Moet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
loveli, ik weet dat het verschil groot is, alleen gezien de reacties van sommigen moet ook jij toegeven dat er wel enige vorm van meerderwaardigheidsgevoel achter schuilt...
Ik las borsjt en ik vond het heul niet zo logisch dat je per se borsjt wilde eten na de fitnessquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje van vandaag:
O: havermoutpap
T: 100 gram ham
L: 100 gram kip en 1/2 komkommer
T: bekertje huttenkase
D: kippenbout uit de oven en rode kool
S: Fitness -> borst
T: 1/2 bak kwark
Wanneer ben jij afgestudeerd dan als je ook nog drs bent? Je bent volgens mij nog jonger dan ik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom noek
Drs. hier![]()
Vind het best raar dat het gelijk getrokken wordt, maar ja, dat is allemaal al gezegd, en opleidingsafhankelijk.
Geen stages bij WO masters? In de beta-hoek komt het best vaak voor dat je je hele stage alleen maar onderzoek aan het doen bent! Of coschap, zoals bij mij.
Afgelopen novemberquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij afgestudeerd dan als je ook nog drs bent? Je bent volgens mij nog jonger dan ik?.
Bij mij was het volgen van een stage niet verplicht. Ik heb het wel gedaan, maar het was een kutstage en ik heb er geen reet aan gehad.
MaMaMaria!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe Phaidra![]()
Welkom Noek!![]()
Ik ben een M.A. en ben nu bezig met M.A.2Sort of
En praktische zaken leer ik veel in mn bijbanen denk ik.
En ik las borst en zag een fitnessende kip voor mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las borsjt en ik vond het heul niet zo logisch dat je per se borsjt wilde eten na de fitness![]()
.
Oooh, dan ben je dus nog in het oude stelsel begonnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Afgelopen november
In Rotterdam studeren de eerste Masterstudenten geneeskunde af over een jaar geloof ik
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:
suggestie voor de volgende topictitel: waar ons iq hoger is dan ons gewicht
we hebben hier training, dus ik snaai straks nog wel wat meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las borsjt en ik vond het heul niet zo logisch dat je per se borsjt wilde eten na de fitness![]()
.
En ik vind het een mooi lijstje, maar de lunch lijkt me wat weinig.
Minimaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:
suggestie voor de volgende topictitel: waar ons iq hoger is dan ons gewicht
Oh sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
@ vizor: hey ik begon hoor!. Ere wie ere toekomt en zulks
![]()
.
Nuancering: Mag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet?
Het verschil dat ik heb gezien is gewoon groot. Heb aan beide instellingen opleidingen gevolgd.
Als ik dat zou doen zou m'n IQ 208 moeten zijnquote:
quote:
Blame Nu.nl, want zo staat het daar toch echtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh sorry
Ga jij je maar eens verdiepen in de materie zoals het hoort in plaats van tussen de regels doorlezen in een beknopte samenvatting!![]()
Staat dus gewoon dat er voor het buitenland een transparantere vorm van titulatuur komt, meer niet.
Christopher Langanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:... en geniale mensen zonder enige vorm van voortgezet onderwijs...
Denk ook dat wij meer computergerelateerd werk doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
MIetje, ja we hebben al eens bedacht dat dat aan meerdere factoren kan liggen!
- Hoog IQ hangt samen met aanleg voor overgewicht![]()
- Zware studie --> stress --> stresseten![]()
- Veel hoog opgeleiden stellen zware eisen aan zichzelf, schijnbaar op álle fronten
Ik gok dat nummer 3 het meest plausibel is, als ik kijk naar het gemiddelde slankie-postuur
[..]
Oh was het maar mn echte naam!
Dan kon ik dit op mn C.V. zetten!
Dat ook! Bewegen zullen we met onze overweight braincells!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk ook dat wij meer computergerelateerd werk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |