt moet je aangeven welke mappen je op je computer deelt met de rest van de wereld, sommige mensen letten daar niet echt op en delen hun hele computer waardoor je in principe toegang hebt tot al hun bestanden.quote:
Oh verrek ja. Limewire zei me niks, maar Soulseek heb ik ook een tijd gehad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Z het volgende:
[..]
Als je Limewire, Soulseek, etc. geïnstalleerd hebt moet je aangeven welke mappen je op je computer deelt met de rest van de wereld, sommige mensen letten daar niet echt op en delen hun hele computer waardoor je in principe toegang hebt tot al hun bestanden.
Ja maar we krijgen hem niet goed aan de gang. Dat is frusterend, hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:01 schreef Gellius het volgende:
Ik zou er graag een hebben, maar ik heb er niet een. Jullie zeker wel, hè?.
Misschien zit er een kat klem in de schoorsteen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja maar we krijgen hem niet goed aan de gang. Dat is frusterend, hoor.
Waarom zeg je van die akelige dingen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:07 schreef Z het volgende:
[..]
Misschien zit er een kat klem in de schoorsteen.
Die is inderdaad ook stukken minder dan in de jaren 90.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:03 schreef Gellius het volgende:
Jezus Frollo. Ik heb je nerderigheid schromelijk overschat al die tijd.
Sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zeg je van die akelige dingen?
arj a *.* a:\archief.arj -r14400quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef Gellius het volgende:
Kan je nog uit het hoofd een archive over meerdere diskettes spannen met ARJ?
Maar dat wist ik toen ook al niet uit m'n hoofd hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
arj a *.* a:\archief.arj -r14400
Zoiets zal het wel geweest zijn.
Klopt (ik heb het opgezocht).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:18 schreef Gellius het volgende:
Hee. Ik gebruikte -v1440 in plaats van -r.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef GVRuud het volgende:
Wauw. Nostalgie!
SC2000.exe is Sim City 2000 toch?
Op een gegeven moment wist ik wel welke van mijn floppy's betrouwbaar waren en die gebruikte ik steeds opnieuw.quote:Nummer 8/10 ging ongeveer altijd kapot als ik een spelletje over meerdere floppies had geARJ't.
Nou, ik denk toch wel dat het verschil maakt of je internet van jongs af aan kent of dat je er als jongvolwassene kennis mee hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef Gellius het volgende:
Das war einmal, Frollo. Nu moet ik nog wel eens meewarig lachen als mijn puberende neefjes internet als iets exclusief voor hun generatie beschouwen, terwijl, kom op: [ik ben] sedert 1993 [actief] [(op het internet)], mensen.
Wij houden onze wachtwoorden nog altijd geheim voor elkaar. Dat houdt de relatie spannend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde onthoudt altijd dat soort gegevens.
Dat ziet eruit als Functional Grammar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef Gellius het volgende:
[ik ben] sedert 1993 [actief] [(op het internet)], mensen.
Met die wenteltrap!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef Z het volgende:
De V&D in IJmuiden, weet je nog Frollo. Die was enorm, hij komt nog wel eens in mijn dromen voor.
Ik ben van 1971, dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn jullie zoveel ouder dan ik [ben]?
Ahja, véél ouder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben van 1971, dus reken maar uit.
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met die wenteltrap!
Zegt Loendersloot je nog iets? Volgens mij was het een soort huishoudwinkel à la Blokker. Mijn moeder kwam daar weleens in de jaren 70.
Ik heb recentelijk kunnen constateren dat type II en IV bandjes de tand des tijds toch een stuk beter hebben doorstaan dan de huis-tuin-en-keuken-bandjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef Frollo het volgende:
Voor muziek meestal type II (chroomdioxide) had ik meestal. En type IV (metal) voor heel bijzondere opnamen.
Nou, in mijn middelbareschooltijd had ik wel een dubbel cassettedeck hoor, en ik gebruikte het ook driftig. Maar de cassettebandjestijd duurde voor mij nog wel iets langer dan dat. In 1994, al ruimschoots student, kocht ik het driekopsdeck met Dolby C waar ik het zojuist over had.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef Gellius het volgende:
[Had je] Geen dubbel cassettedeck? Hoe kopieerde je dan [cassettebandjes]? Het kopiëren van bandjes voor vrienden werd als een heus ambacht beschouwd, inclusief [het vervaardigen van] de zelfgetekende hoesjes (daar was ik erg bedreven in).
Robert? Laura?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef mane het volgende:
Ik weet nog dat ik vrienden had die in 1994/1995 heel lyrisch deden over internet, maar dat ik het maar vaag en overdreven vond allemaal, en dan dook ik veilig weg in Palmer, of zoiets.
[Nee, ik doel op het Château] Palmer [een wijndomein in Bordeaux en een derde cru uit het classificatiesysteem voor Bordeauxwijn van 1855. Het ligt in het dorp Cantenac, dat valt onder de appellation Margaux.]!quote:
Hmmm. Op joetjoep vind ik het nerds.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef Gellius het volgende:
Zeg, die Lower Dens: zijn dat niet stiekem eigenlijk hipsters in plaats van nerds? Dit even zuiver op basis van de foto's hoor, ik ga straks thuis even luisteren.
Vreemd dat ik daar geen enkele post in geplaatst heb.quote:
Kloten met de text files van Civ: check.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Gellius het volgende:
CIV1 heb ik vrijwel geheel herschreven. God wat had ik veel tijd toen.
Damn... Ik vind mezelf al oud voor Fok! En ik ben in 1980 opgericht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben van 1971, dus reken maar uit.
Ik ben van voor de maanlanding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Damn... Ik vind mezelf al oud voor Fok! En ik ben in 1980 opgericht.
Met natuurlijk als absoluut hoogtepunt het spel 'In den Beginne' van John "Dr. J." Vanderaart waarbij je in de V&D in het spel een C64 moest kopen.quote:
Hee, een stukje ontbrekende informatie voor Branko's tekstadventuredatabase!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Met natuurlijk als absoluut hoogtepunt het spel 'In den Beginne' van John "Dr. J." Vanderaart waarbij je in de V&D in het spel een C64 moest kopen.
Of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef Frollo het volgende:
Neuh.
Een vaag idee dat ik inmiddels wellicht hoogleraar had kunnen zijn. Maar dat was het wel.
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Gellius het volgende:
Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update?
Zeg het ze, zodiakk! Breng wat orde bij het rapalje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!
DOOM-levels bouwen: check, trouwens.
Rustig schatje! Je kunt nu eenmaal niet altijd de massa verheffen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef zodiakk het volgende:
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Rustig blijven schatje! Je kunt nu eenmaal niet altijd de massa verheffen!
Ja Gellius, daar sta ik even met mijn mond vol tanden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Gellius het volgende:
[Je moet/kunt beter] rustig blijven, schatje (...).
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef zodiakk het volgende:
Gellius weet niet met wie hij solt. Binnenkort wordt zijn WOZ-waarde naar boven bijgesteld, vallen er exorbitante belastingaanslagen bij hem op de mat en worden zijn kinderbijslag, kinderopvangtoeslag, inkomensafhankelijke combinatiekorting, kindgebonden budget, hypotheekrenteaftrek en arbeidskorting over 2010 teruggevorderd.
Dan stuurt Gellius WG op je af.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.
Ik hou wel van zo'n dominante machtswellustige man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef zodiakk het volgende:
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.
Apart, ik heb me nooit beseft dat Koot & Bie zo lang zijn doorgegaan. Dat ze internet nog hebben meegemaakt, en Giphart en Grunberg. Voor m'n gevoel waren ze eind jaren 80 al gestopt.quote:
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Apart, ik heb me nooit beseft dat Koot & Bie zo lang zijn doorgegaan. Dat ze internet nog hebben meegemaakt, en Giphart en Grunberg. Voor m'n gevoel waren ze eind jaren 80 al gestopt.
Goed, maar wat vond je van het filmpje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.
Ze drinkt, slaapt en poept. Soms tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Gellius het volgende:
Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update?
Dé topic, Gellius.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Gellius het volgende:
Ik probeer je het juist al het hele topic naar de zin te maken, zodiakk.
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.
Fijn dat mijn geniale grap niet onopgemerkt is gebleven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.
Da's alvast de opsteker van de dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.
Kón ik dat maar, dan had ik nog meer Doom-levels af kunnen krijgen destijds.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Slapen en drinken tegelijkertijd is niet goed, hè!
Alwéér naar het consultatiebureau? Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef Gellius het volgende:
Als actief lid van de vakgroep Jonge Vaders in de LPT wil ik graag melden dat WG alwéér tot de volgende ronde bevorderd is.
Maar jij bent de houder van het antwoord op mijn 'waarom'. Ik heb namelijk geen bewuste ervaring met wat men zoal bekijkt aan zo'n kind bij zo'n bezoek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Gellius het volgende:
Het was tot nu toe maandelijks, Liene. Vanaf nu tweemaandelijks. Ik vraag me natuurlijk niet af 'waarom' en ik vind het heel onmaatschappelijk dat jij dat wel doet. Ik twijfel niet aan het consultatiebureau. War is Peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
Ik kan me niet voorstellen dat de moeder van Wicher genoegen neemt met een dergelijk verslag. Krijg je niet een boekje mee met informatie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ook niet, Liene. Ik kijk enkel ontroerd en van liefde vervuld naar de verrichtingen van de mevrouw die mijn kind keurt. De uitslag zal hoe dan ook goed zijn en rechtvaardig zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Gellius het volgende:
Het was tot nu toe maandelijks, Liene. Vanaf nu tweemaandelijks. Ik vraag me natuurlijk niet af 'waarom' en ik vind het heel onmaatschappelijk dat jij dat wel doet. Ik twijfel niet aan het consultatiebureau. War is Peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
Gewicht, lengte, bij jongetjes of de balletjes (nog) zijn ingedaald, eventuele afplatting van het hoofd, en afhankelijk van de leeftijd wat andere lichamelijke dingen (bijvoorbeeld de stand van de heupen en het zicht). Als ze ouder worden, worden ook wat basale vaardigheden bekeken (kunnen ze een propje van tafel pakken met de pincetgreep?). Tot slot krijgen de kinderen prikken en kun je zelf vragen stellen (bijvoorbeeld over voeding).quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij bent de houder van het antwoord op mijn 'waarom'. Ik heb namelijk geen bewuste ervaring met wat men zoal bekijkt aan zo'n kind bij zo'n bezoek.
Van Dale zegt dat beide mag.quote:
Dat moet je vooral tegen Gellius zeggen. Die zet zijn accenten ook zo lekker rebels net de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Van Dale zegt dat beide mag.
En waar zie jij die hilarische uitputting?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Tegen al die anderen die recent verhuisd zijn.
Hm. Ringo verklapte 'm ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is de oplossing van de rebus nou?
Nou...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En waar zie jij die hilarische uitputting?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het weer over een of ander vaag bandje?
quote:
quote:
... erg scherp ben je niet.quote:
Nee, hè. Maar ja, wanneer wel, hè.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou...
[..]
[..]
[..]
[..]
... erg scherp ben je niet.
Heb je ook stress, Frollo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Frollo het volgende:
Godver, ik snap 'm ook nu pas, die rebus.
Ja, maar nu met de moderne technieken verwácht je gewoon geen tvp's meer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef DO2 het volgende:
Al die commotie om een tvp'tje,
waarvan ik eigenlijk dacht dat ie voor iedereen wel meteen duidelijk zou zijn.
Nee, maar van DO2 dus juist wel. Dat is een van zijn eigen aardigheidjes, hè.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar nu met de moderne technieken verwácht je gewoon geen tvp's meer.
Haha.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Haarkern wazigplaatje keer twee!
Wek ik die indruk? Sorry!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef Gellius het volgende:
Ben je weer eens op 't oorlogspad, Liene?
Eén kat. Van die andere vermoeden we nu dat die in het rookkanaal zit.quote:
Ik luister er nu naar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Z het volgende:
Vinden jelui al wat van de James Blake plaat (DO, zzooddiiaakk). Ik vind 'm prachtig.
Die staat ook ergens op mijn lijstje. Mijn ouders draaiden vroeger die Vive La France platen, deel 1 t/m 76, helemaal asgrijs. Daar zit best veel meuk tussen, en veel van die overbekende tralala-falderiefaldera-meezingers. Ik zoek eigenlijk de krenten uit de pap: ouderwetse Franse zoetigheid, sentimenteel, makkelijk in het gehoor, maar ook een beetje obscuur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Gellius het volgende:
Tsja. Gérard Lenorman wellicht?
[ afbeelding ]
Voor wie niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Slapen en drinken tegelijkertijd is niet goed, hè!
Uiteindelijk is de moeder de klos.quote:
God, ik had eigenlijk gedacht dat jullie nog eens kinderen zouden maken. Ik kan me nog levendig herinneren dat hij 'Batuwu Griekgriek' zo'n briljante vondst vond, ik dat roerend met hem eens was, en Batuwu een grote mate van respect bij ons afdwong omdat we dachten dat hij dat zelf bedacht had. Ik vraag me af of hij, Berserker dus, er intussen achter is gekomen dat dat helemaal geen beroersel van hemzelf, Batuwu dus, was alsook hoe het allemaal gelopen zou zijn als hij daar eerder achter gekomen was. Ik meen me te herinneren dat hij met een gelijkwaardig ontzag over de grootte van je borsten sprak, maar dat terzijde.quote:
Geef mij maar de Franse Gerard Joling;quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef Ringo het volgende:
Zeg, houden jullie van Franse sjans-songs? (Ook die hele kleffe cheesy liedjes uit de seventies.) Ik leg een verzameling aan van mijn favorieten, die ik wil vertalen naar het Nederlands. Zingbaar, welteverstaan; ik zou mijn teksten rechtstreeks aan Guus Meeuwis moeten kunnen verkopen.
Heeft iemand hier nog een mooi Frans lied in gedachten dat ikzelf misschien over het hoofd heb gezien?
Ik denk stiekem dat ik dat best goed zou kunnen, relaxed omgaan met leeuwen en tijgers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:27 schreef Lienekien het volgende:
Zo achter één oor, en dat hij dan op zijn rug gaat liggen om op zijn buik gekriebeld te worden.
Je ben ziek?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:51 schreef Gellius het volgende:
Drie keer raaien waarom ik niet op mijn werk zit vandaag?
Talkpoeder en poep?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:57 schreef Frollo het volgende:
Gadapap
Weet je wel wat daar in zit?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:57 schreef Frollo het volgende:
Gadapap
Weet je wel wat daar in zit?
quote:Gadapap is een pap gemaakt van geitenmelk en gepofte, doorgekookte zemelen, eventueel aangelengd met dadelpalmzuur en gistwater. Het wordt beschouwd als een lekkernij door het bedoeïenenvolk van Oman.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gadapap
Het woord 'flatulentie' is op die manier aan mijn actieve woordenschat toegevoegd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:38 schreef Ringo het volgende:
Het woordenboekspel. Dat was briljant.
O, wij stimuleren de vulgaire geluiden juist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef Gellius het volgende:
Jazeker, maar enigszins ingetogen hè? Niet van dat vulgaire.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef Gellius het volgende:
Jazeker, maar enigszins ingetogen hè? Niet van dat vulgaire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |