Yep! Net als deze:quote:
quote:De provincie moet beleid ontwikkelen om de islamisering van Utrecht tegen te gaan.
quote:
Ik snap nu wel meteen waar die Chanel no. 5 vandaan komtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
Ik kom uit op 50 plusWat de neuk
Hoe kan dat, met de landelijke verkiezingen ben ik rechts en nu ben ik opeens progressief links
Why?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Het hele plafond in de douche moet eruit
Scherp.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap nu wel meteen waar die Chanel no. 5 vandaan komt
Jij woont gewoon in een saaie provincie.quote:
Hij was doormidden door een scheurquote:
quote:De provincie moet beleid ontwikkelen om de islam een halt toe te roepen.
1 | Het aantal ambtenaren moet verminderen, ook al gaat dat ten koste van de dienstverlening. |
Nou iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap nu wel meteen waar die Chanel no. 5 vandaan komt
De spannendste vraag die ik had was of de snelheid op provinciale wegen op 80 gehandhaafd moet blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:55 schreef Kjoew het volgende:
[..]
Jij woont gewoon in een saaie provincie.
Waarom heb ik dat soort vragen niet?quote:
Het dondert niet. D'r lichaam is jong en dat is wat teltquote:
sowieso, als je graag gevechten ziet kijk dan ufc. die mensen kiezen ervoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hanengevechten zijn sowieso kansloos
Maar, als je slagader geraakt wordt, dan kon je nog wel eens doodbloeden. Niet echt een heldhaftige stoere dood te noemen, though
In je hoofd?quote:
quote:
Best sneu jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso, als je graag gevechten ziet kijk dan ufc. die mensen kiezen ervoor
Wat hoor ik, je vader neergestoken? ja vermoord door een haan
Some people say I'm crazy, but the voices in my head disagree.quote:
Ik ben soms ook nog jong van geest hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het dondert niet. D'r lichaam is jong en dat is wat telt
vertel mij wat nieuwsquote:U staat het dichtst bij de VVD, en het verst van de Partij van de dieren.
You're just jealous 'cause the little voices are talking to ME.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Some people say I'm crazy, but the voices in my disagree.
Geef eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben soms ook nog jong van geest hoor!
Ja doei.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg de vraag of Overijssel met Gelderland moet opgaan in een provincie
Doen! Dan wordt het één groot tukkerland.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg de vraag of Overijssel met Gelderland moet opgaan in een provincie
Dat doe ik uiteraard ook, alleen mag niemand dat wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
Ik zie al waar Samzz op kan stemmen: Partij van de dieren.
Tuurlijk niet, dan wordt het een provincie met iets meer regio'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Doen! Dan wordt het één groot tukkerland.
Ik ben geen tukkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Drenthe, Friesland en Groningen erbij en dan verzelfstandigenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zal je ook niet worden als je niet in Twente woont.quote:
Niet weer die discussiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal je ook niet worden als je niet in Twente woont.
Ik wel hoor. Vooral op een luie zondagmiddagquote:
En Limburg geven we terug aan de Duitsers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
Drenthe, Friesland en Groningen erbij en dan verzelfstandigen
Vlug, roep iets! Bier! Tieten!quote:
En Brabant aan de Belgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En Limburg geven we terug aan de Duitsers.
Dat zijn van die termen die ik nooit gebruikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Vooral op een luie zondagmiddag
Het gaat nooit wat worden tussen onsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn van die termen die ik nooit gebruik. Ik ga even tukken...
.
Daar heb je me tukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat nooit wat worden tussen ons
Zeeland vind ik wel leuk. Die mogen blijvenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef rival het volgende:
Rare discussie....alles oostelijker dan Utrecht Amsterdam is toch een tukker/achterhoeker/boer?
Ik ben dus niet leuk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeeland vind ik wel leuk. Die mogen blijven
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:
Jij houdt toch zoooooooooveel van jezelf?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik vind iedereen wel leuk eigenlijk, vooral degene die het felst reageren.
Eens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef rival het volgende:
Rare discussie....alles oostelijker dan Utrecht is toch een tukker/achterhoeker/boer?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt
En het gaat eigenlijk echt alleen om je lichaam hoor![]()
En iedereen die rechtser stemt dan de PvdA is een neo-nazi.quote:
Je gaat nu toch niet zitten vissen he dame?quote:
Je postgemiddelde is nu al bijna net zo hoog als dat van mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef Kjoew het volgende:
[..]
En iedereen die rechtser stemt dan de PvdA is een neo-nazi.
Heil... huh wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef Kjoew het volgende:
[..]
waarom zou vandaag anders zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zitten vissen he dame?
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zitten vissen he dame?
Waarom heet jij nu Kjoew? Waarom verwar jij mij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef Kjoew het volgende:
[..]
Ik blijf hopen. Tegen beter weten in jaquote:
Ik vis nooit, ik vind dat zo sneu, die hakenquote:
Je vond je postcount weer te hoog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef Kjoew het volgende:
[..]
Omdat je een vieze, stinkende, langharige, linkse boomknuffelaar bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Solique het volgende:
Waarom kom ik op de SP uit bij de stemwijzer
100.000 precies. Daar moet ik even van genieten. Een paar dagen iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vond je postcount weer te hoog?
Daar hebben we het dan nog wel eens over via een ander mediumquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Waarom heet jij nu Kjoew? Waarom verwar jij mij?
Op naar de 100 PPD gemiddeld!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je postgemiddelde is nu al bijna net zo hoog als dat van mij
Kan ook met netten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vis nooit, ik vind dat zo sneu, die haken
Okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben we het dan nog wel eens over via een ander medium
uhuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vis nooit, ik vind dat zo sneu, die haken
Dat is sielughghghquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ook met netten.
Of met je blote handen.
Je vergeet handgranatenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ook met netten.
Of met je blote handen.
Die fase heb ik overgeslagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog dat die van mij ooit op zes stond
Ja, dagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je een vieze, stinkende, langharige, linkse boomknuffelaar bent
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef rival het volgende:
Rare discussie....alles oostelijker dan Utrecht is toch een tukker/achterhoeker/boer?
Ik zie je wel verschijnenquote:
Niet op stagequote:
Nee, een vuige communist.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef MissMSX het volgende:
Omdat je een vieze, stinkende, langharige, linkse boomknuffelaar bent
Tsja, daar is het de provincie voor. Die moeten niet op gemeenteniveau opererenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dag![]()
Natuur is OK, maar kan te ver gaan.
Sowieso zijn de meeste vragen totaal niet nuttig vanuit mijn oogpunt.
Alles word gerefereerd naar de grote steden en/of gebieden, waar ik niets mee hebt.
Wij krijgen veel te veel Friesland bij Achterhoekquote:
Zo, dat duurde ffquote:
Your lossquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet op stageVandaag sowieso niet, vanavond visite.
Moest even zoeken. En klachten bij babs, die heeft hem gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
Zo, dat duurde ff
En ik ben het er niet mee eens. West-Friesland is geen Randstad
Jullie hebben Flevoland!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, dat duurde ff
Nee hoor, ik krijg cadeautjesquote:
Goed punt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, een vuige communist.Hippies stemmen GL.
quote:
En wat moeten wij met die kakkerlakken dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij krijgen veel te veel Friesland bij AchterhoekIk protesteer!
Dat is waar, maar ook zowat niets is toepasselijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, daar is het de provincie voor. Die moeten niet op gemeenteniveau opereren
Gewoon onder laten lopen, daar mis je niets aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, dat duurde ff
Tsja, we moeten ergens die megastallen kwijtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie hebben Flevoland!
[..]
Nee hoor, ik krijg cadeautjes
Weet ik veel, jullie hebben ook Flevoland, je verzint er vast wat opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
En wat moeten wij met die kakkerlakken dan?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, we moeten ergens die megastallen kwijt
Owh darn, dat is vandaagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie hebben Flevoland!
[..]
Nee hoor, ik krijg cadeautjes
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh darn, dat is vandaag
Gefeliciteerd
Ik kan er ook weinig mee hoor. Van mij mogen ze de provincies op bestuurlijk niveau afschaffenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zowat niets is toepasselijk.
Klote provincie
Mao keek toe en zag dat het goed was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Goed punt!
* MissMSX paar ferme tikken met het rode boekje uitdeelt.
Walibi, De eemhof... geen problemen meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, jullie hebben ook Flevoland, je verzint er vast wat op
Goede reminder dat ik over 2 dagen aan de bak moetquote:
Da's SM, niet SPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Mao keek toe en zag dat het goed was.
Ik meestal ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat jullie in de slaapkamer uitspoken wil ik helemaal niet weten.
Je ziet het liever?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat jullie in de slaapkamer uitspoken wil ik helemaal niet weten.
Ah, nieuw discussiemateriaal:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
eeeeeeeen gefeliciteerd sam(links)
(rechts)
(links)
Eén natte zoen op de lippen is genoeg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, nieuw discussiemateriaal:
Drie zoenen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drie zoenen![]()
![]()
Aan de bak moet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goede reminder dat ik over 2 dagen aan de bak moet
Al cadeautjes gehad? Al taart gegeten?
Minimaal ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
Drie zoenen![]()
![]()
Bij jou welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén natte zoen op de lippen is genoeg?
3 wangen of 1 mond... simpel toch...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drie zoenen![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
eeeeeeeen gefeliciteerd sam(links)
(rechts)
(links)
quote:
Thanks allquote:
Ja, de jaarlijkse pijpbeurt voor z'n verjaardagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de bak moet?
Ja, geld van pa en ma en het laatste boek in de Twilight reeks, de rest komt vanavond. En straks gaan we taart eten jaAls de bespreking voorbij is.
Ahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, de jaarlijkse pijpbeurt voor z'n verjaardag
Jammie, wat voor taart?
Ja, gelukkig veegt hij hem dan wel eerst even wat afquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhWat een horror moet dat iedere keer weer zijn...
Slagroom slof
quote:Singles reizen
Ongedwongen singles reizen waarbij alles mag, niets moet. Groot aanbod
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
* Nu een MI heeft van MissM die AirwiN te lijf gaat met haar rode boekje...
Ja, soort kano model en dan met slagroom, fruit en een mega lekkere bodemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, gelukkig veegt hij hem dan wel eerst even wat af
Slof?
Slagroom
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Een zoen op de wang is meer dan voldoende
Ik doe ook altijd drie zoenen, zoals het hoortquote:
Owh, fruit...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, soort kano model en dan met slagroom, fruit en een mega lekkere bodem
Ik schop graag tegen heilige huisjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd drie zoenen, zoals het hoort
Ben je soms zo'n zwarte kous?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Is lekker hoorquote:
Ach, moet kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik schop graag tegen heilige huisjes
Dan ga ik wel lekker alleen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fox singlesreizen.
Zat er net weer even te neuzen voor nieuwe ideeën
Nee, ik hou van efficientie en niet van mensenquote:
Die kan je in je eentje niet tillen, ik help welquote:
Dat doe ik alleen met mijn ouders en zus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Oh nee, ik ben heel aanrakerig enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met mijn ouders en zus.
Ik totaal niet. Ik ben echt een autist op dat gebied.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben heel aanrakerig enzo
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben heel aanrakerig enzo
Tieten, ja, die zijn net in de mode aan het rakenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
BTW, is dit een nieuwe hype ofzo?
Spuit 310?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
Praten ze niet over tieten, hebben ze er wel een ava van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
En dan denken ze er ook nog eens de hele tijd aan, kijken er de hele dag naar... je zou bijna denken dat het leuke speledingetjes zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Praten ze niet over tieten, hebben ze er wel een ava van.
Ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
Daar doe ik niet aan mee hoorquote:
Ik zal me inhoudenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ik ben echt een autist op dat gebied.
Jij hebt de geraniums al omarmdquote:
Oh, het is niet dat ik het vreselijk vind als iemand het bij mij doet, mits ik diegene ken.quote:
Ga jij nou maar taartjes etenquote:
Maar waarom een ava, als ik naar beneden kijk heb ik the real thing.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan denken ze er ook nog eens de hele tijd aan, kijken er de hele dag naar... je zou bijna denken dat het leuke speledingetjes zijn.
Ja, wij toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar waarom een ava, als ik naar beneden kijk heb ik the real thing.
Maar de mannen hebben niet eens een tieten-ava!quote:
Dan zijn het meisjes die aimen to pleasequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar de mannen hebben niet eens een tieten-ava!
Mwah, dan ben ik wel gewoon niet zo'n meisje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn het meisjes die aimen to please.
Zeg je nu dat het gewillige sletjes zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Dan zijn het meisjes die aimen to please.
Dat is wel de indruk die ik krijg bij vrouwen die dat over zichzelf zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het gewillige sletjes zijn?
Oeh, beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
Ik heb mijn nieuwe contract gekregen om even door te nemen.
you say it like it's a bad thingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik op m'n werk dus een gewillig sletje?
Ja, jaarcontract, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden, ik ben er blij van.quote:
Alleen op je werk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik op m'n werk dus een gewillig sletje?
Tof, minimaal een jaar onder de pannen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, jaarcontract, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden, ik ben er blij van.
Jaarcontract, wat goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dat is het dus nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
you say it like it's a bad thing.
Goed gedaan, Suzie Qquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aanquote:
Fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iedereen weet het alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aan
Mooi zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
Neuken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aan
Bummerquote:
Je leeftijd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
BummerHeb ik niks meer geheim te houden
Ik ben jong, mijn leeftijd vind ik nog steeds geen geheimhouding waardquote:
Je lichamelijke leeftijd ja. Je geestelijke zou ik voor me houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben jong, mijn leeftijd vind ik nog steeds geen geheimhouding waard
Mijn geestelijke leeftijd fluctueert van 6 tot 66quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je lichamelijke leeftijd ja. Je geestelijke zou ik voor me houden
Vertel!quote:
Waarom heb ik nu opeens zin in chocolade?quote:
En hoe oud is je lichaam geworden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn geestelijke leeftijd fluctueert van 6 tot 66
Omdat Aldi = briljante chcoladetaart?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu opeens zin in chocolade?
24quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe oud is je lichaam geworden?
Fles drinken, twee kipfilets, stokbrood met kruidenboter, vier rollen keukenpapier en 10 broodjes voor 4 euroquote:
Dan ben je eigenlijk nog duur uit! Ik heb laatst voor ruim een week boodschappen gedaan voor 20 euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fles drinken, twee kipfilets, stokbrood met kruidenboter, vier rollen keukenpapier en 10 broodjes voor 4 euro
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk nog duur uit! Ik heb laatst voor ruim een week boodschappen gedaan voor 20 euro.
Ik moet ook eens naar de Aldi merk ik al. Sinds ik student-af ben ben ik er niet meer geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fles drinken, twee kipfilets, stokbrood met kruidenboter, vier rollen keukenpapier en 10 broodjes voor 4 euro
Ik zie dat er nu echt haast geboden is bij onze afspraakquote:
Eet je dan de hele week brood met soep uit blik ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Dan ben je eigenlijk nog duur uit! Ik heb laatst voor ruim een week boodschappen gedaan voor 20 euro.
Maar broodjes en stokbrood met kruidenboter eet je niet elke dag neem ik aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, broodjes, gewone bruine bolletjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar broodjes en stokbrood met kruidenboter eet je niet elke dag neem ik aan
5 kilo aardappels: 2,79quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Eet je dan de hele week brood met soep uit blik ofzo?
Dan nog. Een ordinaire boterham is goedkoperquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, broodjes, gewone bruine bolletjes
Ik heb er die tien cent per week wel voor overquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog. Een ordinaire boterham is goedkoper
Iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat er nu echt haast geboden is bij onze afspraak
Groot gelijk. Als je van bolletjes houdt natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er die tien cent per week wel voor over
Broccoli: 0,69quote:
Groente hoeft ook niet duur te zijn en vlees is ook zo duur als je het zelf maakt.quote:
Nee hoor, wij hebben de hele week van alles gegeten. Gewoon aardappels, groente, vlees/ pasta/ friet met saté, you name it.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Eet je dan de hele week brood met soep uit blik ofzo?
Die Bossche bolletjes van Boheemen zijn anders goed te doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:25 schreef MissMSX het volgende:
Groot gelijk. Als je van bolletjes houdt natuurlijk
Dat zijn dan ook bollen en geen bolletjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Die Bossche bolletjes van Boheemen zijn anders goed te doen.
Gehakt is iets waar je heel veel dingen mee kan en dat is 4 euro de kilo.quote:
Als die zo goedkoop warenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Die Bossche bolletjes van Boheemen zijn anders goed te doen.
Ja, dat is 1 dag. Nu de andere 6 dagen nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Broccoli: 0,69
Kipfilet: 500 gram voor 2,50
Seizoensgroenten kopen scheelt al zooooooooooooooveel
Precies. Het is gewoon maar net wat je eet. En ik zeg misschien iets heel stoms, maar het scheelt ook al een hoop als je niet iedere dag vlees eet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gehakt is iets waar je heel veel dingen mee kan en dat is 4 euro de kilo.
Ik ga een beetje de hele week gehakt eten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
Gehakt is iets waar je heel veel dingen mee kan en dat is 4 euro de kilo.
Precies, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon maar net wat je eet. En ik zeg misschien iets heel stoms, maar het scheelt ook al een hoop als je niet iedere dag vlees eet.
Beter eet je iedere dag een biefstuk, carpaccio, tartaar of varkensmedaillon natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga een beetje de hele week gehakt eten.
Jij eet 500 gram kip op een dagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is 1 dag. Nu de andere 6 dagen nog.
Echt, ik kan in geval van nood echt wel een week eten en drinken van 20 euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is 1 dag. Nu de andere 6 dagen nog.
Als alles weer op rolletjes loopt qua werk en financiën wil ik denk ik wel meer geld uit gaan geven aan vlees. Bij mij begint het besef langzaam maar zeker ook een beetje te komen, ik zou alleen niet weten of biologisch vlees bij de super zoveel beter is. Waar kan je dat het beste halen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon maar net wat je eet. En ik zeg misschien iets heel stoms, maar het scheelt ook al een hoop als je niet iedere dag vlees eet.
Ja, dat klopt. En ook veel vis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
Beter eet je iedere dag een biefstuk, carpaccio, kalf of varkensmedaillon natuurlijk
Dat zeg jij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga een beetje de hele week gehakt eten.
En dan nog is een kilo niet genoeg.
Het beste ga je naar een ambachtslager of keurslager. Die eerste heeft mijn voorkeur, tenminste die hier in de buurt, want hij selecteert zelf zijn vee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, ik kan in geval van nood echt wel een week eten en drinken van 20 euro.
[..]
Als alles weer op rolletjes loopt qua werk en financiën wil ik denk ik wel meer geld uit gaan geven aan vlees. Bij mij begint het besef langzaam maar zeker ook een beetje te komen, ik zou alleen niet weten of biologisch vlees bij de super zoveel beter is. Waar kan je dat het beste halen?
Dat gaat er bij ons nog niet eens inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik macaroni of spaghetti maak gaat er al een halve kilo in...
Bij mij ook, maar daar eten we dan wel 2,5 dag vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bij mij normaal gesproken ook. Maar nu ik dus wel eens de helft erin gooi, heb ik meer dan genoeg en hou ik iig niet een halve pan saus over die ik weg kan flikkeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is bij mij in één keer op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Bij mij ook, maar daar eten we dan wel 2,5 dag van
Dat snap ik, maar een halve kilo voor een dag? Dat doet mijn ma echt niet, dan kan de helft weg. Als ze maakt voor twee dagen of zo, dan gaat er wel zoveel in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet wel vlees in mijn saus hebben natuurlijk. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch?
Ik vervang het gehakt wel eens met courgettequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet wel vlees in mijn saus hebben natuurlijk. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch?
Dan eet je gewoon belachelijk veel.quote:
Ik gooi er dan ook wel 500 gram macaroni doorheen.quote:
Ik heb een keer macaroni gegeten bij iemand die er knakworst in flikkerde.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vervang het gehakt wel eens met courgette
Knakworst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer macaroni gegeten bij iemand die er knakworst in flikkerde.
Sindsdien eet ik nooit meer zomaar macaroni bij iemand, want ieder huishouden flikkert daar zijn eigen meuk in.
Knakworst in de macaroni?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sindsdien eet ik nooit meer zomaar macaroni bij iemand, want ieder huishouden flikkert daar zijn eigen meuk in.
Wij hebben vier soorten op de menukaart staanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een jeugdtrauma door macaroni. Ik hou van pasta, maar macaroni maak ik nooit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knakworst?
Ik houd sowieso niet van macaroni. De saus staat me niet aan.
Dat doe ik ook. Gewoon een half pak macaroni dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik gooi er dan ook wel 500 gram macaroni doorheen.
Lekker grote pan en de volgende dag nog een keer
Want er is maar 1 saus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd sowieso niet van macaroni. De saus staat me niet aan.
En dat eet je allemaal op? Jij spoort niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Gewoon een half pak macaroni dus.
Ma maakt het wel eens, maar dan met speciale saus voor mij, gewone bolognese saus zeg maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een jeugdtrauma door macaroni. Ik hou van pasta, maar macaroni maak ik nooit.
Ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
En dat eet je allemaal op? Jij spoort niet.
Wel voor mensen die het uit zo'n goor honigpakje maken met van die gore gedroogde paprika erin.quote:
Bertolli haal ik als ik echt lui ben. Pastasaus maak ik eigenlijk altijd zelf en dat kost amper tijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
May it be Bertolli pastasaus, pittig
Voor de macaronie bestaat idd speciale saus die ik niet lekker vind. Ma gebruikt die altijd voor de anderen, ik krijg bolognese saus. Sowieso heb ik altijd een apart pannetje saus.quote:
Ah, our mothers should meetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel voor mensen die het uit zo'n goor honigpakje maken met van die gore gedroogde paprika erin.
Zoals mijn ma.
Ja, daarom eet ik dus nooit macaroni. Ik associeer dat nog steeds met die gore saus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, our mothers should meet
Mijn ma doet dat ook. Alleen voor de macaroni overigens.
Ik snap het. Die saus is echtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom eet ik dus nooit macaroni. Ik associeer dat nog steeds met die gore saus.
Terwijl het gewoon pasta is natuurlijk.
Deze is het volgens mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het. Die saus is echt
Maar macaroni de pasta eet ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze is het volgens mij.HuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar verse saus. Of die saus van Bertolli
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Deze is het volgens mij.Die gebruikt mijn moeder dus ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet lekker.
[..]
Deze is het volgens mij.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vroeger legde ik altijd die paprikastukjes stiekem apart, en als ik dan mijn bord leeg had, legde ik mijn lepel over de paprikastukjes in de hoop dat ma het niet zag.quote:
Ik eet pas echt lekker sinds ik op mezelf woon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:48 schreef Techno het volgende:
Sowieso... stroganoffsaus voor macaroni... hoe verzin je het?
[..]
Deze is het volgens mij.Owh bah, die is smerig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Sowieso poedersausjes bij je pasta...quote:
Die wereldgerechten ben ik ook mee opgehouden. Ik maakte er eerder wel eens burrito's van, en haalde dan dat pak vooral voor de mix van het sausje. Nu heb ik bedacht hoe ik dat sausje zelf maak en dat is tien keer lekkerder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso poedersausjes bij je pasta...
Ik maak ook wel eens die wereldgerechten, en dat vind ik nog wel te doen... Maar als het niet hoeft, liever niet
Met een beetje kruidenrek heb je die pakjes niet nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
met een beetje een kruidenrek etc in huis kan je die pakjesmeuk wel eetbaar krijgen. Ok, die stroganoffmeuk niet
.
Ook weer een punt opzich, maar soms is het toch wel makkelijk, marinade, saus etcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met een beetje kruidenrek heb je die pakjes niet nodig.
Oeh, die burrito's vind ik wel lekker ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die wereldgerechten ben ik ook mee opgehouden. Ik maakte er eerder wel eens burrito's van, en haalde dan dat pak vooral voor de mix van het sausje. Nu heb ik bedacht hoe ik dat sausje zelf maak en dat is tien keer lekkerder.
Of die Roti, van die wereldgerechten.Wat een flauwe, smakeloze zooi zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |