Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
En ik deed nog zo m'n best...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want onze liefde is zaterdagavond gestorven.
oh helpquote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij bent door Toek geselecteerd voor Toek's Dream Night
Je neemt pinda's en Breezer mee?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Ik weet wel hoe ik mijn slaap partner regel![]()
Geheel buiten mijn schuldquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar alle liefdes van die avond zijn een stille dood gestorven.
Neuh dat niet, iets veel betersquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je neemt pinda's en Breezer mee?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ging echt he-le-maal stuk. XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh trouwens, dat wilde ik even delen met jullie.
Kennen jullie dat Oscillococcinum? Je wordt doodgegooid met die reclame inmiddels![]()
Schijnt tegen griep te helpen.
Maar ik dacht; ik ga eens google'en. Guess what?Ik hoef dat grij dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Onthoud die zin voor als je weer thuis komt na onze nacht in het hotelquote:
niet op What's Appquote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar muck kan meelezen enzo
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onthoud die zin voor als je weer thuis komt na onze nacht in het hotel
Nope.quote:
Gewoon onder een moeilijke naam verkopen en veel halen hetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope.Ik bedoel, hoe sneu kun je zijn. Het is sowieso homeopatisch, dus dan kan je je al afvragen of het werkt (tja, als je het denkt dan zal dat wel..), maar come on! XD
ik moest gelijk aan bosjesmannen en sjamanen denken enzo
Kippenhartjes eruit snijden en aan mensen voeren
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onthoud die zin voor als je weer thuis komt na onze nacht in het hotel
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh trouwens, dat wilde ik even delen met jullie.
Kennen jullie dat Oscillococcinum? Je wordt doodgegooid met die reclame inmiddels![]()
Schijnt tegen griep te helpen.
Maar ik dacht; ik ga eens google'en. Guess what?Als het me beter maakt slik ik het wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
maar hoe is het nou met je poes?quote:
Dat blijkt maar weer jaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon onder een moeilijke naam verkopen en veel halen het
Je zegt het idd goedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het me beter maakt slik ik het wel hoor.
Niet dat ik dat ooit gekocht zou hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer ja![]()
[..]
Je zegt het idd goedXD
Gaat wel goed met z'n sjaaltje omquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar hoe is het nou met je poes?
quote:
Hij vindt zichzelf trouwens heel zieligquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat wel goed met z'n sjaaltje om
We hebben ook een kap omgedaan en dan wordt ie sowieso al een stuk rustiger
Oh, dat helpt met het sjaaltje erbij dus wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef OA het volgende:
Gaat wel goed met z'n sjaaltje om
We hebben ook een kap omgedaan en dan wordt ie sowieso al een stuk rustiger
Ja, maar jullie hebben hem dan ook een sjaaltje omgedaan. Een SJAALTJEquote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef OA het volgende:
Hij vindt zichzelf trouwens heel zielig![]()
Constant om aandacht vragen enzo
Eigenlijk is het een stuk van een dekbed dat we wilden weggooienquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben hem dan ook een sjaaltje omgedaan. Een SJAALTJE
Ik ook niet. Ik koop paracetamol, veel tissues en carvan cevitam. XDquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik dat ooit gekocht zou hebben
Weet de kat veelquote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een stuk van een dekbed dat we wilden weggooien
Ik merk op een of andere manier niks van de paracetamolquote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik koop paracetamol, veel tissues en carvan cevitam. XD
1 keer was ik weerwolfquote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja dolfje weerwolfje... alsof we jou nog moeten geloven...
Ik zie er niks in
Nee, maar hij doet hoe dan ook zieligquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer was ik weerwolf![]()
en hoe vaak jij ook alweer
Ja, want sjaaltje gemaakt van weg te gooien dekbed(overtrek?)quote:
en toen luisterde niemand naar mijquote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer was ik weerwolf![]()
en hoe vaak jij ook alweer
ehm... waar denk je dat de ingredienten voor geneesmiddelen vandaan komen??quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope.Ik bedoel, hoe sneu kun je zijn. Het is sowieso homeopatisch, dus dan kan je je al afvragen of het werkt (tja, als je het denkt dan zal dat wel..), maar come on! XD
ik moest gelijk aan bosjesmannen en sjamanen denken enzo
Kippenhartjes eruit snijden en aan mensen voeren
Ikke welquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toen luisterde niemand naar mij
Jij wilde zo snel mogelijk op de brandstapel omdat je wilde rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hmm, zei je wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, overtrek inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want sjaaltje gemaakt van weg te gooien dekbed(overtrek?)
Wat gemeenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, overtrek inderdaad![]()
De andere kat doet trouwens erg vervelend, alsof hij z'n broertje uitlacht enzo
dat was het eerste rondjequote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wilde zo snel mogelijk op de brandstapel omdat je wilde roken
Het zijn ook net kinderen hequote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, overtrek inderdaad![]()
De andere kat doet trouwens erg vervelend, alsof hij z'n broertje uitlacht enzo
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.quote:
ohh.. ben jij al verdeeld?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het zijn ook net kinderen he
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.
[..]
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.
je had me doorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Bijna altijdquote:
nou ? nou ?? nou ??quote:
quote:
verklaar 2.774 eens dan..quote:
we zijn nog bezig hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef OA het volgende:
Ik moet nog steeds bij jullie komen kijken Muckie
Ik dacht, laat ik eens even een bakkie komen doen.quote:
Oh, jullie zijn al net zo snel als OAdin en ik destijdsquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
we zijn nog bezig hoorneem je tijd!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |