Ik wel. Genoeg slachtoffers van ernstig pestgedrag, waar overigens geen filmpjes van zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef garriej het volgende:
[..]
moet ik wel eerlijk zijn dat ik nog nooit een groep Nederlanders zoiets heb zien doen.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
GOUDA - De groep Marokkanen die een 15-jarig meisje in Gouda heeft belaagd en haar fiets stal, hangt volgens de politie forse celstraffen boven het hoofd.
Dat is wat anders.quote:Het politiekorps Hollands Midden zegt dat de maximumstraf voor 'diefstal in vereniging' en openlijke geweldpleging kan oplopen tot zes jaar. Hun identiteit is achterhaald. De politie verwacht dat het tuig snel kan worden opgepakt, meldt Westonline.
Ik mis de gruwelijke mishandeling, de brute misdaad en het slachtoffer maakt nou ook niet echt een doodsbange indruk.quote:Vrijdag dook er op internet een video op van de brute misdaad. Op de beelden van de gruwelijek mishandeling is te zien hoe het meisje onder luid gejoel van achteren meermalen getrapt wordt.
Het doodsbange slachtoffer heeft aangifte gedaan.
Want dat bericht in Stadskanaal is niet in het nieuws gekomen? Nota bene nog een onbetekenend inteeltdorpje in het buitenland.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch is het zo. Als dit Nederlanders waren geweest die zoiets hadden gedaan was er nu niet zoveel gedoe om geweest, daar ben ik heilig van overtuigd.
Ik praat niks goed maar er zijn meerdere groepen die tot zulke dingen in staat zijn.
Heldin!quote:
Laten we eerlijk zijn, mensen in groepsverband zo ernstig bedreigen dat ze hun huis niet meer uit durven te komen? Stenen gooien door ruiten? Dreigbriefjes sturen? En nog meer dingen..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Want dat bericht in Stadskanaal is niet in het nieuws gekomen? Nota bene nog een onbetekenend inteeltdorpje in het buitenland.
Dat doe je dus wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch is het zo. Als dit Nederlanders waren geweest die zoiets hadden gedaan was er nu niet zoveel gedoe om geweest, daar ben ik heilig van overtuigd.
Ik praat niks goed maar er zijn meerdere groepen die tot zulke dingen in staat zijn.
Dat soort dingen worden hier in Utrecht ook weer voornamelijk door hetzelfde type tuig als in dit filmpje gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, mensen in groepsverband zo ernstig bedreigen dat ze hun huis niet meer uit durven te komen? Stenen gooien door ruiten? Dreigbriefjes sturen? En nog meer dingen..
Dat is VELE malen erger dan dit, vind ik.
Zo kloptie, geen dank.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, mensen homo`s in groepsverband zo ernstig bedreigen dat ze hun huis niet meer uit durven te komen? Stenen gooien door ruiten? Dreigbriefjes sturen? En nog meer dingen..
Dat is VELE malen erger dan dit, vind ik.
Minstens net zo erg als dit, het is namelijk beide straatterrorisme dat keihard aangepakt dient te worden om uit te roeien.
Sterker nog, ik denk dat het bijna exclusief is voorbehouden aan onze getinte Medelander. Daar ben ik dan weer heilig van overtuigd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden hier in Utrecht ook weer voornamelijk door hetzelfde type tuig als in dit filmpje gedaan.
Dat weet ook vrijwel iedereen, en heeft met deze discussie m.i. niet zoveel te maken. Als blanke Nederlanders zoiets deden, en het werd gefilmd en op internet gezet, en er werd in de Telegraaf over geschreven, dan was dit topic er ook gekomen, en waren de reacties hier van dezelfde strekking (namelijk: stevig straffen).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
QFTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat het bijna exclusief is voorbehouden aan onze getinte Medelander. Daar ben ik dan weer heilig van overtuigd.
Mooi ook om te zien hoe die politieagent als laatste achter de menigte aansjoktequote:
Nee, dat meisje dacht, ooh ze zijn maar met z'n 15'en, die kan ik wel aan....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef kingmob het volgende:
Telegraaf
Ook dat 'doodsbang' er bijZe ging er nota bene zelf achteraan (waarvoor hulde), die was echt niet doodsbang.
Verder natuurlijk ultieme grootspraak van de politie, in het zadel geholpen door zij die meer waarde hechten aan symbolen en de schijn van daadkrachtigheid.
Terrorismequote:
Moet je eens vertellen aan al die homo's lesbi's en joden hier in Utrecht of Amsterdam, dat kun je niet weerleggen met één voorbeeld uit Stadskanaal...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
TerrorismeToch is dat van Stadskanaal erger, die mensen zijn bang in hun eigen huis. En niet eenmalig, maar constant. Moet je maar eens over nadenken: bang zijn in je eigen huis. Telkens bedreigd worden.. vernielingen enzo..
Toevallig heb ik lesbische tante in Amsterdam, ze heeft Turkse buren, ik zal haar eens vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:57 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Moet je eens vertellen aan al die homo's lesbi's en joden hier in Utrecht of Amsterdam, dat kun je niet weerleggen met één voorbeeld uit Stadskanaal...
Wat loop je nou te zeveren, ik spreek gewoon uit dat de telegraaf weer lekker bijvoegelijke naamwoorden er bij loopt te gooien die amper van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:51 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dacht, ooh ze zijn maar met z'n 15'en, die kan ik wel aan....
Alleen de grootste lafaards doen dat bij meisjes/vrouwen. (en dan hebben ze nog 14 vrienden nodig voordat ze het durven)
De turken gedragen zich wel, daar zal ze geen problemen mee hebben gok ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toevallig heb ik lesbische tante in Amsterdam, ze heeft Turkse buren, ik zal haar eens vragen
Dat de Telegraaf van flink opblazen houdt weet ik, maar dat het meisje geen angst heeft gehad met zoveel tuig om der heen gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeveren, ik spreek gewoon uit dat de telegraaf weer lekker bijvoegelijke naamwoorden er bij loopt te gooien die amper van toepassing zijn.
Serieus, die knee-jerk reacties altijd als je ook maar 1 kanttekening klaagt, het is in dit geval zelfs aantoonbaar onwaar en nog verdedig je het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |