abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:03:19 #151
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92496200
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Dat de Telegraaf van flink opblazen houdt weet ik, maar dat het meisje geen angst heeft gehad met zoveel tuig om der heen gaat er bij mij niet in.
Goed, stel je nu eens voor dat je het filmpje niet hebt gezien en je leest het bericht? Tof, want dat is wat de mening zal zijn van iedereen die het niet ziet, ook al klopt er geen zak van. De telegraaf liegt toch immers niet? En daar komen de meeste waanvoorstellingen vandaan.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_92496201
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef simmu het volgende:
guttegut zeg, vroeguh in mijn middelbare schooltijd gebeurden ook dit soort dingen hoor. waren alleen geen 'bontkraagjes' zoals mensen op dit moment worden genoemd. hoorde je nooit niks van dan. nu staat half nederland op zn kop.

wbt het gejammer over homo's: ik wens je als (openlijk) homo ook veel sterkte hier net een beetje zuidelijker (staphorst).

beetje realiteitszin zou de media niet misstaan. maar ja: het kopt zo lekker in he: criminele marokanen wacht 6 jaar straf!

edit!
uiteraard is het een laffe actie van die gozers die afgestraft dient te worden. maar for god's sake zeg, hou dingen ff een beetje in perspectief.
Idd.
pi_92496207
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef simmu het volgende:
guttegut zeg, vroeguh in mijn middelbare schooltijd gebeurden ook dit soort dingen hoor. waren alleen geen 'bontkraagjes' zoals mensen op dit moment worden genoemd. hoorde je nooit niks van dan. nu staat half nederland op zn kop.

wbt het gejammer over homo's: ik wens je als (openlijk) homo ook veel sterkte hier net een beetje zuidelijker (staphorst).

beetje realiteitszin zou de media niet misstaan. maar ja: het kopt zo lekker in he: criminele marokanen wacht 6 jaar straf!
Als het alleen bij dit 'incidentje' was gebleven ok. maar zoek voor de grap eens op 'overvecht' op Youtube en leer dat een veels en veels te groot deel van de marokkaanse jeugd in Utrecht precies zijn als in dit filmpje.
pi_92496219
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef ReplaR het volgende:

[..]

De turken gedragen zich wel, daar zal ze geen problemen mee hebben gok ik.
Hebben ze inderdaag geen problemen mee, gaan ze goed mee om.
pi_92496236
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

Goed, stel je nu eens voor dat je het filmpje niet hebt gezien en je leest het bericht? Tof, want dat is wat de mening zal zijn van iedereen die het niet ziet, ook al klopt er geen zak van. De telegraaf liegt toch immers niet? En daar komen de meeste waanvoorstellingen vandaan.
De Telegraaf lees ik uit principe niet (de SBS onder de kranten).
Maar zo'n filmpje zegt meer dan 1000 woorden en kan niet verdraait worden.
pi_92496252
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:04 schreef ReplaR het volgende:

[..]

De Telegraaf lees ik uit principe niet (de SBS onder de kranten).
Maar zo'n filmpje zegt meer dan 1000 woorden en kan niet verdraait worden.
Het is toch aardig verdraaid anders
pi_92496266
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is toch aardig verdraaid anders
Woorden kun je verdraaien, met een filmpje wordt het een stuk moeilijker.
pi_92496296
Ik zie staan ernstige mishandeling, diefstal, doodsbang meisje, dat zie ik allemaal niet terug. Vooral dat ernstige mishandeling niet - nergens, ze raken haar niet eens aan. Diefstal? Ze loopt weg met haar fiets.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:09:14 #159
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92496355
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Als het alleen bij dit 'incidentje' was gebleven ok. maar zoek voor de grap eens op 'overvecht' op Youtube en leer dat een veels en veels te groot deel van de marokkaanse jeugd in Utrecht precies zijn als in dit filmpje.
Tot voor kort was dit ook dagelijkse kost in Amsterdam West maar dat hebben ze met heel veel politie patrouille zeer aardig gereduceerd moet ik zeggen.

Wel erg laat, dat wel, maar better late than never.
AFC AJAX
pi_92496389
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef msnk het volgende:

[..]

Tot voor kort was dit ook dagelijkse kost in Amsterdam West maar dat hebben ze met heel veel politie patrouille zeer aardig gereduceerd moet ik zeggen.

Ook door marokkanen?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:10:40 #161
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92496400
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zie staan ernstige mishandeling, diefstal, doodsbang meisje, dat zie ik allemaal niet terug. Vooral dat ernstige mishandeling niet - nergens, ze raken haar niet eens aan. Diefstal? Ze loopt weg met haar fiets.
Ik denk dat hij de beelden bedoelt, die spreken voor zich.
AFC AJAX
pi_92496415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de beelden bedoelt, die spreken voor zich.
maar ze verdraaien het wel en dat bedoel ik :)
pi_92496426
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Zag jij dinosaurussen in Jurazischer Park? Ik niet? Ik zag enkel handpoppen op de klauwen van een megalomane jood.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:12:07 #164
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92496444
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ook door marokkanen?
Bos en Lommer (Turken) was/is wel veel veiliger dan de Baarsjes (Marokkanen), dus ja.
AFC AJAX
pi_92496479
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Bos en Lommer (Turken) was/is wel veel veiliger dan de Baarsjes (Marokkanen), dus ja.
Haha. Wel apart man dat marokkanen (blijkbaar??) vaak zo crimineel bezig zijn. Waar ik woon is dat helemaal niet zo.
pi_92496523
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef msnk het volgende:

[..]

Maar jullie hebben Van der Laan van de PvdA die eindelijk eens actie onderneemt, wij in Utrecht hebben Wolfsen die problemen liever censureert dan oplost.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:17:09 #167
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92496588
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haha. Wel apart man dat marokkanen (blijkbaar??) vaak zo crimineel bezig zijn.
Het is dan ook meer dan alleen maar onderbuik gevoelens zoals "links" vaak beweert :P Er is gewoon veel ellende door veel Marokkaanse jongens.

Maar zoals ik al zei werkt politie toezicht goed hier.
AFC AJAX
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:17:40 #168
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92496601
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Maar jullie hebben Van der Laan van de PvdA die eindelijk eens actie onderneemt, wij in Utrecht hebben Wolfsen die problemen liever censureert dan oplost.
Het begon al onder Cohen :D
AFC AJAX
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 12:18:45 #169
8781 crew  Frutsel
pi_92496635
Zullen we de links/rechts/pvv/pvda discussie er aub buitenlaten.
Gezien de vorige tig-topics weten we waar het dan heen gaat.
pi_92496687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Zullen we de links/rechts/pvv/pvda discussie er aub buitenlaten.
Gezien de vorige tig-topics weten we waar het dan heen gaat.
Excusez-moi
pi_92497030
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ze raken haar niet eens? Ze valt bijna door een windvlaag?
pi_92497046
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Toch is het zo. Als dit Nederlanders waren geweest die zoiets hadden gedaan was er nu niet zoveel gedoe om geweest, daar ben ik heilig van overtuigd.

Ik praat niks goed maar er zijn meerdere groepen die tot zulke dingen in staat zijn.
Er is anders wel een wezenlijk verschil tussen groepen die er toe in staat zijn, en groepen die het ook daadwerkelijk doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92497113
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haha. Wel apart man dat marokkanen (blijkbaar??) vaak zo crimineel bezig zijn. Waar ik woon is dat helemaal niet zo.
jij woont in de duinen of op de hei?

En "blijkbaar"? :')
pi_92497188
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er is anders wel een wezenlijk verschil tussen groepen die er toe in staat zijn, en groepen die het ook daadwerkelijk doen.
Nou ja, als je dingen vernielt en hakenkruizen in brievenbussen stopt, denk ik dat je ook wel tot nare dingen in staat bent ;) Sowieso is dat al naar: bedreigen EN dat je het in je hoofd hebt vind ik al heel erg.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

jij woont in de duinen of op de hei?

En "blijkbaar"? :')
Nee, woon in een stad waar veel allochtonen zijn, vooral veel Turken, mensen noemen het wel eens: istanbul van Nederland :D maar overlast, criminaliteit? Hier niet :)
pi_92497293
Van Turken heb je dan ook weinig last, nergens niet. Marokkanen is een heel ander geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')