Lukt dus niet bij sommige artikelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon uitvinkenVerkapte Chinese scam
Ik had hem in een paar dagen binnen, het snelste tot nu toe volgens mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lol. Ik heb vandaag die gratis flashlight van budgetgadgets ontvangen. Drie maanden geleden daar besteld. Terwijl ik artikelen van DX en FP die ik veel later heb besteld, al weken in huis heb. Bij budgetgadgets bestel ik dus nooit meer iets
what is this?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is weer tijd voor een rondje:
http://www.brandsdragon.com/products/product_28136.htm
Omgerekend is dat vergelijkbaar met het 7 euro postpakket hier. Dan is het duur. Want hier in NL mag dat tot 3 KG geloof ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef beeklaan het volgende:
2,77 pond vanaf de UK vind jij veel? Vind dat vrij normaal.
2,77 Pond is ongeveer 3,30 euro. Als je zo'n LP binnenlands verzendt met TNT, (of 1 aardappelquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Omgerekend is dat vergelijkbaar met het 7 euro postpakket hier. Dan is het duur. Want hier in NL mag dat tot 3 KG geloof ik.
Ja ik kreeg net dezelfde mail. Nu moet ik m ergens anders vandaan halen, is even het vorige topic doorlezen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:22 schreef keesos het volgende:
Lol die van mij ook! nja ik kan niet op de site van bic omdat hij gelijk eruit flopt ivm virus.
Maar ik krijg net een mail van PayPal: Terugbetaling van Buyincoins.com Inc
Dit heb ik nog nooit meegemaakt(ging dus om de MD80 ook)
Misschien omdat hij nu staat op de site als uitverkocht?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik snap er niks van, mn bestelling bij bic is van proccesing naar refund gegaan. Waarom?
ja dat staat er bij mij nu ook, maar dat stond er eerst nog niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Misschien omdat hij nu staat op de site als uitverkocht?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef UncleSam het volgende:
Woow ziet er vet uit! Maak een filmpje en dump op YT!
Link naar webshop?
En wat is dat voor sticker van TNT?
Kreeg vandaag ook een pakketje binnen van PriceAngels (23 januari besteld) alleen miste er iets van de order, dus ff een CSE ingevuld..
Deze moet ik echt hebben, heeft iemand ms een link voor me?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, mijn polsen zijn ook niet het dikste maar het zit prima (gewoon enkele schakels inkorten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks mijn portemonnee...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Een goeie burger?
Niks NSB. Dit zijn mensen die profiteren van JOUW portemonnee. Ik haat uitkeringtrekkers. Of je moet (ECHT) arbeidsongeschikt of werkloos zijn.
Hier zelfde, kak. Kunnen we niet een multiple order doen ergens. Meestal krijg je quantumkorting als je er meerdere MD-80's besteld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:22 schreef keesos het volgende:
Lol die van mij ook! nja ik kan niet op de site van bic omdat hij gelijk eruit flopt ivm virus.
Maar ik krijg net een mail van PayPal: Terugbetaling van Buyincoins.com Inc
Dit heb ik nog nooit meegemaakt(ging dus om de MD80 ook)
$21.99 inclusief verzendenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Merci!
Hoeveel heb je voor die maan betaald?
Ik zal ff met m'n toverstafje zwaaien...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef Iemand91 het volgende:
Ik weet dat er mensen zijn die nog langer hebben moeten wachten, maar ik wil m'n DX order een keer hebben, staat sinds 19 januari (bijna maand geleden) al dat het het vliegtuig in moet...
Dan doe ik een gebedjequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal ff met m'n toverstafje zwaaien...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal ff met m'n toverstafje zwaaien...
aaahquote:
Ticket aanmaken? Paypal of...?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb bij DX nog een (non-tracking) order open staat van 7 januari die ik nog niet ontvangen heb.
Terwijl ik twee orders van 15 + 25 januari wel ontvangen heb, heb een ticket aangemaakt..
Geen idee, maar naar mij zijn ze de 5e dus verscheept en die zijn er nog niet. Als ze de boel voor NL de 7e hebben verscheept... denk dan niet dat het díe zijn. Een verzending binnen Europa zou zelfs nog niet eens zo snel aankomen denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef beeklaan het volgende:
Iemand die zijn Brainwaves oortjes al heeft? Er was vandaag namelijk een aangetekend pakketje, en ik verwacht naast mijn 1 cent deals, nog 3 pakketjes, waarvan ik er 2 wel graag wil. Brainwaves dus niet. Ik was niet thuis dus ze zijn naar het postkantoor.
Is brainwaves aangetekend?
Bij Dealextreme een CSE ticket, heb nog geen respons. Als het te lang duurt doe ik het idd wel via PayPal.quote:
Hier en dan "Package not received 14 business days after shipment"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij Dealextreme een CSE ticket, heb nog geen respons. Als het te lang duurt doe ik het idd wel via PayPal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |