ohh.. ben jij al verdeeld?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het zijn ook net kinderen he
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.
[..]
Zeker. Gaat ie net achter de deur zitten en als de ander de kamer inkomt, snel tevoorschijn springen.
je had me doorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toen luisterde niemand naar mij
[..]
Bijna altijdquote:
nou ? nou ?? nou ??quote:
quote:
verklaar 2.774 eens dan..quote:
we zijn nog bezig hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef OA het volgende:
Ik moet nog steeds bij jullie komen kijken Muckie
Ik dacht, laat ik eens even een bakkie komen doen.quote:
Oh, jullie zijn al net zo snel als OAdin en ik destijdsquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
we zijn nog bezig hoorneem je tijd!
quote:
quote:
wel aan bijgedragenquote:
Man, vroeger ging het hier pas op tempo!!quote:
quote:
Normaal is het andersom. Gaat de zieligerd bovenop de kop van de ander liggen enzoquote:
Laat het je smaken!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens even een bakkie komen doen.
Neuh hoorquote:
ja, ik weet hetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Man, vroeger ging het hier pas op tempo!!
Hoi, long time no seequote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Man, vroeger ging het hier pas op tempo!!
Kom danquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef OA het volgende:
Ik moet nog steeds bij jullie komen kijken Muckie
Stomme studenten hierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, jullie zijn al net zo snel als OAdin en ik destijds
Dan vind ik het nu ook meer dan terechtquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Normaal is het andersom. Gaat de zieligerd bovenop de kop van de ander liggen enzo
zeet iequote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh hoor![]()
* LovelyLady is de onschuld zelve
Heerlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Normaal is het andersom. Gaat de zieligerd bovenop de kop van de ander liggen enzo
En daar hebben we nog steeds geen foto's van gezien!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben hem dan ook een sjaaltje omgedaan. Een SJAALTJE
drukdrukdrukquote:
Misschien heb ik zaterdag tijd...quote:
Nee, hallo, arm beestquote:Op maandag 7 februari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar hebben we nog steeds geen foto's van gezien!
Morgen overdag maak ik wel een fotoquote:
quote:
Na drieën zijn de klussers weg en moet er een koffieinfuus aangelegd worden, dus dan kan het bestquote:
DMquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over arm beest gesproken... woensdag laten mijn ouders van Sam een jeweetwelkater maken!
De wie?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef OA het volgende:
Nu croos hier is, moet ik meteen weer denken aan Peoike.![]()
Kennen jullie Peoike?
Hoe is het met Peoike?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef OA het volgende:
Kennen jullie Peoike?
Oh well. Overleeft hij ook wel weerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over arm beest gesproken... woensdag laten mijn ouders van Sam een jeweetwelkater maken!
muckaccinoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Na drieën zijn de klussers weg en moet er een koffieinfuus aangelegd worden, dus dan kan het best
MZ wil wel naar action danquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Na drieën zijn de klussers weg en moet er een koffieinfuus aangelegd worden, dus dan kan het best
Ja, hij wordt een beetje heel erg krols en vervelend nu, dus hup: ballen erafquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well. Overleeft hij ook wel weer
Die's doodquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef OA het volgende:
Kennen jullie Peoike?
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij wordt een beetje heel erg krols en vervelend nu, dus hup: ballen eraf.
avond wel idd maar niet om 15:00quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die was toch om 17:00 dicht dus nog een hele avond vrij
Die is best wel oud gewordenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
Week of 2/3 geleden in laten slapen. Hij was op, werd ook wel eens tijd na 20 jaar.
Jupquote:
dat is wel een hele mooie leeftijdquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
Week of 2/3 geleden in laten slapen. Hij was op, werd ook wel eens tijd na 20 jaar.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
Sodejuquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |