Me tooquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens een Master of Science![]()
Titels interesseren me niks, maar ik vind master of science zo geniaal fout klinkenIk zie dan zo'n labaratorium voor me, met allemaal pruttelende reageerbuisjes en kookketels om me heen
En bijbehorend ontploft haar a la Einstein.
Nu.nlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blame Nu.nl, want zo staat het daar toch echt. Ik kan moeilijk alle bronnen waar Nu.nl zich op baseert ook nog eens gaan lezen. Heb wel meer te doen
.
Ik moet hieraan denken bij Master of Artsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou master of arts zijn als ik de engelse titel zou gebruiken. En ik kan helemaal niet tekenen. Of boetseren. Of beeldhouwen. Of whatever kunstzinnigs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis een Master of Science in International Business. Valt onder de economische wetenschappen, vandaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:58 schreef Viking84 het volgende:
@ Coco: wat apart. Jij hebt toch ook een communicatie-achtige studie gedaan? Nachtwacht heeft CIW gestudeerd en die is 'gewoon' Master of Arts.
En in Groningen ben je ook Master of Arts als je een studie informatiekunde hebt afgerond. Dat vind ik toch wel een MSc waard hoor!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocoJaaa, zo'n mad scientist, it's aliiiiiive *klauwhandjes ter hemel heft en kakelt*
Owwww, gezelligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:En ja, jubileum was fijn! Lekker relaxed, naar/door stad gelopen en speelgoed gehaald voor het konijn en in de avond met zn tweetjes gegourmet met cola in wijnglazen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet hieraan denken bij Master of ArtsJa. Overdag ben ik Master of Arts, maar 's nachts verander ik in de Mistress of Martial Arts!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</lethal> En soms tijdens het slapen vast in de Master of Farts
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ow, daarvoor hoef ik niet te slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja. Overdag ben ik Master of Arts, maar 's nachts verander ik in de Mistress of Martial Arts!!</lethal> En soms tijdens het slapen vast in de Master of Farts
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja. Overdag ben ik Master of Arts, maar 's nachts verander ik in de Mistress of Martial Arts!!</lethal> En soms tijdens het slapen vast in de Master of Farts
![]()
LOLquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dat filmpje kende ik altijd van de serie Weird Sciencequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocoJaaa, zo'n mad scientist, it's aliiiiiive *klauwhandjes ter hemel heft en kakelt*
Ach, er wordt overal laag dunkend over het HBO gesproken, gewoon niets van aantrekken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben het met jullie allebij eens. Ik snap Vikings punt heel goed, en vind ook dat er onderscheid moet blijven tussen praktijk en wetenschappelijk onderwijs. Aan de andere kant vind ik dat veel academici een practische inslag missen, wat wel handig kan zijn op de werkvloer. Ook ik heb hbo gedaan, trouwesn.
Maar, ik ben het ook met vizor eens dat er erg laagdunkend over het hbo wordt gesproken hier, en het feit dat het academici zijn die dat doen maakt het natuurlijk niet beter. Inderdaad, alsof er op het hbo neergekeken wordt.
Een tijdje? Je post het binnen de minuutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Goed, ik heb me een tijdje kunnen inhouden, maar nu móet ik het kwijt:
Laagdunkend is géén Nederlands woord.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1333/
Ach, ik heb de hele discussie net doorgelezen en vond er niks laatdunkends* aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ach, er wordt overal laag dunkend over het HBO gesproken, gewoon niets van aantrekken.
Siepels is een Fries woord.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Siepels ook niet, maar het is wel een woord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |