Hmm zal dat ook ff navragen bij diegene die 't heeft ontworpen... Ik vroeg ook bij hem na of ie ff goede .pdf formaten kon maken zodat ik die kon doorsturen. Geen idee dat ie van de .jpg een .pdf heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef mstx het volgende:
[..]
.AI, .SVG, .EPS of een transparante vector PDF. Die kun je allemaal opschalen zonder kwaliteitsverlies in tegenstelling tot een bitmap (jpg/gif/png/bmp).
Ik heb net de .EPS .AI en .SVG gewoon alle 3 de types van beide logo's doorgestuurd naar de drukker. Hopen op een positief terug berichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Je ontwerp zag er best simpel uit.. met Adobe Illustrator kan je redelijk makkelijk met kleine retouching en live-trace van een .jpg een .eps maken. Dan zou het bedrukken geen probleem moeten zijn.
Hook me up if you want help...
Daar moet iedereen mee uit de voeten kunnen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb net de .EPS .AI en .SVG gewoon alle 3 de types van beide logo's doorgestuurd naar de drukker. Hopen op een positief terug bericht
quote:Ok, om het topic een interessant tintje te geven.Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Avond / Festival / Meerdaags
• Wat voor soort area's?
• Welke dj's zou je laten draaien?*
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.
Understatement van de maand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:37 schreef eQuaL het volgende:
Raise raise raise your hands, pump your fists and move!
Zin in Hard Bass!!
* Beach jaloers isquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:37 schreef eQuaL het volgende:
Raise raise raise your hands, pump your fists and move!
Zin in Hard Bass!!
ouwe spammert.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even een reminder voor de mensen die het niet gelezen hebben. Er is tussen al het snelle slowchat een kleine contest aan de gang. Dus wil je mee doen....?
[..]
Ik sta op de presentielijstquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
ouwe spammert.
Op Hard Bass aanwezig, toch?
Ik doe mee, maar waarom een contest? Waarom niet gewoon een aantal feesten organiseren? Moeten er feesten afvallen ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even een reminder voor de mensen die het niet gelezen hebben. Er is tussen al het snelle slowchat een kleine contest aan de gang. Dus wil je mee doen....?
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
heel aardig lijstje al zeg ik het zelf.
Jah joh, dit zijn nog maar de aanmeldingen! Strakjes beginnen de audities, de theaterrondes, publieke rondes en uiteindelijk de finale ... heb er zin in!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik doe mee, maar waarom een contest? Waarom niet gewoon een aantal feesten organiseren? Moeten er feesten afvallen ofzo?
Als tvprogramma nou eindelijk es een bestaand concept leuk toegepast, maar gezien jouw smiley:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Jah joh, dit zijn nog maar de aanmeldingen! Strakjes beginnen de audities, de theaterrondes, publieke rondes en uiteindelijk de finale ... heb er zin in!
http://www.spreadshirt.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
Willen jullie ff lachen? Goed lachen?![]()
![]()
Goed zwart T.shirt 2,25 per stuk
Bedrukken 2 kleuren dekkend voor en 3 kleuren dekkend op de rug incl. filmkosten ¤ 295,--
Prijzen zijn excl. 19% btw.
Vergeet de battles nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Jah joh, dit zijn nog maar de aanmeldingen! Strakjes beginnen de audities, de theaterrondes, publieke rondes en uiteindelijk de finale ... heb er zin in!
Ik heb twisted en rebirth festival alquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:Audiosurf is a music-adapting puzzle racer where you use your own music to create your own experience. The shape, the speed, and the mood of each ride is determined by the song you choose.
Ben er 3,4 keer geweest maar het geluid is iedere keer weer drama en het volk blijft een klasse apartquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Spaulding het volgende:
Line-up van Reset staat online
http://partyflock.nl/news(...)North_Sea_Venue.html
Weet niet of er van hier weleens naar Reset gaan maar ik vind het altijd wel een leuk feestje. Bij mij redelijk dicht in de buurt en de Hemkade is een fijn zaaltje. Line up is vaak matig maar Bioweapon, Chain Reaction en Zatox stemmen mij dit keer wel hoopvol. Jammer van BH en de Profeet mja.
Johquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Beach het volgende:
Bertje site is al de hele dag niet bereikbaar.
quote:djtechnoboy Cristiano Giusberti
Listening 3 new traxx from Don Valerio Mascellino aka Tatanka
Reset ook altijd prima vermaaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Spaulding het volgende:
Line-up van Reset staat online
http://partyflock.nl/news(...)North_Sea_Venue.html
Weet niet of er van hier weleens naar Reset gaan maar ik vind het altijd wel een leuk feestje. Bij mij redelijk dicht in de buurt en de Hemkade is een fijn zaaltje. Line up is vaak matig maar Bioweapon, Chain Reaction en Zatox stemmen mij dit keer wel hoopvol. Jammer van BH en de Profeet mja.
Het ziet er wel bazig uit!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:
het nummer is en blijft me toch ook een potje lekkerDelekker![]()
maar ik post dit eigenlijk vanwege het filmpje.. ik kende Audiosurf helemaal niet maar kga 'm zoeken
[..]
Ah.. Ben ik niet de enige. Ik vroeg het me gisteren ook al afquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef mstx het volgende:
Waarom krijg ik trouwens een nieuwe top 25 CD van de feestfabriek opgestuurd?
Het blijkt dus dat de CD in een verkeerd BPM was opgenomen ofzo... vandaar een nieuwe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah.. Ben ik niet de enige. Ik vroeg het me gisteren ook al af
Naja, kan er vast wel een vriend blij mee maken
Waarom een klasse apart? Het zijn veel West-Friezen(net als ik) die daar komen en die zijn inderdaad wat stugger misschien dan Brabanders maar kan je het misschien toelichtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben er 3,4 keer geweest maar het geluid is iedere keer weer drama en het volk blijft een klasse aparthet is mij de lange rit vanuit brabant niet meer waard.
Solaio Mixquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:
het nummer is en blijft me toch ook een potje lekkerDelekker![]()
maar ik post dit eigenlijk vanwege het filmpje.. ik kende Audiosurf helemaal niet maar kga 'm zoeken
[..]
Pics he !quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
*offtopic* Shirt is eindelijk besteldff afwachten hoe het is, als ik hem thuis gestuurd krijg
Ik heb nog niks binnen, wacht rustig afquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat de CD in een verkeerd BPM was opgenomen ofzo... vandaar een nieuwe.
Ik zie hem staan. En mijn sig staat al letterlijk in de replies!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Levitas het volgende:
Hard Bass anthem ook te downloaden op 1gabba
Alleen vind ik de opbouw een beetje gaar, ik bedoel Thunderbeats is keihard! en daarna opeens Discorecord, maar toch, ga ik bij deze voor het eerst een set van je beluisterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RiKe het volgende:
Een paar dagen later dan beloofd, maar hier is hij dan, een nieuwe treklijst!
MSTX en anderen, leef je uit met kritiek
Donkey Rollers - ThunderbeatsThunderrrrrrrrrrrbeats
Arboza - Hardsound (hard edit)
Project One - The Story Unfolds![]()
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix![]()
Frontliner - Discorecord![]()
Troubleboy - No Voices
Tatanka - Let's Rock ( Tat & Zat Remix )![]()
Plasmaravers - You Go (original mix)
The Pitcher - La Nuit Noire
DJ Phil TY - Miami Belch (Polite Mix)![]()
Dj Syro - No More Hardtraxx
Acti & N3ck - Whores and Sluts (Acti prozac mix)![]()
Donkey Rollers - Strike Again 2004![]()
![]()
![]()
The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
The Prophet & Deepack - Stampuhh (The Beholder vs Max Enforcer Remix)![]()
Waar te vinden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RiKe het volgende:
Een paar dagen later dan beloofd, maar hier is hij dan, een nieuwe treklijst!
MSTX en anderen, leef je uit met kritiek
Donkey Rollers - Thunderbeats
Arboza - Hardsound (hard edit)
Project One - The Story Unfolds
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix
Frontliner - Discorecord
Troubleboy - No Voices
Tatanka - Let's Rock ( Tat & Zat Remix )
Plasmaravers - You Go (original mix)
The Pitcher - La Nuit Noire
DJ Phil TY - Miami Belch (Polite Mix)
Dj Syro - No More Hardtraxx
Acti & N3ck - Whores and Sluts (Acti prozac mix)
Donkey Rollers - Strike Again 2004
The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
The Prophet & Deepack - Stampuhh (The Beholder vs Max Enforcer Remix)
Ik hoop trouwens wel op de originele en niet die van 2007quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef RiKe het volgende:
Oh ik vind Thunderbeats juist NIET hard....zal wel aan mij liggen
Het is de originele ja, niet de remixquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens wel op de originele en niet die van 2007
Hij is nog niet als download beschikbaar, ga hem zo uppenquote:
Dan ligt het aan mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die is zeker wel hard!! The beats...of thunderrrrrrrrrrrr en dan die kick omg omg omg
Ben benieuwd wat je van de rest vindtquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ben je mix nu aan het downloaden RiKe![]()
Maar eerst even intunen op B2S radio voor de Hard Bass team Yellow mix
http://www.b2s.nl/radio/
Alsjeblieftquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
* T-Force heeft het RiKe-mixje aan en hoort de eerste tonen van Thunderbeats en weet niet wat hij moet doen, overkill aan energie in die plaat![]()
Oke, ik begin maar gewoon om me heen te slaan ofzo, mijn ouders kijken nogal vreemd
Tot nu toe:quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef RiKe het volgende:
Je kan dan zeggen wat je wil, maar het is wel een dijk van een opener
Je mix stijl moet overal bij werken. Daarnaast is zowat elke opbouw, afbouw, maten, indeling van de tracks zo goed als identiek aan elkaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef RiKe het volgende:
Het zijn ook nummers die ik normaal weinig tot niet draai.
Het is een beetje een test mixje geworden om te kijken of de mix stijl die ik nu heb daar ook nog bij werkt.
Qua comments ben ik het wel grootendeels eens
De opname is inderdaad zachter dan een andere opname, dat komt omdat ik die pieken tegen wil gaan (wat nu erg goed lukt).quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef StM het volgende:
Ik heb een kwart gehad en tot nu toe klinkt het niet verkeerdWel is je mixwerk ook nog vrij saai hoewel je er goed aan doet eerst je overgangen op orde te krijgen. Nr's teaseren etc maken je mix interessanter.
Daarnaast heb ik wel nog een opmerking over de opnamekwaliteit van je mix: sowieso is hij naar mijn mening te zacht opgenomen maar hij lijkt ook bij het uitsturen ergens de grens van het clippen te raken? Ik heb af en toe het idee dat de pieken af en toe gecrushed worden? Mocht je niet op een zuiver niveau op een hoger volume op kunnen nemen kan je ook je mix naderhand in audacity op -2 db afmixen.
Hou er wel rekening mee, ik ben geen djVoor de echte mix tips moet de bij de mensen hierboven zijn
En dat is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
Hey, over die party die we gaan organiseren, ik heb een heel mooi plan,
Houd ik nog even geheim.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
Houd ik nog even geheim.
Wilde het ff delen, haha.
Wacht maar afquote:
Ik upload een set waar ik niet 100% tevreden over ben omdat ik over geen enkele set 100% tevreden benquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef de_huig het volgende:
rike, ik wil niet de zeiksnor uithangen hoor..maar waarom upload je een set waar je zelf niet 100% tevreden over bent? nu krijg je feedback maar dat zijn dingen die je zelf al weet..leer je dus weinig van imo
en nu ga ik naar mubarak luisteren
Je hoeft niet altijd naar Huig te luisteren hoor, die hangt nu eenmaal graag de zeiksnor uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef RiKe het volgende:
Ik upload een set waar ik niet 100% tevreden over ben omdat ik over geen enkele set 100% tevreden ben
Ik zie ALTIJD verbeter punten bij mezelf, dat houdt me een beetje scherp.
Ik deel ze, en wil graag meningen van anderen horen omdat die misschien hele andere punten opvallen
Waar? Linksvoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Sethje het volgende:
is er nog een fok meet op hard bass? zoja: waar en hoe laat?
Ik begin bijna te twijfelen aan m'n sexuele geaardheidquote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
En voor de liefhebbers de nieuwe Wake you from your boredom #20![]()
de hele avond?? Het feest waar ik de hele avond op 1 plek zal blijven moet nog bedacht worden ... El_Mata?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef robuust89 het volgende:
Waar? Linksvoor.
Tijd? De hele avond!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de hele avond?? Het feest waar ik de hele avond op 1 plek zal blijven moet nog bedacht worden ... El_Mata?
rondjes lopen jongeee tijdens headhunterzquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
linksvoor is het start- en eindpunt van mijn rondjes, dus grote kans dat je mij daar tegen gaat komen.
Omdat Neuzenbal (dat is de opening van de vastenavendtijd), en dat gaat altijd voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef T-Force het volgende:
Over zeiksnorren gesproken, waarom zijn Huig & Bartmans niet aanwezig op Harde Bass?
en neuzen(bal) en (zeik)snorren hangen nu eenmaal vaak samen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Omdat Neuzenbal (dat is de opening van de vastenavendtijd), en dat gaat altijd voor
aaaight makes sensequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik upload een set waar ik niet 100% tevreden over ben omdat ik over geen enkele set 100% tevreden ben
Ik zie ALTIJD verbeter punten bij mezelf, dat houdt me een beetje scherp.
Ik deel ze, en wil graag meningen van anderen horen omdat die misschien hele andere punten opvallen
Was dat niet dat kerstmis nummer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef Koepert het volgende:
Isse nieuw! (ok ok, hij staat net op facebook, thats it)
Malefix
http://www.facebook.com/l(...)2983181.html&h=1c15f
En ik vind m wel lekker..
Die typische Acti-noise.. Zeta ook altijd leuk![]()
Ja ik mag dit wel.. lekkere kicks, niet teveel poespas, maar wel een volle track..
Ik hoop alleen dat die titel iets italiaans is... Malefix op zn engels .. brr... castratie..
Ghehe, nou ja, zijn alias, zijn gespleten persoonlijkheid.... Zo moet je het gewoon zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zou komen
Maarre, Brennan Heart ft Blademasterz, heeft ie een tweelingbroer?
eet/rustpauze natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Koepert het volgende:
Zet dan gewoon blademasterz neer
Nu denk ik, goed concept... maar BH... WHAAAAAYYY!!!!!(Why)
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
eet/rustpauze natuurlijk.
Wel goed dat hij daar ook aan gedacht heeft.
Welkomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
Een post om aan te geven wat mijn smaak is![]()
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
En nu ga ik chinees halen
Haha inderdaad, of anders gewoon doorknallen in de bovenzaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
eet/rustpauze natuurlijk.
Wel goed dat hij daar ook aan gedacht heeft.
Dan kom je bij mij uit de buurtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
Blijfen ze bij overmatig aanspannen van de kaakspieren en het heen en weer bewegen van de kaken dan wel 100% zitten, of verschuiven de doppen dan ook een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |