wat ga je eten?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan niet slapen zo, mn eten wodt zo bezorgd.
Lamskoteletquote:
Is het ookquote:
Niet mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wat vinden jullie van [ afbeelding ]
Oke whatsappzequote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef madmuppet het volgende:
Ik ga koffie drinken en kijken of er nog wat te whatsappen valt . En mooi oprijd het bed in ff sporten(hoop ik)
Je bent 15, je mag nog geen tat.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik mag jou niet![]()
Dat wordt namelijk mijn tattoo
Ik mag je ook niet , maar dat zeg ik lekker nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent 15, je mag nog geen tat.
Waarom mag je me niet?
Daar ga je spijt van krijgen... Kan ik je nu al op een briefje geven...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik mag jou niet![]()
Dat wordt namelijk mijn tattoo
ik kan er wel doekjes omheen winden maar dat heeft geen zin.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm naais
[..]
Straight tot the point
Mn ma heeft het goedgekeurd uwrquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent 15, je mag nog geen tat.
Waarom mag je me niet?
Ja weet ik maar dat vind ik zo grappig aan jouquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan er wel doekjes omheen winden maar dat heeft geen zin.
Ik heb ook spijt van mijn tat booehoeehoeeequote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Daar ga je spijt van krijgen... Kan ik je nu al op een briefje geven...
Dank meisquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke whatsappzeen sportze
Het is anders wordt het deze,quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
anders word het deze
[ afbeelding ]
Alsnog is het dom om hem nu al te nemen. Je bent nog niet uitgegroeid, dus verneuk je het als je 'm nu al neemt.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mn ma heeft het goedgekeurd uwr
Laatste: ik heb er geen spijt van gelukkig. Het staat op mijn schouder , en het heeft een betekenis ... Dat plaatje is gewoon niet mooi en zo simpel en standaard... Helaas... Als ik hem was zou ik verder kijken... Oow en een tat mag idd eerder als pa en ma er bij zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook spijt van mijn tat booehoeehoeee
/carequote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog is het dom om hem nu al te nemen. Je bent nog niet uitgegroeid, dus verneuk je het als je 'm nu al neemt.
Doei mupquote:
Ik heb totaal geen spijt van mijn tatquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Laatste: ik heb er geen spijt van gelukkig. Het staat op mijn schouder , en het heeft een betekenis ... Dat plaatje is gewoon niet mooi en zo simpel en standaard... Helaas... Als ik hem was zou ik verder kijken... Oow en een tat mag idd eerder als pa en ma er bij zijn
Nou vooruit (wat verslavend dit)quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen spijt van mijn tatDie van mij zit op mijn pols.
Wat heb jij?
Is dat een hint voor DW?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nou vooruit (wat verslavend dit)
Chinese horoscoop van mijn geboorte jaar , (1984) het jaar van de Rat... is niet zo groot.
Maar sinds die erop zit wil ik al een nieuwe... Maar weet nog steeds niet wat... Die pijn is trouwens wel fijn![]()
CCquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goedenavond Mevrouw Omdatappel
Wie weetquote:
Hoe lang heb je 'm al dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nou vooruit (wat verslavend dit)
Chinese horoscoop van mijn geboorte jaar , (1984) het jaar van de Rat... is niet zo groot.
Maar sinds die erop zit wil ik al een nieuwe... Maar weet nog steeds niet wat... Die pijn is trouwens wel fijn![]()
Beter een geit als een haanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang heb je 'm al dan?
Ik ben een geit
Vanaf het moment dat mijn ouders geen toestemming meer hoefden te geven... 18e dus...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang heb je 'm al dan?
Ik ben een geit
Een cock!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beter een geit als een haan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |