Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
En ik deed nog zo m'n best...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want onze liefde is zaterdagavond gestorven.
oh helpquote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij bent door Toek geselecteerd voor Toek's Dream Night
Je neemt pinda's en Breezer mee?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Ik weet wel hoe ik mijn slaap partner regel![]()
Geheel buiten mijn schuldquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar alle liefdes van die avond zijn een stille dood gestorven.
Neuh dat niet, iets veel betersquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je neemt pinda's en Breezer mee?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ging echt he-le-maal stuk. XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh trouwens, dat wilde ik even delen met jullie.
Kennen jullie dat Oscillococcinum? Je wordt doodgegooid met die reclame inmiddels![]()
Schijnt tegen griep te helpen.
Maar ik dacht; ik ga eens google'en. Guess what?Ik hoef dat grij dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Onthoud die zin voor als je weer thuis komt na onze nacht in het hotelquote:
niet op What's Appquote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar muck kan meelezen enzo
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onthoud die zin voor als je weer thuis komt na onze nacht in het hotel
Nope.quote:
Gewoon onder een moeilijke naam verkopen en veel halen hetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope.Ik bedoel, hoe sneu kun je zijn. Het is sowieso homeopatisch, dus dan kan je je al afvragen of het werkt (tja, als je het denkt dan zal dat wel..), maar come on! XD
ik moest gelijk aan bosjesmannen en sjamanen denken enzo
Kippenhartjes eruit snijden en aan mensen voeren
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onthoud die zin voor als je weer thuis komt na onze nacht in het hotel
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh trouwens, dat wilde ik even delen met jullie.
Kennen jullie dat Oscillococcinum? Je wordt doodgegooid met die reclame inmiddels![]()
Schijnt tegen griep te helpen.
Maar ik dacht; ik ga eens google'en. Guess what?Als het me beter maakt slik ik het wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
maar hoe is het nou met je poes?quote:
Dat blijkt maar weer jaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon onder een moeilijke naam verkopen en veel halen het
Je zegt het idd goedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het me beter maakt slik ik het wel hoor.
Niet dat ik dat ooit gekocht zou hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer ja![]()
[..]
Je zegt het idd goedXD
Gaat wel goed met z'n sjaaltje omquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar hoe is het nou met je poes?
quote:
Hij vindt zichzelf trouwens heel zieligquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat wel goed met z'n sjaaltje om
We hebben ook een kap omgedaan en dan wordt ie sowieso al een stuk rustiger
Oh, dat helpt met het sjaaltje erbij dus wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef OA het volgende:
Gaat wel goed met z'n sjaaltje om
We hebben ook een kap omgedaan en dan wordt ie sowieso al een stuk rustiger
Ja, maar jullie hebben hem dan ook een sjaaltje omgedaan. Een SJAALTJEquote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef OA het volgende:
Hij vindt zichzelf trouwens heel zielig![]()
Constant om aandacht vragen enzo
Eigenlijk is het een stuk van een dekbed dat we wilden weggooienquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben hem dan ook een sjaaltje omgedaan. Een SJAALTJE
Ik ook niet. Ik koop paracetamol, veel tissues en carvan cevitam. XDquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik dat ooit gekocht zou hebben
Weet de kat veelquote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een stuk van een dekbed dat we wilden weggooien
Ik merk op een of andere manier niks van de paracetamolquote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik koop paracetamol, veel tissues en carvan cevitam. XD
1 keer was ik weerwolfquote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja dolfje weerwolfje... alsof we jou nog moeten geloven...
Ik zie er niks in
Nee, maar hij doet hoe dan ook zieligquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer was ik weerwolf![]()
en hoe vaak jij ook alweer
Ja, want sjaaltje gemaakt van weg te gooien dekbed(overtrek?)quote:
en toen luisterde niemand naar mijquote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer was ik weerwolf![]()
en hoe vaak jij ook alweer
ehm... waar denk je dat de ingredienten voor geneesmiddelen vandaan komen??quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope.Ik bedoel, hoe sneu kun je zijn. Het is sowieso homeopatisch, dus dan kan je je al afvragen of het werkt (tja, als je het denkt dan zal dat wel..), maar come on! XD
ik moest gelijk aan bosjesmannen en sjamanen denken enzo
Kippenhartjes eruit snijden en aan mensen voeren
Ikke welquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toen luisterde niemand naar mij
Jij wilde zo snel mogelijk op de brandstapel omdat je wilde rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hmm, zei je wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, overtrek inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want sjaaltje gemaakt van weg te gooien dekbed(overtrek?)
Wat gemeenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, overtrek inderdaad![]()
De andere kat doet trouwens erg vervelend, alsof hij z'n broertje uitlacht enzo
dat was het eerste rondjequote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wilde zo snel mogelijk op de brandstapel omdat je wilde roken
Het zijn ook net kinderen hequote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, overtrek inderdaad![]()
De andere kat doet trouwens erg vervelend, alsof hij z'n broertje uitlacht enzo
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.quote:
ohh.. ben jij al verdeeld?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het zijn ook net kinderen he
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.
[..]
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.
je had me doorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Bijna altijdquote:
nou ? nou ?? nou ??quote:
quote:
verklaar 2.774 eens dan..quote:
we zijn nog bezig hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef OA het volgende:
Ik moet nog steeds bij jullie komen kijken Muckie
Ik dacht, laat ik eens even een bakkie komen doen.quote:
Oh, jullie zijn al net zo snel als OAdin en ik destijdsquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
we zijn nog bezig hoorneem je tijd!
quote:
quote:
wel aan bijgedragenquote:
Man, vroeger ging het hier pas op tempo!!quote:
quote:
Normaal is het andersom. Gaat de zieligerd bovenop de kop van de ander liggen enzoquote:
Laat het je smaken!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens even een bakkie komen doen.
Neuh hoorquote:
ja, ik weet hetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Man, vroeger ging het hier pas op tempo!!
Hoi, long time no seequote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Man, vroeger ging het hier pas op tempo!!
Kom danquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef OA het volgende:
Ik moet nog steeds bij jullie komen kijken Muckie
Stomme studenten hierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, jullie zijn al net zo snel als OAdin en ik destijds
Dan vind ik het nu ook meer dan terechtquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Normaal is het andersom. Gaat de zieligerd bovenop de kop van de ander liggen enzo
zeet iequote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh hoor![]()
* LovelyLady is de onschuld zelve
Heerlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Normaal is het andersom. Gaat de zieligerd bovenop de kop van de ander liggen enzo
En daar hebben we nog steeds geen foto's van gezien!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben hem dan ook een sjaaltje omgedaan. Een SJAALTJE
drukdrukdrukquote:
Misschien heb ik zaterdag tijd...quote:
Nee, hallo, arm beestquote:Op maandag 7 februari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar hebben we nog steeds geen foto's van gezien!
Morgen overdag maak ik wel een fotoquote:
quote:
Na drieën zijn de klussers weg en moet er een koffieinfuus aangelegd worden, dus dan kan het bestquote:
DMquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over arm beest gesproken... woensdag laten mijn ouders van Sam een jeweetwelkater maken!
De wie?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef OA het volgende:
Nu croos hier is, moet ik meteen weer denken aan Peoike.![]()
Kennen jullie Peoike?
Hoe is het met Peoike?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef OA het volgende:
Kennen jullie Peoike?
Oh well. Overleeft hij ook wel weerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over arm beest gesproken... woensdag laten mijn ouders van Sam een jeweetwelkater maken!
muckaccinoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Na drieën zijn de klussers weg en moet er een koffieinfuus aangelegd worden, dus dan kan het best
MZ wil wel naar action danquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Na drieën zijn de klussers weg en moet er een koffieinfuus aangelegd worden, dus dan kan het best
Ja, hij wordt een beetje heel erg krols en vervelend nu, dus hup: ballen erafquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well. Overleeft hij ook wel weer
Die's doodquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef OA het volgende:
Kennen jullie Peoike?
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij wordt een beetje heel erg krols en vervelend nu, dus hup: ballen eraf.
avond wel idd maar niet om 15:00quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die was toch om 17:00 dicht dus nog een hele avond vrij
Die is best wel oud gewordenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
Week of 2/3 geleden in laten slapen. Hij was op, werd ook wel eens tijd na 20 jaar.
Jupquote:
dat is wel een hele mooie leeftijdquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
Week of 2/3 geleden in laten slapen. Hij was op, werd ook wel eens tijd na 20 jaar.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
Sodejuquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat even " koken"Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Zouden ze met sommige mannen ook moeten doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij wordt een beetje heel erg krols en vervelend nu, dus hup: ballen eraf.
RIP Peoikequote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
* Barretje80 gaat even " koken"Kook ze, zozo Wok even misbruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
* Barretje80 gaat even " koken"ik hou niet van aardappelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik stel me niet beschikbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Zouden ze met sommige mannen ook moeten doen.
* Barretje80 gaat even " koken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Geen dankquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef crossover het volgende:
[..]
En ik maar nergens een foto kunnen vinden
Jij hebt ze /mad
helpt nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Zou ik er wakker van liggen denk je?quote:
quote:
JA, wat is dat met die vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kook ze, zozo Wok even misbruiken![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehquote:
Oeh dat at ik nog weleens tussen de middag toen ik nog hier in de stad werktequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, kennelijk heb je een bepaalde aantrekkingskracht
quote:Ondanks dat het merendeel van de Nederlanders Valentijn een uitvinding van de commercie vindt, doet 65 procent van de mannen en 71 procent van de vrouwen er wel aan mee. 78 procent van de mannen en vrouwen geeft een cadeautje.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom maar niet naar het hotel
dan willen ze me nog vullen met wijn ook
Zal ik je anders beschermen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom maar niet naar het hotel
dan willen ze me nog vullen met wijn ook
Je komt maarquote:
FML?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
Heb je boodschappen gedaan, is de trek in eten compleet verdwenen
FML
Hoi
Hoiquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
FML
Hoi
tofquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Je komt maar
Zolang er hier iemand thuis is, val je maar binnen
You evil biatch!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Whahaha ik neem die dweil mee van Mart ik weet je zwakke plekken
quote:
WB Yukiquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
FML
Hoi
Hij neemt zijn DVD kast niet meequote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je blijft van mijn zij afquote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah, dat wordt wel héél laatquote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof.. maarja nu gaat niet meer
Het zijn maar dvd'squote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij neemt zijn DVD kast niet mee
afblijven!quote:
Ehm, papamuck heeft met een mes gezwaaidquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar jullie hebben nu wel een bed over
Muckquote:
Hai liefjequote:
Haiquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ehm, papamuck heeft met een mes gezwaaid
We hebben wel een bank die heerlijk slaapt
wat een engerdquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ehm, papamuck heeft met een mes gezwaaid
We hebben wel een bank die heerlijk slaapt
geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai liefje![]()
![]()
Wie gaan er allemaal mee de 12e
![]()
Deze of die in maart?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck![]()
[..]
Hai liefje![]()
![]()
Wie gaan er allemaal mee de 12e
![]()
[..]
Hai![]()
Nou, kijk....quote:
Kan hey eeeeecht niet later?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wat is er mis met volslank ?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekt er iemand nog een date hier?
Lees terug, je hebt Peoike gemistquote:
Geniet er vanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Pfff doodop, zal waarschijnlijk ook wel door de nieuwe pillen komen, nu maar even lekker in bad gaan liggen
Ik denk van nietquote:
'vol'quote:
Met MPG?quote:
Oh rightquote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fml
Oh ik ben xxlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nothing at allquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is er mis met volslank ?
behalve dat die dunner zijn dan ik
Toekquote:
Wokjequote:
Meisje meisjequote:
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waar denk je dat ik het over heb?quote:
Ah, ja, dat is waarquote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, kijk....
Dat luchtbed liep heeeeel langzaam leeg, en als je dan toch een tapijtmes in je handen hebt, kun je hem wel een handje helpen
Ik krijg alleenstaande mama's.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekt er iemand nog een date hier?
Dat ze te dun zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is er mis met volslank ?
behalve dat die dunner zijn dan ik
Nee joh, ik zit maar te geinen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat wil jij dan hebben, van die sprietjes?
Hij wilt zoeken in bed en daarna rammelen!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat wil jij dan hebben, van die sprietjes?
neukenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg alleenstaande mama's.
Zelfs google vindt dat ik mannen af moet zweren
Ik ben niet van de planning hequote:
Ha ha, leuk grapjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit maar te geinen.
Maartquote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toek
[..]
Wokje
[..]
Meisje meisje![]()
[..]
OhIk ben zo vet nieuwsgierig
[..]
Waar denk je dat ik het over heb?![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg alleenstaande mama's.
Zelfs google vindt dat ik mannen af moet zweren
Welke kloon?quote:
quote:
Ehm, hij doet een super tof en super super goedkoop aanbod, ik denk niet dat we moeten gaan zeuren over de datum vind je wel?quote:
vuilak!quote:
Hij bestond echt!!quote:
Eentje die naar de eeuwige jachtvelden isquote:
Ja, dat vond ik dus ook van je grapquote:
Hoe kan ik dat nou weten, ze heeft geen foto's in d'r fotoboek.quote:
Ah, door Hiawatha?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Eentje die naar de eeuwige jachtvelden is
niksquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook van je grapYour point being?
Eens. Al zal het dan zonder mij zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, hij doet een super tof en super super goedkoop aanbod, ik denk niet dat we moeten gaan zeuren over de datum vind je wel?
Je bent net als Kirby, die zuigt ook alles!quote:
Morgen?quote:
Dan neem je het maar van me aanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weten, ze heeft geen foto's in d'r fotoboek.
Wa ga jij dan doen, hm? NOU?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens. Al zal het dan zonder mij zijn
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent net als Kirby, die zuigt ook alles!
[..]
Okquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen?
[..]
Dan neem je het maar van me aan
Morgen is goedquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen?
[..]
Dan neem je het maar van me aan
quote:
*stilquote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
Zo, die tekst die ik gisterenavond wilde gaan schrijven, is eindelijk af!
Hell yeah... ik wil in het pornobadquote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
LL, ga jij wel mee de 12ePlease?
![]()
Een Kirby-innetje?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik ben xxlMeer LL om van te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
*stil
* mooi
Oh ging het niet over deze post?
Iets andersquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wa ga jij dan doen, hm? NOU?
Oke, ik weet niet of ik terug wil lezenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hell yeah... ik wil in het pornobad
Nee, het ging over een pagina A4 met wat dingen die ik even kwijt wilde.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
*stil
* mooi
Oh ging het niet over deze post?
[..]
Je hebt een date met een russische hoer?quote:
Pornobad?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hell yeah... ik wil in het pornobad
Ah, het van je afschrijven. Dat ga ik morgen doen. Om zeven uur in de ochtend, stipt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het ging over een pagina A4 met wat dingen die ik even kwijt wilde.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het ging over een pagina A4 met wat dingen die ik even kwijt wilde.
Maar dat luchtbed liep tenminste leegquote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, kijk....
Dat luchtbed liep heeeeel langzaam leeg, en als je dan toch een tapijtmes in je handen hebt, kun je hem wel een handje helpen
Een mail naar de manager?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het van je afschrijven. Dat ga ik morgen doen. Om zeven uur in de ochtend, stipt.
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het van je afschrijven. Dat ga ik morgen doen. Om zeven uur in de ochtend, stipt.
Jaquote:
En een paar anderen in de cc.quote:
Hoe vast staat die datum???????quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
LL, ga jij wel mee de 12ePlease?
![]()
Geilquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik me laten vertellen ja...
CC... daar zijn Amerikanen gek op, heb ik ondervondenquote:
Hehe, mijn eigen regel, zet me niet in de cc, want dan lees ik het niet. Het maakt het werk gemakkelijker.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef OA het volgende:
[..]
CC... daar zijn Amerikanen gek op, heb ik ondervonden
Aaah, hier staat mijn antwoord, nvm, stress, druk, te veel aan mijn kop, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, hij doet een super tof en super super goedkoop aanbod, ik denk niet dat we moeten gaan zeuren over de datum vind je wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |