Mooi ook om te zien hoe die politieagent als laatste achter de menigte aansjoktequote:
Nee, dat meisje dacht, ooh ze zijn maar met z'n 15'en, die kan ik wel aan....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef kingmob het volgende:
Telegraaf
Ook dat 'doodsbang' er bijZe ging er nota bene zelf achteraan (waarvoor hulde), die was echt niet doodsbang.
Verder natuurlijk ultieme grootspraak van de politie, in het zadel geholpen door zij die meer waarde hechten aan symbolen en de schijn van daadkrachtigheid.
Terrorismequote:
Moet je eens vertellen aan al die homo's lesbi's en joden hier in Utrecht of Amsterdam, dat kun je niet weerleggen met één voorbeeld uit Stadskanaal...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
TerrorismeToch is dat van Stadskanaal erger, die mensen zijn bang in hun eigen huis. En niet eenmalig, maar constant. Moet je maar eens over nadenken: bang zijn in je eigen huis. Telkens bedreigd worden.. vernielingen enzo..
Toevallig heb ik lesbische tante in Amsterdam, ze heeft Turkse buren, ik zal haar eens vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:57 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Moet je eens vertellen aan al die homo's lesbi's en joden hier in Utrecht of Amsterdam, dat kun je niet weerleggen met één voorbeeld uit Stadskanaal...
Wat loop je nou te zeveren, ik spreek gewoon uit dat de telegraaf weer lekker bijvoegelijke naamwoorden er bij loopt te gooien die amper van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:51 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dacht, ooh ze zijn maar met z'n 15'en, die kan ik wel aan....
Alleen de grootste lafaards doen dat bij meisjes/vrouwen. (en dan hebben ze nog 14 vrienden nodig voordat ze het durven)
De turken gedragen zich wel, daar zal ze geen problemen mee hebben gok ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toevallig heb ik lesbische tante in Amsterdam, ze heeft Turkse buren, ik zal haar eens vragen
Dat de Telegraaf van flink opblazen houdt weet ik, maar dat het meisje geen angst heeft gehad met zoveel tuig om der heen gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeveren, ik spreek gewoon uit dat de telegraaf weer lekker bijvoegelijke naamwoorden er bij loopt te gooien die amper van toepassing zijn.
Serieus, die knee-jerk reacties altijd als je ook maar 1 kanttekening klaagt, het is in dit geval zelfs aantoonbaar onwaar en nog verdedig je het.
Goed, stel je nu eens voor dat je het filmpje niet hebt gezien en je leest het bericht? Tof, want dat is wat de mening zal zijn van iedereen die het niet ziet, ook al klopt er geen zak van. De telegraaf liegt toch immers niet? En daar komen de meeste waanvoorstellingen vandaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat de Telegraaf van flink opblazen houdt weet ik, maar dat het meisje geen angst heeft gehad met zoveel tuig om der heen gaat er bij mij niet in.
Idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef simmu het volgende:
guttegut zeg, vroeguh in mijn middelbare schooltijd gebeurden ook dit soort dingen hoor. waren alleen geen 'bontkraagjes' zoals mensen op dit moment worden genoemd. hoorde je nooit niks van dan. nu staat half nederland op zn kop.
wbt het gejammer over homo's: ik wens je als (openlijk) homo ook veel sterkte hier net een beetje zuidelijker (staphorst).
beetje realiteitszin zou de media niet misstaan. maar ja: het kopt zo lekker in he: criminele marokanen wacht 6 jaar straf!
edit!
uiteraard is het een laffe actie van die gozers die afgestraft dient te worden. maar for god's sake zeg, hou dingen ff een beetje in perspectief.
Als het alleen bij dit 'incidentje' was gebleven ok. maar zoek voor de grap eens op 'overvecht' op Youtube en leer dat een veels en veels te groot deel van de marokkaanse jeugd in Utrecht precies zijn als in dit filmpje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef simmu het volgende:
guttegut zeg, vroeguh in mijn middelbare schooltijd gebeurden ook dit soort dingen hoor. waren alleen geen 'bontkraagjes' zoals mensen op dit moment worden genoemd. hoorde je nooit niks van dan. nu staat half nederland op zn kop.
wbt het gejammer over homo's: ik wens je als (openlijk) homo ook veel sterkte hier net een beetje zuidelijker (staphorst).
beetje realiteitszin zou de media niet misstaan. maar ja: het kopt zo lekker in he: criminele marokanen wacht 6 jaar straf!
Hebben ze inderdaag geen problemen mee, gaan ze goed mee om.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De turken gedragen zich wel, daar zal ze geen problemen mee hebben gok ik.
De Telegraaf lees ik uit principe niet (de SBS onder de kranten).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Goed, stel je nu eens voor dat je het filmpje niet hebt gezien en je leest het bericht? Tof, want dat is wat de mening zal zijn van iedereen die het niet ziet, ook al klopt er geen zak van. De telegraaf liegt toch immers niet? En daar komen de meeste waanvoorstellingen vandaan.
Het is toch aardig verdraaid andersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De Telegraaf lees ik uit principe niet (de SBS onder de kranten).
Maar zo'n filmpje zegt meer dan 1000 woorden en kan niet verdraait worden.
Woorden kun je verdraaien, met een filmpje wordt het een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is toch aardig verdraaid anders
Tot voor kort was dit ook dagelijkse kost in Amsterdam West maar dat hebben ze met heel veel politie patrouille zeer aardig gereduceerd moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als het alleen bij dit 'incidentje' was gebleven ok. maar zoek voor de grap eens op 'overvecht' op Youtube en leer dat een veels en veels te groot deel van de marokkaanse jeugd in Utrecht precies zijn als in dit filmpje.
Ook door marokkanen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Tot voor kort was dit ook dagelijkse kost in Amsterdam West maar dat hebben ze met heel veel politie patrouille zeer aardig gereduceerd moet ik zeggen.
Wel erg laat, dat wel, maar better late than never.
Ik denk dat hij de beelden bedoelt, die spreken voor zich.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zie staan ernstige mishandeling, diefstal, doodsbang meisje, dat zie ik allemaal niet terug. Vooral dat ernstige mishandeling niet - nergens, ze raken haar niet eens aan. Diefstal? Ze loopt weg met haar fiets.
maar ze verdraaien het wel en dat bedoel ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de beelden bedoelt, die spreken voor zich.
Zag jij dinosaurussen in Jurazischer Park? Ik niet? Ik zag enkel handpoppen op de klauwen van een megalomane jood.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zie staan ernstige mishandeling, diefstal, doodsbang meisje, dat zie ik allemaal niet terug. Vooral dat ernstige mishandeling niet - nergens, ze raken haar niet eens aan. Diefstal? Ze loopt weg met haar fiets.
Bos en Lommer (Turken) was/is wel veel veiliger dan de Baarsjes (Marokkanen), dus ja.quote:
Haha. Wel apart man dat marokkanen (blijkbaar??) vaak zo crimineel bezig zijn. Waar ik woon is dat helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Bos en Lommer (Turken) was/is wel veel veiliger dan de Baarsjes (Marokkanen), dus ja.
Maar jullie hebben Van der Laan van de PvdA die eindelijk eens actie onderneemt, wij in Utrecht hebben Wolfsen die problemen liever censureert dan oplost.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Tot voor kort was dit ook dagelijkse kost in Amsterdam West maar dat hebben ze met heel veel politie patrouille zeer aardig gereduceerd moet ik zeggen.
Wel erg laat, dat wel, maar better late than never.
Het is dan ook meer dan alleen maar onderbuik gevoelens zoals "links" vaak beweertquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha. Wel apart man dat marokkanen (blijkbaar??) vaak zo crimineel bezig zijn.
Het begon al onder Cohenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Maar jullie hebben Van der Laan van de PvdA die eindelijk eens actie onderneemt, wij in Utrecht hebben Wolfsen die problemen liever censureert dan oplost.
Excusez-moiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Zullen we de links/rechts/pvv/pvda discussie er aub buitenlaten.
Gezien de vorige tig-topics weten we waar het dan heen gaat.
Ze raken haar niet eens? Ze valt bijna door een windvlaag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Er is anders wel een wezenlijk verschil tussen groepen die er toe in staat zijn, en groepen die het ook daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch is het zo. Als dit Nederlanders waren geweest die zoiets hadden gedaan was er nu niet zoveel gedoe om geweest, daar ben ik heilig van overtuigd.
Ik praat niks goed maar er zijn meerdere groepen die tot zulke dingen in staat zijn.
jij woont in de duinen of op de hei?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha. Wel apart man dat marokkanen (blijkbaar??) vaak zo crimineel bezig zijn. Waar ik woon is dat helemaal niet zo.
Nou ja, als je dingen vernielt en hakenkruizen in brievenbussen stopt, denk ik dat je ook wel tot nare dingen in staat bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er is anders wel een wezenlijk verschil tussen groepen die er toe in staat zijn, en groepen die het ook daadwerkelijk doen.
Nee, woon in een stad waar veel allochtonen zijn, vooral veel Turken, mensen noemen het wel eens: istanbul van Nederlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
jij woont in de duinen of op de hei?
En "blijkbaar"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |