Kloten met de text files van Civ: check.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Gellius het volgende:
CIV1 heb ik vrijwel geheel herschreven. God wat had ik veel tijd toen.
Damn... Ik vind mezelf al oud voor Fok! En ik ben in 1980 opgericht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben van 1971, dus reken maar uit.
Ik ben van voor de maanlanding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Damn... Ik vind mezelf al oud voor Fok! En ik ben in 1980 opgericht.
Met natuurlijk als absoluut hoogtepunt het spel 'In den Beginne' van John "Dr. J." Vanderaart waarbij je in de V&D in het spel een C64 moest kopen.quote:
Hee, een stukje ontbrekende informatie voor Branko's tekstadventuredatabase!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Met natuurlijk als absoluut hoogtepunt het spel 'In den Beginne' van John "Dr. J." Vanderaart waarbij je in de V&D in het spel een C64 moest kopen.
Of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef Frollo het volgende:
Neuh.
Een vaag idee dat ik inmiddels wellicht hoogleraar had kunnen zijn. Maar dat was het wel.
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Gellius het volgende:
Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update?
Zeg het ze, zodiakk! Breng wat orde bij het rapalje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!
DOOM-levels bouwen: check, trouwens.
Rustig schatje! Je kunt nu eenmaal niet altijd de massa verheffen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef zodiakk het volgende:
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Rustig blijven schatje! Je kunt nu eenmaal niet altijd de massa verheffen!
Ja Gellius, daar sta ik even met mijn mond vol tanden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Gellius het volgende:
[Je moet/kunt beter] rustig blijven, schatje (...).
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef zodiakk het volgende:
Gellius weet niet met wie hij solt. Binnenkort wordt zijn WOZ-waarde naar boven bijgesteld, vallen er exorbitante belastingaanslagen bij hem op de mat en worden zijn kinderbijslag, kinderopvangtoeslag, inkomensafhankelijke combinatiekorting, kindgebonden budget, hypotheekrenteaftrek en arbeidskorting over 2010 teruggevorderd.
Dan stuurt Gellius WG op je af.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.
Ik hou wel van zo'n dominante machtswellustige man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef zodiakk het volgende:
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.
Apart, ik heb me nooit beseft dat Koot & Bie zo lang zijn doorgegaan. Dat ze internet nog hebben meegemaakt, en Giphart en Grunberg. Voor m'n gevoel waren ze eind jaren 80 al gestopt.quote:
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Apart, ik heb me nooit beseft dat Koot & Bie zo lang zijn doorgegaan. Dat ze internet nog hebben meegemaakt, en Giphart en Grunberg. Voor m'n gevoel waren ze eind jaren 80 al gestopt.
Goed, maar wat vond je van het filmpje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.
Ze drinkt, slaapt en poept. Soms tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Gellius het volgende:
Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update?
Dé topic, Gellius.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Gellius het volgende:
Ik probeer je het juist al het hele topic naar de zin te maken, zodiakk.
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.
Fijn dat mijn geniale grap niet onopgemerkt is gebleven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.
Da's alvast de opsteker van de dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.
Kón ik dat maar, dan had ik nog meer Doom-levels af kunnen krijgen destijds.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Slapen en drinken tegelijkertijd is niet goed, hè!
Alwéér naar het consultatiebureau? Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef Gellius het volgende:
Als actief lid van de vakgroep Jonge Vaders in de LPT wil ik graag melden dat WG alwéér tot de volgende ronde bevorderd is.
Maar jij bent de houder van het antwoord op mijn 'waarom'. Ik heb namelijk geen bewuste ervaring met wat men zoal bekijkt aan zo'n kind bij zo'n bezoek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Gellius het volgende:
Het was tot nu toe maandelijks, Liene. Vanaf nu tweemaandelijks. Ik vraag me natuurlijk niet af 'waarom' en ik vind het heel onmaatschappelijk dat jij dat wel doet. Ik twijfel niet aan het consultatiebureau. War is Peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
Ik kan me niet voorstellen dat de moeder van Wicher genoegen neemt met een dergelijk verslag. Krijg je niet een boekje mee met informatie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ook niet, Liene. Ik kijk enkel ontroerd en van liefde vervuld naar de verrichtingen van de mevrouw die mijn kind keurt. De uitslag zal hoe dan ook goed zijn en rechtvaardig zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Gellius het volgende:
Het was tot nu toe maandelijks, Liene. Vanaf nu tweemaandelijks. Ik vraag me natuurlijk niet af 'waarom' en ik vind het heel onmaatschappelijk dat jij dat wel doet. Ik twijfel niet aan het consultatiebureau. War is Peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
Gewicht, lengte, bij jongetjes of de balletjes (nog) zijn ingedaald, eventuele afplatting van het hoofd, en afhankelijk van de leeftijd wat andere lichamelijke dingen (bijvoorbeeld de stand van de heupen en het zicht). Als ze ouder worden, worden ook wat basale vaardigheden bekeken (kunnen ze een propje van tafel pakken met de pincetgreep?). Tot slot krijgen de kinderen prikken en kun je zelf vragen stellen (bijvoorbeeld over voeding).quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij bent de houder van het antwoord op mijn 'waarom'. Ik heb namelijk geen bewuste ervaring met wat men zoal bekijkt aan zo'n kind bij zo'n bezoek.
Van Dale zegt dat beide mag.quote:
Dat moet je vooral tegen Gellius zeggen. Die zet zijn accenten ook zo lekker rebels net de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Van Dale zegt dat beide mag.
En waar zie jij die hilarische uitputting?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Tegen al die anderen die recent verhuisd zijn.
Hm. Ringo verklapte 'm ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is de oplossing van de rebus nou?
Nou...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En waar zie jij die hilarische uitputting?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het weer over een of ander vaag bandje?
quote:
quote:
... erg scherp ben je niet.quote:
Nee, hè. Maar ja, wanneer wel, hè.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou...
[..]
[..]
[..]
[..]
... erg scherp ben je niet.
Heb je ook stress, Frollo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Frollo het volgende:
Godver, ik snap 'm ook nu pas, die rebus.
Ja, maar nu met de moderne technieken verwácht je gewoon geen tvp's meer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef DO2 het volgende:
Al die commotie om een tvp'tje,
waarvan ik eigenlijk dacht dat ie voor iedereen wel meteen duidelijk zou zijn.
Nee, maar van DO2 dus juist wel. Dat is een van zijn eigen aardigheidjes, hè.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar nu met de moderne technieken verwácht je gewoon geen tvp's meer.
Haha.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Haarkern wazigplaatje keer twee!
Wek ik die indruk? Sorry!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef Gellius het volgende:
Ben je weer eens op 't oorlogspad, Liene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |