rechtsboven verstopt, werkt pas als je er met je muis overgaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef MichielV het volgende:
Wat Sersjee zegt. prima liedje, maar dat gekweel.
En waar zit de reply met quote knop?
Di-rect is er zeker op vooruit gegaan, maar die Marcel vind ik ook niks eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit. Ik hoorde vandaag weer eens wat Di-rect 1.0 nummers voorbij komen en besefte me dat het eigenlijk best redelijke liedjes zijn maar goddomme wat maakt die Tim Akkermans er een potje van met z'n constipatiezang en engelse uitspraak.
Verstoptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef MichielV het volgende:
die zit rechtsboven een post. kan een beetje onzichtbaar zijn en verschijnt als je met de muis eroverheen gaat.......wil je em permanent zien, dan moet je ff in de instellingen gaan klooien.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef MichielV het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel is volgens mij net zo'n fan van Kane als dat Roel fan van de Foo Fighters is.
Je bent al aan het sparen voor de Pinkpop maandag, he!quote:
Ik vind um ook wel mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet
maar deze van Kane vind ik wel mooihoewel Where do I go now nog fijner is....
en dit zei ik vanmiddag toevallig tegen een collegaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Di-rect is er zeker op vooruit gegaan, maar die Marcel vind ik ook niks eerlijk gezegd.
Sterker nog: ik heb de héle week erna vrij gepland om bij te komen van zoveel muzikale streling van m'n gehoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent al aan het sparen voor de Pinkpop maandag, he!
Nog sterker, eigenlijk wil je Roel_Foo heten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb de héle week erna vrij gepland om bij te komen van zoveel muzikale streling van m'n gehoor.
Vast een mini-meet plannen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb de héle week erna vrij gepland om bij te komen van zoveel muzikale streling van m'n gehoor.
Foel_Fighter vind ik vetter!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog sterker, eigenlijk wil je Roel_Foo heten.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog sterker, eigenlijk wil je Roel_Foo heten.
quote:
quote:
Het feit dat ze ooit zijn opgericht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef ConscienceNL het volgende:
Roel_Jewel, wat heb jij tegen de Foo Fighters?
Waarom?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat ze ooit zijn opgericht.
het is eigenlijk allemaal de schuld van Kurt Cobain! die had niet moeten sterven...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat ze ooit zijn opgericht.
Gast, je geeft 'argumenten' die nergens op slaan. Wat vind je nou zo 'kut' aan Foo Fighters?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is overgewaardeerde kutmuziek.
Ik verwoord dit soort zaken altijd heel subtiel.
volgens mij zitten ze te fappen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef alors het volgende:
WAT ZIE IK DAAR OP DE WEBCAM|!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Gast, je geeft 'argumenten' die nergens op slaan. Wat vind je nou zo 'kut' aan Foo Fighters?
oe, die hannah was lekker!quote:
Ik heb nooit kunnen ontdekken wat er zo geniaal en geweldig aan die muziek van FF is. Maar daar is bijvoorbeeld een Eric Corton, die de luisteraar élke dag maar weer ermee lastig valt, het natuurlijk niet mee eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Gast, je geeft 'argumenten' die nergens op slaan. Wat vind je nou zo 'kut' aan Foo Fighters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |