quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef UncleSam het volgende:
Woow ziet er vet uit! Maak een filmpje en dump op YT!
Link naar webshop?
En wat is dat voor sticker van TNT?
Kreeg vandaag ook een pakketje binnen van PriceAngels (23 januari besteld) alleen miste er iets van de order, dus ff een CSE ingevuld..
Deze moet ik echt hebben, heeft iemand ms een link voor me?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, mijn polsen zijn ook niet het dikste maar het zit prima (gewoon enkele schakels inkorten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks mijn portemonnee...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Een goeie burger?
Niks NSB. Dit zijn mensen die profiteren van JOUW portemonnee. Ik haat uitkeringtrekkers. Of je moet (ECHT) arbeidsongeschikt of werkloos zijn.
Hier zelfde, kak. Kunnen we niet een multiple order doen ergens. Meestal krijg je quantumkorting als je er meerdere MD-80's besteld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:22 schreef keesos het volgende:
Lol die van mij ook! nja ik kan niet op de site van bic omdat hij gelijk eruit flopt ivm virus.
Maar ik krijg net een mail van PayPal: Terugbetaling van Buyincoins.com Inc
Dit heb ik nog nooit meegemaakt(ging dus om de MD80 ook)
$21.99 inclusief verzendenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Merci!
Hoeveel heb je voor die maan betaald?
Ik zal ff met m'n toverstafje zwaaien...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef Iemand91 het volgende:
Ik weet dat er mensen zijn die nog langer hebben moeten wachten, maar ik wil m'n DX order een keer hebben, staat sinds 19 januari (bijna maand geleden) al dat het het vliegtuig in moet...
Dan doe ik een gebedjequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal ff met m'n toverstafje zwaaien...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal ff met m'n toverstafje zwaaien...
aaahquote:
Ticket aanmaken? Paypal of...?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb bij DX nog een (non-tracking) order open staat van 7 januari die ik nog niet ontvangen heb.
Terwijl ik twee orders van 15 + 25 januari wel ontvangen heb, heb een ticket aangemaakt..
Geen idee, maar naar mij zijn ze de 5e dus verscheept en die zijn er nog niet. Als ze de boel voor NL de 7e hebben verscheept... denk dan niet dat het díe zijn. Een verzending binnen Europa zou zelfs nog niet eens zo snel aankomen denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef beeklaan het volgende:
Iemand die zijn Brainwaves oortjes al heeft? Er was vandaag namelijk een aangetekend pakketje, en ik verwacht naast mijn 1 cent deals, nog 3 pakketjes, waarvan ik er 2 wel graag wil. Brainwaves dus niet. Ik was niet thuis dus ze zijn naar het postkantoor.
Is brainwaves aangetekend?
Bij Dealextreme een CSE ticket, heb nog geen respons. Als het te lang duurt doe ik het idd wel via PayPal.quote:
Hier en dan "Package not received 14 business days after shipment"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij Dealextreme een CSE ticket, heb nog geen respons. Als het te lang duurt doe ik het idd wel via PayPal.
Ik heb hetzelfde maar gedaan (refund/nieuwe). Gaat om iets van 16 dollar (zo'n horloge).quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef UncleSam het volgende:
Jep dat heb ik ingevuld inderdaad. Ik heb ze voorgesteld, of ze refunden me het bedrag (gaat om >5$) of stuur de order opnieuw.
Mijne is de 7e verstuurt ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geen idee, maar naar mij zijn ze de 5e dus verscheept en die zijn er nog niet. Als ze de boel voor NL de 7e hebben verscheept... denk dan niet dat het díe zijn. Een verzending binnen Europa zou zelfs nog niet eens zo snel aankomen denk ik.
Ik wilde je gaan vragen wat voor vliegtuigjes je besteld had, maar toen las ik pas wat er nou stond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef bergdani het volgende:
Grote kans in ieder geval dat het een pakje is wat van de China Post komt. Ik heb namelijk maandag 2, gisteren 1 en vandaag weer 1 pakje ontvangen, verzonden via China Post. Gezien de info bij de trackingnumbers zijn het ook nog eens 3 verschillende vliegtuigen geweest.
Eind januariquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef neo2000 het volgende:
Heel DX forum staat vol met gekanker van mensen, veel Nederlandse usernames, die klagen dat ze eind januari iets gekocht hebben maar nog niet verstuurd is/thuis hebben.
2010 belde, ze willen hun vraag terug.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
2010 belde, ze willen hun vraag terug.
Het valt me op dat in het Gathering of Tweakers topic erg veel gezeken wordt over de levertijd. Dat stadium zijn we hier op Fok! allang voorbij gelukkig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef neo2000 het volgende:
Heel DX forum staat vol met gekanker van mensen, veel Nederlandse usernames, die klagen dat ze eind januari iets gekocht hebben maar nog niet verstuurd is/thuis hebben.
Inderdaad, heerlijk dat we dat hier niet (meer)hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het valt me op dat in het Gathering of Tweakers topic erg veel gezeken wordt over de levertijd. Dat stadium zijn we hier op Fok! allang voorbij gelukkig.
1 2 | Pandawill.com distributed denial of service (DDoS) attacks 50 minuten geleden |
Maar laten we eerlijk zijn, hoe vaker ik meelees op T.net, hoe meer ik het idee heb dat daar alleen maar jankerige pubers en sjacherijnige, gefrustreerde ICT'ers rond hangen. Humor daar hebben/snappen ze niet, evenals sarcasme, of tact. Verder analyseren ze alles helemaal kapot en iedereen die niet met die flow mee gaat, daar gaat de banhammer dan wel "use the fucking google motherfucker!" overheen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het valt me op dat in het Gathering of Tweakers topic erg veel gezeken wordt over de levertijd. Dat stadium zijn we hier op Fok! allang voorbij gelukkig.
Oh, hij is er. Nou ja, 'was'. Godver (quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:06 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Mijne is de 7e verstuurt ja.
Lijkt me ook sterk
OF ZT-180 OF me laptop batterij van 31 december
Waar komen deze codes vandaan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:53 schreef tokko1 het volgende:
Net even de Brainwavez Alpha PRO gekocht, wordt heel goed over gesproken op audiofielenforums
http://mp4nation.net/cata(...)h=51&products_id=447
Met speciale discount code "fokit" $15 dollar off, altijd mooi
En voor de mensen die gewoon korting willen.. 5% off met "fokme"
[ afbeelding ]
leuk:Pquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef keesos het volgende:
Omdat ik dus die scheermesjes van BIC pas laatst kreeg, en ze al 1dec verstuurd waren heb ik een kortingsbon gekregen.
Zelf hoef ik voorlopig toch niets bij BIC, dus hierbij de bon: 5%offdelay
Denk dat hij ook gewoon bij jullie wel werkt!
Codes komen van MP4 nation zelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar komen deze codes vandaan?
Werkt de $15 alleen met de alpha pro?
En wat krijg ik net door de brievenbusquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb bij DX nog een (non-tracking) order open staat van 7 januari die ik nog niet ontvangen heb.
Terwijl ik twee orders van 15 + 25 januari wel ontvangen heb, heb een ticket aangemaakt..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]
En wat krijg ik net door de brievenbus.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zo gaat dat ironisch genoeg vaak, ja.
Kan je bij bijna alle webshops wel kopen,, panawil heeft ze ook oa.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef WatIsEr het volgende:
Iemand deze oortjes nog gezien? Jack en Tiffany reageren niet dus ik zoek naar anternatief
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:56 schreef WatIsEr het volgende:
Ik heb ze niet op PandaWill gezien hoor (misschien een link?)
Maar hoe weet je dat het geluid slecht is ? (eigen ervaring?)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
ja zal ze ff weghalen, normaal werkt dropbox gewoon prima...
EDIT: koop ze alsjeblieft niet, een oortje is nu al afgebroken. miskoop.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bij mij? Dat lijkt me met oordopjes toch vrij moeilijk te bereiken....
Nee, de kwaliteit van die fake-beats is echt bagger en de bass is echt overdreven. Ik krijg er zelf koppijn van.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die dingen zijn alleen gebouwd om er een foto van te nemen en er dan hetzelfde uit te zien als de echte. Je kunt van zowel bouw- als audiokwaliteit verwachten dat 'ie teleurstelt.Helaas.
Zijn dit niet dezelfde?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef WatIsEr het volgende:
Iemand deze oortjes nog gezien? Jack en Tiffany reageren niet dus ik zoek naar anternatief
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef beeklaan het volgende:
@Shizznuts.
Het was (helaas) wel de order van MP4Nation.![]()
Tiffany is tot de 13de op vakantie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef WatIsEr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:We are not accept new orders or request until 13th Feb because of chinese new year holiday, if u wanna buy items or have any question, please contact me after one month. sorry for any inconvenience.
Nice day,
Tiffany
Als je ze zonodig wil hebben moet je de originele open en niet deze fake-krengen. Heb zelf die fakes ook gekocht onder het mom dat het allemaal wel mee zou vallen, dus niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef WatIsEr het volgende:
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef WatIsEr het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, geen ervaring mee, maar je hebt ze ook voor ¤3 bij de V&D o.i.d.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef Koen. het volgende:
Heeft iemand wel is een Ray Ban zonnebril op BIC gekocht?
Niet alles, bluetooth stickie is bijvoorbeeld (ongeveer) even "duur", wat nog steeds belachelijk goedkoop is i.v.m. Nederland.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef ericosman het volgende:
[..]
wtf die prijzen zijn 100x zo hoog dan op de site zelf
ebay rekent belachelijke feesquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef ericosman het volgende:
[..]
wtf die prijzen zijn 100x zo hoog dan op de site zelf
Alsof ik dacht dat je deze in hun systeem had gehackedquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Codes komen van MP4 nation zelf![]()
En ja, die 15usd off werkt alleen voor Pro versie, morgen krijg ik nog een paar nieuwe codes![]()
Voor tablet waarschijnlijk,,(code is geldig tot 't einde van de maand
)
De 5% off code werkt wel voor álles...
Jup, ik onderhoud de OP een beetje, en zag dat MP4Nation populair was.. dus even mailen! Vaak willen ze wel even discount coupon maken en zo Fok helpen, zel is 't natuurlijk ook nice discount codes speciaal voor fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof ik dacht dat je deze in hun systeem had gehacked![]()
Heb je ze een mail gestuurd over fok ofzo?
Helaas waren de pro's vorige week nog voor $20 te koop, dus $15 is een beetje weinig
dan is hij niet verzondenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef pgrferrari het volgende:
Op 26-01 wat besteld bij DX, maar ik mijn order niet tracken.
Ook geen mail gehad dat het verzonden is
Omdat de kwaliteit van die dingen ook 40$ isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
ik zag net een videocamera voor 40$. Hoe kunnen die dingen zo goedkoop zijn
Dus ik haal hem uit de verpakking, gebruik hem 1x en hij dondert uit elkaar wil je zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit van die dingen ook 40$ is
Zoals er staat als je een laptop hebt die van een beetje bekend merk is, lijkt het me wel dat ie het goed doet. ong 14 euro. in nl betaal je er denk wel 30 euro voor. dus ik zou hem kopen, maar ik zou nog even wachten op de reacties van mensen die hier wel veel verstand van hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Megakroelbeestje het volgende:
heeft er iemand ervaring met deze adapter ?
ik wil deze adapter gaan gebruiken voor mijn laptop.
Universele laders zijn K*T! die kopjes ( die je er in moet steken ) gaan naar een tijd los zitten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Megakroelbeestje het volgende:
heeft er iemand ervaring met deze adapter ?
ik wil deze adapter gaan gebruiken voor mijn laptop.
originele adapter voor de laptop die ik heb kost ongeveer 65 euro, beetje erg duur dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Zoals er staat als je een laptop hebt die van een beetje bekend merk is, lijkt het me wel dat ie het goed doet. ong 14 euro. in nl betaal je er denk wel 30 euro voor. dus ik zou hem kopen, maar ik zou nog even wachten op de reacties van mensen die hier wel veel verstand van hebben.
je zou beamer(tv achtige afstandbedieningen) gebruiken je zou echter als je alleen wil aan uitzetten een lichtschakelaar kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets waarmee ik een beamer uit kan zetten. Ik heb tot nu toe alleen nog maar de tv afstandsbedieningen gevonden. Weet iemand of die er zijn voor beamers?
Dat lijkt mij niet zo slim, de lamp moet toch eerst afkoelen voordat de stroom er volledig af gaat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Loll het volgende:
[..]
je zou beamer(tv achtige afstandbedieningen) gebruiken je zou echter als je alleen wil aan uitzetten een lichtschakelaar kunnen gebruiken.
Hoe groot? 35cm is in Nederland ook te koop voor 15-20 euro als ik even snel google.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef W00fer het volgende:
Zijn er eigenlijk goedkope lava lampen? Want 50 euro vind ik een beetje veel van het goede. Ik weet dat het glas is, dat is een risico. Of is het beter van niet er een te kopen, omdat de originele vrij warm worden en dan de namaak in de fik kunnen vliegen?
Toevallig al bericht o.i.d.?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef UncleSam het volgende:
Jep dat heb ik ingevuld inderdaad. Ik heb ze voorgesteld, of ze refunden me het bedrag (gaat om >5$) of stuur de order opnieuw.
Zo... opgehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh.![]()
Hier dus ook, maar gvd, ga ik naar dat afhaalstation... "ja, kan echt morgen pas". Terwijl vorige keer ik datzelfde had en zei 'joh, leuk en alles, maar ik was gewoon thuis, geef het me maar alsnog' en toen konden ze het wel meegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |