wat ga je eten?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan niet slapen zo, mn eten wodt zo bezorgd.
Lamskoteletquote:
Is het ookquote:
Niet mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wat vinden jullie van [ afbeelding ]
Oke whatsappzequote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef madmuppet het volgende:
Ik ga koffie drinken en kijken of er nog wat te whatsappen valt . En mooi oprijd het bed in ff sporten(hoop ik)
Je bent 15, je mag nog geen tat.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik mag jou niet![]()
Dat wordt namelijk mijn tattoo
Ik mag je ook niet , maar dat zeg ik lekker nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent 15, je mag nog geen tat.
Waarom mag je me niet?
Daar ga je spijt van krijgen... Kan ik je nu al op een briefje geven...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik mag jou niet![]()
Dat wordt namelijk mijn tattoo
ik kan er wel doekjes omheen winden maar dat heeft geen zin.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm naais
[..]
Straight tot the point
Mn ma heeft het goedgekeurd uwrquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent 15, je mag nog geen tat.
Waarom mag je me niet?
Ja weet ik maar dat vind ik zo grappig aan jouquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan er wel doekjes omheen winden maar dat heeft geen zin.
Ik heb ook spijt van mijn tat booehoeehoeeequote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Daar ga je spijt van krijgen... Kan ik je nu al op een briefje geven...
Dank meisquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke whatsappzeen sportze
Het is anders wordt het deze,quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
anders word het deze
[ afbeelding ]
Alsnog is het dom om hem nu al te nemen. Je bent nog niet uitgegroeid, dus verneuk je het als je 'm nu al neemt.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mn ma heeft het goedgekeurd uwr
Laatste: ik heb er geen spijt van gelukkig. Het staat op mijn schouder , en het heeft een betekenis ... Dat plaatje is gewoon niet mooi en zo simpel en standaard... Helaas... Als ik hem was zou ik verder kijken... Oow en een tat mag idd eerder als pa en ma er bij zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook spijt van mijn tat booehoeehoeee
/carequote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog is het dom om hem nu al te nemen. Je bent nog niet uitgegroeid, dus verneuk je het als je 'm nu al neemt.
Doei mupquote:
Ik heb totaal geen spijt van mijn tatquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Laatste: ik heb er geen spijt van gelukkig. Het staat op mijn schouder , en het heeft een betekenis ... Dat plaatje is gewoon niet mooi en zo simpel en standaard... Helaas... Als ik hem was zou ik verder kijken... Oow en een tat mag idd eerder als pa en ma er bij zijn
Nou vooruit (wat verslavend dit)quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen spijt van mijn tatDie van mij zit op mijn pols.
Wat heb jij?
Is dat een hint voor DW?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nou vooruit (wat verslavend dit)
Chinese horoscoop van mijn geboorte jaar , (1984) het jaar van de Rat... is niet zo groot.
Maar sinds die erop zit wil ik al een nieuwe... Maar weet nog steeds niet wat... Die pijn is trouwens wel fijn![]()
CCquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goedenavond Mevrouw Omdatappel
Wie weetquote:
Hoe lang heb je 'm al dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nou vooruit (wat verslavend dit)
Chinese horoscoop van mijn geboorte jaar , (1984) het jaar van de Rat... is niet zo groot.
Maar sinds die erop zit wil ik al een nieuwe... Maar weet nog steeds niet wat... Die pijn is trouwens wel fijn![]()
Beter een geit als een haanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang heb je 'm al dan?
Ik ben een geit
Vanaf het moment dat mijn ouders geen toestemming meer hoefden te geven... 18e dus...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang heb je 'm al dan?
Ik ben een geit
Een cock!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beter een geit als een haan
Haiquote:
Die van mij is er ook sinds mn 18e, iets meer dan een jaar geleden heb ik m laten zetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat mijn ouders geen toestemming meer hoefden te geven... 18e dus...
Vermoeiend. Na afloop trein gemist en de bus sloeg een halte over, waardoor ik weer weet ik hoever moest lopenquote:
aahw moet ik je voetjes even masseren?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vermoeiend. Na afloop trein gemist en de bus sloeg een halte over, waardoor ik weer weet ik hoever moest lopen.
Ga e dan niet schreeuwen tegen de buschauffeur?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vermoeiend. Na afloop trein gemist en de bus sloeg een halte over, waardoor ik weer weet ik hoever moest lopen.
Ja, deed ik, maar hij kon ook nog een andere route nemen, daar had ik even op gewacht.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga e dan niet schreeuwen tegen de buschauffeur?
Doe maarquote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aahw moet ik je voetjes even masseren?
Blijft mooi! Tattoos... Laatst wezen kijken voor het Chinese teken van liefde met een mooie tribal er om heen voor op de boven arm... Focking 280¤ ... Jah daagquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij is er ook sinds mn 18e, iets meer dan een jaar geleden heb ik m laten zetten.
Oke. Stomme bussen altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, deed ik, maar hij kon ook nog een andere route nemen, daar had ik even op gewacht.
[..]
Doe maar
Jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Kwam in de bus wel een oude maat van me tegen. Heeft zijn broertje van 14 al getattoëerd en zichzelf al 3 keer. Werkt nu bij zo'n shop en is 17
.
Tribal is heibel. Mijn volgende wordt ook wel een duur geintje denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Blijft mooi! Tattoos... Laatst wezen kijken voor het Chinese teken van liefde met een mooie tribal er om heen voor op de boven arm... Focking 280¤ ... Jah daag
Mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik kom je voetjes even doen
14?!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Kwam in de bus wel een oude maat van me tegen. Heeft zijn broertje van 14 al getattoëerd en zichzelf al 3 keer. Werkt nu bij zo'n shop en is 17
.
Jep.quote:
Jah, echt belachelijk... Teken wat ik binnen was toen nog 90¤ ... Nou dat is een mooi prijsje ... Maar alleen als ik de 100.000¤ win zet ik er 1 van 280¤quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tribal is heibel. Mijn volgende wordt ook wel een duur geintje denk ik.
Hier ook hoor, moet er op de laatste halte uit, vorige week reed de busschauffeur gewoon door.quote:
Mja, snap ook niet waarom hij opeens anders reedquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier ook hoor, moet er op de laatste halte uit, vorige week reed de busschauffeur gewoon door.Normaal staat ;ie er 5 min ofzo
Damn.quote:
Ik was voor die van mij al 70,- kwijt. Maar de volgende wordt ook wel een paar honderd..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jah, echt belachelijk... Teken wat ik binnen was toen nog 90¤ ... Nou dat is een mooi prijsje ... Maar alleen als ik de 100.000¤ win zet ik er 1 van 280¤
Afsnijden?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, snap ook niet waarom hij opeens anders reed.
Het is wel korter wat hij nu reed ja.quote:
Bij z'n enkel. "Love."quote:
Om jou te pestenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, snap ook niet waarom hij opeens anders reed.
Eerst trouwen en dan ga ik wel eens kijken naar een mooi plaatje voor bij het teken van liefdequote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn.
[..]
Ik was voor die van mij al 70,- kwijt. Maar de volgende wordt ook wel een paar honderd..
Mazzelaar die vrouw van jequote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Eerst trouwen en dan ga ik wel eens kijken naar een mooi plaatje voor bij het teken van liefde
Denk ik ....quote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mazzelaar die vrouw van je
Okee !!! Ik weet het wel zeker (staat zo arrogant... )quote:
nou en boeieeendquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Okee !!! Ik weet het wel zeker (staat zo arrogant... )
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is wel korter wat hij nu reed ja.
[..]
Bij z'n enkel. "Love.".
Gewoon doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Eerst trouwen en dan ga ik wel eens kijken naar een mooi plaatje voor bij het teken van liefde
Jah maar dat ben ik nietquote:
Absoluut... Wil die naald nog een keer voelen!quote:
Zet er dan Carpe Diem in mooie sierletters neer...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde net bij mn enkel love tattoo nemen
Was een grapjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Zet er dan Carpe Diem in mooie sierletters neer...
Neem gewoon een hartje op je pols, net als ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde net bij mn enkel love tattoo nemen
Alleen zo'n outline? Dat is wel tofquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neem gewoon een hartje op je pols, net als ik.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee ik neem geen tattooquote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anderen vertellen wat voor tat ze moeten nemenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Zet er dan Carpe Diem in mooie sierletters neer...
Alleen outline, en hij is niet symmetrisch (wat ik ook niet wou).quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen zo'n outline? Dat is wel tof.
True ... Maar ik geef mijn mening....quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anderen vertellen wat voor tat ze moeten nemen
Gewoon niet doen, kost teveel geld.quote:
Carpe diem is ook standaard trouwens.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef madmuppet het volgende:
[..]
True ... Maar ik geef mijn mening....
uhu, ik ben een arme sloeberquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, kost teveel geld.
Anderen vertellen wat ze moeten doenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, kost teveel geld.
Ik ook. Maar er komt binnenkort wel weer 1.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, ik ben een arme sloeber
Boefjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er komt binnenkort wel weer 1.
Maar het lettertype kan verschillend zijn ... Zitten hele mooie bij... Maar idd... Net als 3 sterren op je onderarm... Vrij standaardquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Carpe diem is ook standaard trouwens.
ik zeg niet wat voor tat ze moetne nemenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Anderen vertellen wat ze moeten doen
Back at yah!!! (sorry klaar nu weer katten is niet lief)
Ja, maar het plaatje is zo mooiiiiquote:
sowieso sterren.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Maar het lettertype kan verschillend zijn ... Zitten hele mooie bij... Maar idd... Net als 3 sterren op je onderarm... Vrij standaard
Nee jij zegt dat ze het niet moet doenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zeg niet wat voor tat ze moetne nemendat is wat minder omkeerbaar dan zeggen dat ze iets niet meot doen.
Idd... Geen porem...quote:
Die gebruik je vaak voor wat anders ...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat nouiedereen heeft een ster
Dat zeg ik ook!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat ze het niet moet doen.
En nu weer
Vrouwen poepen nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Die gebruik je vaak voor wat anders ...
Wie zegt dat hij het over poepen heeft?quote:
Ja zou... Alleen dinnetje zit bove achter de pc ...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook!
zou jij niet weg?![]()
Aaaahhhwww. Vriendje is niet eens thuisquote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ja zou... Alleen dinnetje zit bove achter de pc ...
Precies!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over poepen heeft?
Stuquote:
Ik ben nog maar een kind en ik ben nog maagdquote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over poepen heeft?
Nou dan is ie mooi laat!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aaaahhhwww. Vriendje is niet eens thuis
Ik ben ook een kind en ook nog maagd ...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een kind en ik ben nog maagd
Tuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stu, mag ik een piercing??
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met jou valt ook geen discussie te voeren deze maandagavond
Hij is onderweg nu, maar duikt gelijk t nest in.quote:
GVD!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is onderweg nu, maar duikt gelijk t nest in.
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een kind en ik ben nog maagd
Ik ben het gewend. We zien elkaar alleen op zondag echt.quote:
Ja dat zal , maar het is niet leuk!!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. We zien elkaar alleen op zondag echt.
Wie geht'squote:
Klopt. Waarom denk je dat we zo snel al samen woonden?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ja dat zal , maar het is niet leuk!!!!
Kut. Ben pas een uur terug van schoolquote:
Doei mupquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef madmuppet het volgende:
Dus... Maar nu ga ik wel...
Allemaal trustuh! Enzo...
En de dames een![]()
Loetersssss
trustequote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef madmuppet het volgende:
En de dames een![]()
Loetersssss
Trusten!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef madmuppet het volgende:
En de dames een![]()
Loetersssss
Wow, zat je zo laat nog op school?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Ben pas een uur terug van school.
Makes sense !quote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Waarom denk je dat we zo snel al samen woonden?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
Weer flink door elkaar gehusseld net
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow, zat je zo laat nog op school?
Werk dan ook eens meequote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
Weer flink door elkaar gehusseld net
Ahgos.quote:
Oh, beter!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
Maar wel internet op mijn laptop gefixt op school, dus kan nu in de les FOK!ken.
Ja.quote:
Achja, vrijdag alweer dag vrijquote:
fok fokquote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
Maar wel internet op mijn laptop gefixt op school, dus kan nu in de les FOK!ken.
Lekker!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Achja, vrijdag alweer dag vrij.
Ja.quote:
Uitslapen denk ik eerder. Plannen waren om donderdag met de klas op stap te gaan in Tilburgquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker!Kan je de hele dag FOK!ken.
Oh, ook leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uitslapen denk ik eerder. Plannen waren om donderdag met de klas op stap te gaan in Tilburg.
Daar ga ik naar schoolquote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ook leuk.Gaan jullie daar vaker heen?
quote:
Fappen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef tdrone het volgende:
ik moet me ook eens iets zoeken wat ik 1 dag in de week kan doen want heb nu iedere vrijdag vrij..
quote:
Ik hou van stoeisex!quote:
Denk 't welquote:Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Wat voor opleiding doe je dan? Of had ik dat al gevraagd.
Werken!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef tdrone het volgende:
ik moet me ook eens iets zoeken wat ik 1 dag in de week kan doen want heb nu iedere vrijdag vrij..
Lekker tochquote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef tdrone het volgende:
ze hebben op mijn bijbaan geen extra mensen nodig en het kan zo zijn dat ik volgend blok weer een heel ander rooster heb..quote:
Oh oké. Lukt dat een beetje?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk 't wel. Maar voor jou nog een keer
HBO Rechten.
Joaquote:
Oh, dat is mooi!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa. Tot nu toe alle studiepunten en in mijn klas zijn er nog 4 anderen die dat hebben
. Dus het gaat wel aardig.
Ik zit nog op de middelbare school.quote:
Wel VWO, dat kunnen niet veel mensen zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare school.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel VWO, dat kunnen niet veel mensen zeggen.
Ik heb ook maar Havo gedaan hoorquote:
eenschquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb ook maar Havo gedaan hoor.
Zoek je er toch nog een baan bij? Via een uitzendburea moet je vast wel iets kunnen vinden van 4-8 uur! Heb je iig meer geld, zodat je op meets tof kan doen!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben op mijn bijbaan geen extra mensen nodig en het kan zo zijn dat ik volgend blok weer een heel ander rooster heb..
Huh?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben steeds bang dat je boos bent, omdat toen in PUBSC.![]()
Wacht maar, ik kom zodrekt nog een keerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat merk ik, ben moe van je
quote:
wil je me moe hebben ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoek je er toch nog een baan bij? Via een uitzendburea moet je vast wel iets kunnen vinden van 4-8 uur! Heb je iig meer geld, zodat je op meets tof kan doen!
[..]
Huh?
[..]
Wacht maar, ik kom zodrekt nog een keer
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je me moe hebben ofzo
Ja, maar dat gaat ook kut, ben al 11 weken thuis ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Piraten.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook kut, ben al 11 weken thuis ofzo.
[..]
Piraten.
waarom ben je dan al zo lang thuis?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook kut, ben al 11 weken thuis ofzo.
[..]
Piraten.
Oh.quote:
Depressief..quote:Op maandag 7 februari 2011 22:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom ben je dan al zo lang thuis?
quote:
Ja, kut.quote:
Nee, nog niet. Heb wel gesprekken gehad al met therapeutmensen enzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
goh wat rot![]()
is er wel verbetering?
hopen dat het snel weer beter gaat danquote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Ja, kut.
[..]
Nee, nog niet. Heb wel gesprekken gehad al met therapeutmensen enzo.
Dankje.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
hopen dat het snel weer beter gaat dan
en nu weer een leuk onderwerp
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankje.
Ja, ander onderwerp, inderdaad.
Ik ga denk ik maar slapen, ben best moe en alles. En ik word gek van FOK! op het moment.
Slaap lekker allemaal.
Teringquote:
Hoequote:
woohooquote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
CC, je kan mij op zeker zetten voor zaterdag
Broertjes verjaardag wordt toch de zondag, dus als ik dan nog de auto van moeders kan lenen, dan gaat het makkelijk en anders wordt t klooien met het OV en zit ik met een berg zooi bij Stairwayquote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
woohooeven kijken of t lukt
Jaa, want ik zie dat Kres ook komt?quote:
Doe je goedquote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog maar 2 werkdagen deze week![]()
Stu![]()
Ik werk niet zoveelquote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik werk niet zoveel![]()
heb er ook nog 2 dagen school naast
Zaterdagquote:
Hoezo is dat een voorwaarde?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
Als Merel een auto kan regelen kom ik denk ik wel. Tenzij er een goede reden is om niet te komen, maar dat kan ik me zo niet voorstellen
Vlakbij ja, en ben dan in principe tot kwart voor 3 op school.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee ik heb ook geen leven, maar Merel woonde al in Utrecht dacht ik
Jij mag alles lieverdquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stuart,papa, mag ik ook een drankje?
Maarmaarmaar nu zijn er meer mensenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef tdrone het volgende:
ik had dacht ik gezegd dat het me een beetje ver was voor maar zo weinig mensen
sorry als dat niet zo is geweest
Ik vergeef jequote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef tdrone het volgende:
ik had dacht ik gezegd dat het me een beetje ver was voor maar zo weinig mensen
sorry als dat niet zo is geweest
Deze zaterdag?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zaterdag
[..]
Hoezo is dat een voorwaarde?
Ik woon 15 min rijden van Utrecht af, 10 min met de trein. Dus ik ga geen mensen rondrijden. Tenminste, weet niet precies waar je heen moet..quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze zaterdag?
Ik betaal gewoon mee aan de benzine hoor! Ik vind de trein alleen kut. Ik ben al een keer om 6 uur oid thuisgekomen terwijl ik om 12 uur uit Utrecht weg ging.
Komt goedquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Moet ik weer in mn eentje in die enge trein
Klein stukje maar johquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stopt de trein toevallig op Bijlmerquote:
Ik dacht dat je in Amsterdam woondequote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik woon 15 min rijden van Utrecht af, 10 min met de trein. Dus ik ga geen mensen rondrijden. Tenminste, weet niet precies waar je heen moet..
die moet ik hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stopt de trein toevallig op Bijlmer
Nee, OV woont in Amsterdam en CC in de buurtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Amsterdam woondeDan dacht ik, lekker met de trein naar Amsterdam, en dan bij merel in de auto naar Utrecht,
Ik moet via adamquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou, dan kun je maar beter thuis blijvenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die moet ik hebbenik durf niet naar centraal
Centraal is helemaal niet eng, heb daar echt nog nooit enge mensen gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die moet ik hebbenik durf niet naar centraal
nee maar ik reis gewoon niet graag alleenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan kun je maar beter thuis blijven![]()
Muziek opzetten, naar buiten staren en je bent er zoquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik reis gewoon niet graag alleen
Dat snap ik best wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik reis gewoon niet graag alleen
Wat lief dat je dat zegtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent de beste pa die ik ooit gehad heb
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef kanovinnie het volgende:Nu echt naar bed. Stomme meisjes op msn die blijven kletsen
ja maar nu lukt het me niet meer om met werk te regelen dat ik op tijd kan komen etc...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar nu zijn er meer mensen
quote:
Kano, mag ik je msn zodat ik je kan stalken daar?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
Nu echt naar bed. Stomme meisjes op msn die blijven kletsen
Merel, mag ik je msn zodat ik je kan stalken daar?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kano, mag ik je msn zodat ik je kan stalken daar?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |