Yep! Net als deze:quote:
quote:De provincie moet beleid ontwikkelen om de islamisering van Utrecht tegen te gaan.
quote:
Ik snap nu wel meteen waar die Chanel no. 5 vandaan komtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
Ik kom uit op 50 plusWat de neuk
Hoe kan dat, met de landelijke verkiezingen ben ik rechts en nu ben ik opeens progressief links
Why?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Het hele plafond in de douche moet eruit
Scherp.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap nu wel meteen waar die Chanel no. 5 vandaan komt
Jij woont gewoon in een saaie provincie.quote:
Hij was doormidden door een scheurquote:
quote:De provincie moet beleid ontwikkelen om de islam een halt toe te roepen.
1 | Het aantal ambtenaren moet verminderen, ook al gaat dat ten koste van de dienstverlening. |
Nou iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap nu wel meteen waar die Chanel no. 5 vandaan komt
De spannendste vraag die ik had was of de snelheid op provinciale wegen op 80 gehandhaafd moet blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:55 schreef Kjoew het volgende:
[..]
Jij woont gewoon in een saaie provincie.
Waarom heb ik dat soort vragen niet?quote:
Het dondert niet. D'r lichaam is jong en dat is wat teltquote:
sowieso, als je graag gevechten ziet kijk dan ufc. die mensen kiezen ervoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hanengevechten zijn sowieso kansloos
Maar, als je slagader geraakt wordt, dan kon je nog wel eens doodbloeden. Niet echt een heldhaftige stoere dood te noemen, though
In je hoofd?quote:
quote:
Best sneu jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso, als je graag gevechten ziet kijk dan ufc. die mensen kiezen ervoor
Wat hoor ik, je vader neergestoken? ja vermoord door een haan
Some people say I'm crazy, but the voices in my head disagree.quote:
Ik ben soms ook nog jong van geest hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het dondert niet. D'r lichaam is jong en dat is wat telt
vertel mij wat nieuwsquote:U staat het dichtst bij de VVD, en het verst van de Partij van de dieren.
You're just jealous 'cause the little voices are talking to ME.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Some people say I'm crazy, but the voices in my disagree.
Geef eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben soms ook nog jong van geest hoor!
Ja doei.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg de vraag of Overijssel met Gelderland moet opgaan in een provincie
Doen! Dan wordt het één groot tukkerland.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg de vraag of Overijssel met Gelderland moet opgaan in een provincie
Dat doe ik uiteraard ook, alleen mag niemand dat wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
Ik zie al waar Samzz op kan stemmen: Partij van de dieren.
Tuurlijk niet, dan wordt het een provincie met iets meer regio'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Doen! Dan wordt het één groot tukkerland.
Ik ben geen tukkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Drenthe, Friesland en Groningen erbij en dan verzelfstandigenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zal je ook niet worden als je niet in Twente woont.quote:
Niet weer die discussiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal je ook niet worden als je niet in Twente woont.
Ik wel hoor. Vooral op een luie zondagmiddagquote:
En Limburg geven we terug aan de Duitsers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
Drenthe, Friesland en Groningen erbij en dan verzelfstandigen
Vlug, roep iets! Bier! Tieten!quote:
En Brabant aan de Belgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En Limburg geven we terug aan de Duitsers.
Dat zijn van die termen die ik nooit gebruikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Vooral op een luie zondagmiddag
Het gaat nooit wat worden tussen onsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn van die termen die ik nooit gebruik. Ik ga even tukken...
.
Daar heb je me tukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat nooit wat worden tussen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |