Die kan je in je eentje niet tillen, ik help welquote:
Dat doe ik alleen met mijn ouders en zus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Een zoen op de wang is meer dan voldoende
Oh nee, ik ben heel aanrakerig enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met mijn ouders en zus.
Ik totaal niet. Ik ben echt een autist op dat gebied.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben heel aanrakerig enzo
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben heel aanrakerig enzo
Tieten, ja, die zijn net in de mode aan het rakenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
BTW, is dit een nieuwe hype ofzo?
Spuit 310?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
Praten ze niet over tieten, hebben ze er wel een ava van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
En dan denken ze er ook nog eens de hele tijd aan, kijken er de hele dag naar... je zou bijna denken dat het leuke speledingetjes zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Praten ze niet over tieten, hebben ze er wel een ava van.
Ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
Daar doe ik niet aan mee hoorquote:
Ik zal me inhoudenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ik ben echt een autist op dat gebied.
Jij hebt de geraniums al omarmdquote:
Oh, het is niet dat ik het vreselijk vind als iemand het bij mij doet, mits ik diegene ken.quote:
Ga jij nou maar taartjes etenquote:
Maar waarom een ava, als ik naar beneden kijk heb ik the real thing.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan denken ze er ook nog eens de hele tijd aan, kijken er de hele dag naar... je zou bijna denken dat het leuke speledingetjes zijn.
Ja, wij toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar waarom een ava, als ik naar beneden kijk heb ik the real thing.
Maar de mannen hebben niet eens een tieten-ava!quote:
Dan zijn het meisjes die aimen to pleasequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar de mannen hebben niet eens een tieten-ava!
Mwah, dan ben ik wel gewoon niet zo'n meisje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn het meisjes die aimen to please.
Zeg je nu dat het gewillige sletjes zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Dan zijn het meisjes die aimen to please.
Dat is wel de indruk die ik krijg bij vrouwen die dat over zichzelf zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het gewillige sletjes zijn?
Oeh, beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
Ik heb mijn nieuwe contract gekregen om even door te nemen.
you say it like it's a bad thingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik op m'n werk dus een gewillig sletje?
Ja, jaarcontract, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden, ik ben er blij van.quote:
Alleen op je werk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik op m'n werk dus een gewillig sletje?
Tof, minimaal een jaar onder de pannen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, jaarcontract, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden, ik ben er blij van.
Jaarcontract, wat goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dat is het dus nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
you say it like it's a bad thing.
Goed gedaan, Suzie Qquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aanquote:
Fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iedereen weet het alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aan
Mooi zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
Neuken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |