Jaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
Oké oké komtie hè mensen! Zitten jullie klaar?
ooowww wat een prachtig cadeau ik was al bang dat we het met mn rubberboot moesten doenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjullieblieft, en schip voor jullie saampjes! Met king size bed en bubbelbad!
Dankje Bloemm!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjullieblieft, en schip voor jullie saampjes! Met king size bed en bubbelbad!
Neejoh, tuurlijk nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooowww wat een prachtig cadeau ik was al bang dat we het met mn rubberboot moesten doen![]()
quote:
Je kent het verhaal er achter nietquote:
Welkomquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Haaruitval het volgende:
Nog serieus gedaan ook, dearlord piraten.
Natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Haaruitval het volgende:
Nog serieus gedaan ook, dearlord piraten.
Ik ben niet de enige zo te zien.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je jaloers Niels? Is dat het? Ga dan ergens anders de sfeer proberen te verneuken.
Joaahhhquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van een bruiloft komt een bruiloft.
Je was wel de eerstequote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zo te zien.
quote:
Sfeerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je jaloers Niels? Is dat het? Ga dan ergens anders de sfeer proberen te verneuken.
Bradah, ik voel je aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zo te zien.
Dralion wasdat.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
Waar is die ceremoniemeester ? aight was dat geloof ik
Zal ik de ceremoniemeester zijn dan maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi!Wat kan jij goed orgel spelen, Muiz.
SCHETEN LATEN IN HET BUBBELBADquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Strakjes, in het bubbelbad, na de bruiloft![]()
En klinker dr blokfluitspel is nog niet eens geweest!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
prachtig stuk Danger Mouse ik pink wel een traantje weg hier![]()
Ah liefjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
prachtig stuk Danger Mouse ik pink wel een traantje weg hier![]()
Oh, bedankt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Emery het volgende:
Je vergeet iemand op je V.I.P lijst:
Emery
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een haters opeens. Op een dag zullen wij dezen allemaal kielhalen, harr.
das heul geen blokfluitquote:
De V.I.P lijst is helaas gevuld maar je bent van harte welkomquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Emery het volgende:
Je vergeet iemand op je V.I.P lijst:
Emery
[ afbeelding ]
Met m'n haak en houten been in jouw kraken.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
das heul geen blokfluit
maar het is prachtig
Shhht, ik kan dit ook spelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
das heul geen blokfluit
maar het is prachtig
Jij prachtvrouwquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die dit triest vinden maar toch hier even komen posten
WE ZITTEN NIET IN ONZ LULLO.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Als je alleen maar positief mocht posten in topics zou ONZ nog meer naar de kloten zijn als het nu al is.
gelukkig trouw jij niet, zou nogal een domper zijn eigenlijkquote:
gelukkigquote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
We gaan jou niet kielhalen hoor, OV.
Wat heeft dit alles te maken met ONZ?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Als je alleen maar positief mocht posten in topics zou ONZ nog meer naar de kloten zijn als het nu al is.
Ja, dat vond ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
mooi stukje Klinker recht uit het hart![]()
Cultuur & Historie mainnnnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
Nielz post alleen in ONZ en KLB.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heeft dit alles te maken met ONZ?
Forum: mag je mening meldenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die dit triest vinden maar toch hier even komen posten
Staat niet ONZ, nog erger dit is in C&H gepost.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
Heel niets. Heeft Jan slim gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heeft dit alles te maken met ONZ?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
mooi stukje Klinker recht uit het hart![]()
Gelukkig luisterden jullie wel.quote:
FOK! dan? Kom op, ik vind je best een leuke user, maar doen alsof er een bruiloft is en alsof jullie allemaal piraten zijn met je internetvrienden..?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WE ZITTEN NIET IN ONZ LULLO.
vreselijk zegquote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef mistyl het volgende:
[..]
Forum: mag je mening melden![]()
Daarnaast hoort dit niet in C&H
[..]
Staat niet ONZ, nog erger dit is in C&H gepost.
Bezoedeling van een prachtig forum is ditquote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef mistyl het volgende:
[..]
[..]
dudequote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef HappyBob het volgende:
Die Klinkertje kan me toch op die fluit blazen
I'd love to drop anchor in her lagoon
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef HappyBob het volgende:
Die Klinkertje kan me toch op die fluit blazen
I'd love to drop anchor in her lagoon
Teveel vrije tijd. Bedankt dat je me een leuke user vindt, ik vind jou ook aardig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
FOK! dan? Kom op, ik vind je best een leuke user, maar doen alsof er een bruiloft is en alsof jullie allemaal piraten zijn met je internetvrienden..?
Dit is puur cultuurquote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef mistyl het volgende:
[..]
[..]
Laat hetquote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
FOK! dan? Kom op, ik vind je best een leuke user, maar doen alsof er een bruiloft is en alsof jullie allemaal piraten zijn met je internetvrienden..?
Pardon me, but would ya mind if I fired me cannon through your porthole?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Teveel vrije tijd. Bedankt dat je me een leuke user vindt, ik vind jou ook aardig.
mjah dacht we blaffen er ff eentje vol waar nauwelijks iemand komt om al deze haat te vermijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef mistyl het volgende:
[..]
Excusee JanMaar vind dit meer ONZ.
Nayyyquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pardon me, but would ya mind if I fired me cannon through your porthole?
Inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar draait een bruiloft tenslotte om!
whahahahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pardon me, but would ya mind if I fired me cannon through your porthole?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef dralion13 het volgende:
Neemt U, Omdatappel, JanPiraat tot uw wettige echtgenoot?
de geloftes de geloftesquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef dralion13 het volgende:
Neemt U, Omdatappel, JanPiraat tot uw wettige echtgenoot?
Ghihi, dankje Bloemm!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Appel, nogmaals, ik vind dat je er prachtig uit ziet.
Hier ben ik wel voorstander van jaquote:
Zie post boven mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah dacht we blaffen er ff eentje vol waar nauwelijks iemand komt om al deze haat te vermijden![]()
Hier komt Myraela nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
Hier ben ik wel voorstander van jamaar open het dan in ONZ en niet een serieuser subforum jongens
[..]
Zie post boven mij.
wut?quote:
Maar daar zijn we stiekem al weggeschoptquote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
Hier ben ik wel voorstander van jamaar open het dan in ONZ en niet een serieuser subforum jongens
[..]
Zie post boven mij.
Thats the finest pirate booty Ive ever laid eyes on.quote:
Niets, gewoon doorgaan, Jan: zeg ze maar als ie het vraagt.quote:
Ja straks verder hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Thats the finest pirate booty Ive ever laid eyes on.
Okay..terug naar de ceremonie en alles
Lief hequote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Nibb-it het volgende:
Ach, ONZ maakt een schoolreisje wat schattig.
Sorry.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHOH APPEL HOU JE IN MEISJE.
ik wilde de spanning opbouwenquote:
Hoi Laurens, welkom op deze bruiloft. hihiquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Nibb-it het volgende:
Ach, ONZ maakt een schoolreisje wat schattig.
JA !!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
Neemt U, JanPiraat, Omdatappel tot uw wettige echtgenote?
* Haarklip troostquote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
AAAAAHHHHWWW * Bloempje pinkt een traantje weg
Zoenen, zoenen, maak me geeeheeeeeaaak.quote:
eerst de zoen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef dralion13 het volgende:
Dan verklaar ik jullie nu hierbij tot man en vrouw!
En dan mogen jullie nu wel de gelofte zeggen die ik ben vergeten
Jaaa! Haarklip! Ik wil ook zoenen!quote:
Ik wil niet alleen zoenen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaaa! Haarklip! Ik wil ook zoenen!
Hou je nog even in, strakjes, in het bubbelbadquote:
quote:Prachtige lieve Monika van me..
Het was nog geen maand geleden toen ik daar verloren lag op een eilandje onder stukken hout wat mijn schip ooit voorstelde.
Ik dacht dat ik verloren was en zag geen toekomst of liefde meer in het vooruitzicht.
Maar opeens was jij daar.. met je prachtige ogen je lieve glimlach en je goudglanzende wokkelhaar.
Ik voelde mezelf weer tot leven komen en wist het zeker:
Dit is de vrouw waar ik de rest van mijn leven op een schip mee wil zitten (en liggen).
Dit is de vrouw die mijn leven weer hoop geeft en me geluk kan laten voelen.
Dit is de perfecte moeder voor mijn lieve Doerak...
En toen ik je eenmaal ten huwelijk vroeg en je 'JA'zei voelde ik een gelukzalig gevoel dat ik nog nooit gevoeld had.
Ik zal je beschermen tegen al het kwaad, en verdriet en er alles aan doen om jou te laten lachen.
En als ik geen werk heb zal ik de ideale huisman voor je zijn ik zal alles doen als we maar bij elkaar zijn...
Monika... je bent de ware
xx Je Piraat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |