abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:40:55 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_92497379
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee, woon in een stad waar veel allochtonen zijn, vooral veel Turken, mensen noemen het wel eens: istanbul van Nederland :D maar overlast, criminaliteit? Hier niet :)
Je zei net dat Staphorst vlak onder je lag.
Ik ben niet zo van het diskwalificeren van gesprekspartners, maar welk gehucht je ook woont is geen Istanbul van Nederland :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92497410
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
als het in elkaar rammen van een onschuldig meisje
Waar zie je dat ze in elkaar geramd wordt? Waar zijn de ambulances?
pi_92497462
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het diskwalificeren van gesprekspartners, maar welk gehucht je ook woont is geen Istanbul van Nederland :').
Huh. Je moet beter kijken, ik heb niet gezegd dat ik in Staphorst woon hoor, dat was een andere user, kijk maar terug :')
pi_92497465
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef speknek het volgende:

[..]

we zijn 2 jaar geleden van den haag zuid west naar hier verhuist ;) in den haag woonden we gewoon in een portiekflat (met marokkaanse buren ja!)

was net een berichtje aan het tiepen dat de meeste klagers nooit zelf in zo'n wijk wonen en dat ik mijn buren van toen nu zo mis (klotekuttokkies hiernaast :( )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:44:53 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_92497488
Sorry dat was simmu, ik neem het terug.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92497527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er moeten per se ambulances aan te pas komen voordat bij figuren als jij de oogkleppen eens afgaan?
Dat moet altijd in Nederland, snap dat dan :)
pi_92497536
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er moeten per se ambulances aan te pas komen voordat bij figuren als jij de oogkleppen eens afgaan?
Waar in dat filmpje zie je dat ze in elkaar geramd wordt?
pi_92497563
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nergens
pi_92497606
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ze krijgt wat trappen hier en daar en moet achter haar eigen fiets aan, maar als jij dat wil goedpraten, ga vooral je gang joh.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:51:03 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_92497640
Nee dat is ook overdreven, telegraafkoppen zijn ook overdreven, ze gewoon laten schoffelen. Maar iedereen die in de randstad woont weet dat dit volkomen archetypisch gedrag is van groepen marokkaantjes, dat het door een complete schijt aan respectabele omgangsvormen en gebrek aan civilisatie komt, en er wel een keer echt tegenop getreden moet worden.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:52:03 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92497671
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waar zie je dat ze in elkaar geramd wordt? Waar zijn de ambulances?
Och flikker toch op met me. Altijd maar inleven in de arme dader. Een meisje dat op straat zo wordt aangevallen heeft het daarna gewoon zwaar, klaar.

Dat je dit zo DURFT te brengen, in deze westerse samenleving moet IEDEREEN gewoon over straat kunnen en dit soort beestengedrag moet gewoon de kop worden ingeramd.

En JA, ongeacht wie het doet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_92497687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef speknek het volgende:
Nee dat is ook overdreven, telegraafkoppen zijn ook overdreven, ze gewoon laten schoffelen. Maar iedereen die in de randstad woont weet dat dit volkomen archetypisch gedrag is van groepen marokkaantjes, dat het door een complete schijt aan respectabele omgangsvormen en gebrek aan civilisatie komt, en er wel een keer echt tegenop getreden moet worden.
Ik wijt het eerder aan een gedragsstoornis, door het ontbreken van een gen of twee
pi_92497697
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Och flikker toch op met me. Altijd maar inleven in de arme dader. Een meisje dat op straat zo wordt aangevallen heeft het daarna gewoon zwaar, klaar.

Dat je dit zo DURFT te brengen, in deze westerse samenleving moet IEDEREEN gewoon over straat kunnen en dit soort beestengedrag moet gewoon de kop worden ingeramd.

En JA, ongeacht wie het doet...
En wat is je mening over dat van Stadskanaal dan? Hakenkruizen, bedreigen, vernielen? Ben benieuwd.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 08-02-2011 13:15:29 ]
pi_92497712
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik wijt het eerder aan een gedragsstoornis, door het ontbreken van een gen of twee
Ik denk stoer doen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:54:10 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92497736
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En wat is je mening over dat van Stadskanaal dan? Hakenkruizen, bedreigen, vernielen? Ben benieuwd.
Zelfde verhaal.
Get woke, go broke!
pi_92497768
quote:

[..]

Ik denk stoer doen.
Dat bedoel ik, als het stoer is om een meisje haar fiets af te pakken en wat trappen na te geven, dan kun je rustig stellen dat er een genetische afwijking in het spel is.
pi_92497779
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zelfde verhaal.
Ok.

Toch vind ik het jammer dat je haast nooit wat positiefs over marokkanen enzo hoort, terwijl er genoeg positieve dingen zijn,
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 12:56:03 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_92497796
quote:

[..]

Ga eens praten met sommige oud-bewoners van de Diamantbuurt, denk dat je zal schrikken.
Oud-bewoners ja, want weggepest door het tuig wat jij hier zo zit te verdedigen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:56:34 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92497808
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ok.

Toch vind ik het jammer dat je haast nooit wat positiefs over marokkanen enzo hoort, terwijl er genoeg positieve dingen zijn,
Ja, dat vind ik oprecht ook jammer. :).
Get woke, go broke!
pi_92497809
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze krijgt wat trappen hier en daar en moet achter haar eigen fiets aan, maar als jij dat wil goedpraten, ga vooral je gang joh.
Er zijn nog andere kleuren dan zwart en wit. Ik praat niks goed.

Wijs jij nog even aan waar we in dit filmpje "gruwelijke mishandeling", "in elkaar rammen" en " terrorisme" zien?
pi_92497812
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ok.

noem is een voorbeeld dan?
pi_92497815
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, als het stoer is om een meisje haar fiets af te pakken en wat trappen na te geven, dan kun je rustig stellen dat er een genetische afwijking in het spel is.
Nee denk ik niet.
pi_92497842
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga eens praten met sommige oud-bewoners van de Diamantbuurt, denk dat je zal schrikken.
Oud-bewoners ja, want weggepest door het tuig wat jij hier zo zit te verdedigen.
Wat dan? Ik verdedig niemand :)
pi_92497845
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef speknek het volgende:
Sorry dat was simmu, ik neem het terug.
als we terug zouden kunnen naar den haag zuid west met behoud van deze baan, woon werk afstand, de afwezigheid van de familie en het huis zou ik in een hartslag terug staan hoor! ;)

ontopic: ellendige rotkrengen van mensen heb je overal en in alle kleuren en maten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92497847
quote:
8s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Voor het stelen van een fiets? WTF :')
Voor beroving met geweld in groepsverband, dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')