Jaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
Oké oké komtie hè mensen! Zitten jullie klaar?
ooowww wat een prachtig cadeau ik was al bang dat we het met mn rubberboot moesten doenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjullieblieft, en schip voor jullie saampjes! Met king size bed en bubbelbad!
Dankje Bloemm!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjullieblieft, en schip voor jullie saampjes! Met king size bed en bubbelbad!
Neejoh, tuurlijk nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooowww wat een prachtig cadeau ik was al bang dat we het met mn rubberboot moesten doen![]()
quote:
Je kent het verhaal er achter nietquote:
Welkomquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Haaruitval het volgende:
Nog serieus gedaan ook, dearlord piraten.
Natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Haaruitval het volgende:
Nog serieus gedaan ook, dearlord piraten.
Ik ben niet de enige zo te zien.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je jaloers Niels? Is dat het? Ga dan ergens anders de sfeer proberen te verneuken.
Joaahhhquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van een bruiloft komt een bruiloft.
Je was wel de eerstequote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zo te zien.
quote:
Sfeerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je jaloers Niels? Is dat het? Ga dan ergens anders de sfeer proberen te verneuken.
Bradah, ik voel je aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zo te zien.
Dralion wasdat.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
Waar is die ceremoniemeester ? aight was dat geloof ik
Zal ik de ceremoniemeester zijn dan maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi!Wat kan jij goed orgel spelen, Muiz.
SCHETEN LATEN IN HET BUBBELBADquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Strakjes, in het bubbelbad, na de bruiloft![]()
En klinker dr blokfluitspel is nog niet eens geweest!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
prachtig stuk Danger Mouse ik pink wel een traantje weg hier![]()
Ah liefjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
prachtig stuk Danger Mouse ik pink wel een traantje weg hier![]()
Oh, bedankt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Emery het volgende:
Je vergeet iemand op je V.I.P lijst:
Emery
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een haters opeens. Op een dag zullen wij dezen allemaal kielhalen, harr.
das heul geen blokfluitquote:
De V.I.P lijst is helaas gevuld maar je bent van harte welkomquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Emery het volgende:
Je vergeet iemand op je V.I.P lijst:
Emery
[ afbeelding ]
Met m'n haak en houten been in jouw kraken.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
das heul geen blokfluit
maar het is prachtig
Shhht, ik kan dit ook spelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
das heul geen blokfluit
maar het is prachtig
Jij prachtvrouwquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die dit triest vinden maar toch hier even komen posten
WE ZITTEN NIET IN ONZ LULLO.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Als je alleen maar positief mocht posten in topics zou ONZ nog meer naar de kloten zijn als het nu al is.
gelukkig trouw jij niet, zou nogal een domper zijn eigenlijkquote:
gelukkigquote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
We gaan jou niet kielhalen hoor, OV.
Wat heeft dit alles te maken met ONZ?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Als je alleen maar positief mocht posten in topics zou ONZ nog meer naar de kloten zijn als het nu al is.
Ja, dat vond ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
mooi stukje Klinker recht uit het hart![]()
Cultuur & Historie mainnnnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
Nielz post alleen in ONZ en KLB.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heeft dit alles te maken met ONZ?
Forum: mag je mening meldenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die dit triest vinden maar toch hier even komen posten
Staat niet ONZ, nog erger dit is in C&H gepost.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
Heel niets. Heeft Jan slim gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heeft dit alles te maken met ONZ?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
mooi stukje Klinker recht uit het hart![]()
Gelukkig luisterden jullie wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |