happygoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef Poepoog het volgende:
Bestaan er ook coupons voor Brand Dragon?
En nee die wil ik niet gebruiken voor de 1ct deal.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
happygo
Staat op mijn lijstje, geen flauw idee wat het doet. 5% ofzo?
Wil een paar van die keychaincam's kopen bij buyincoins voor een projectje, zijn ze uitverkochtquote:(happygo) is not a valid code or is expired,please try it again
Had het bij bestellingen van 20 keer hetzelfde, ook split dispatching. Echter geen trackno, en ze kwamen allemaal in een pakket aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb op BIC staan: Split dispatching.
Maar bij alle dingen staat Dispatched.
Ze zijn vandaag pas begonnen met verwerken, dus hebben ze het nu in twee enveloppen achter elkaar verstuurd of klopt de dispatched bij één van de twee items niet en is maar de helft verstuurd?
Die mesjes heb ik ook een x besteld!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef keesos het volgende:
Hehe ja ik las al wat slechte verhalen erover... ga eerst maar voorzichtig te werk denk ik
Gewoon uitvinkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:08 schreef Poepoog het volgende:
Brandsdragon![]()
Bijna alle producten moet je verzendkosten betalen
Dan houd ik hoopquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Had het bij bestellingen van 20 keer hetzelfde, ook split dispatching. Echter geen trackno, en ze kwamen allemaal in een pakket aan.
Lukt dus niet bij sommige artikelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon uitvinkenVerkapte Chinese scam
Ik had hem in een paar dagen binnen, het snelste tot nu toe volgens mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lol. Ik heb vandaag die gratis flashlight van budgetgadgets ontvangen. Drie maanden geleden daar besteld. Terwijl ik artikelen van DX en FP die ik veel later heb besteld, al weken in huis heb. Bij budgetgadgets bestel ik dus nooit meer iets
what is this?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is weer tijd voor een rondje:
http://www.brandsdragon.com/products/product_28136.htm
Omgerekend is dat vergelijkbaar met het 7 euro postpakket hier. Dan is het duur. Want hier in NL mag dat tot 3 KG geloof ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef beeklaan het volgende:
2,77 pond vanaf de UK vind jij veel? Vind dat vrij normaal.
2,77 Pond is ongeveer 3,30 euro. Als je zo'n LP binnenlands verzendt met TNT, (of 1 aardappelquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Omgerekend is dat vergelijkbaar met het 7 euro postpakket hier. Dan is het duur. Want hier in NL mag dat tot 3 KG geloof ik.
Ja ik kreeg net dezelfde mail. Nu moet ik m ergens anders vandaan halen, is even het vorige topic doorlezen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:22 schreef keesos het volgende:
Lol die van mij ook! nja ik kan niet op de site van bic omdat hij gelijk eruit flopt ivm virus.
Maar ik krijg net een mail van PayPal: Terugbetaling van Buyincoins.com Inc
Dit heb ik nog nooit meegemaakt(ging dus om de MD80 ook)
Misschien omdat hij nu staat op de site als uitverkocht?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik snap er niks van, mn bestelling bij bic is van proccesing naar refund gegaan. Waarom?
ja dat staat er bij mij nu ook, maar dat stond er eerst nog niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Misschien omdat hij nu staat op de site als uitverkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |