UNStudio... die hebben ook de perronkappen ontworpen en de OV terminal (aanbesteding van de laatste is mislukt). Ik vind de torens nogal uit de toon vallen, ze lijken ook alleen maar hoger in de omgeving, omdat het station een beetje in een put ligt.quote:
Alsof dat ding in de fik heeft gestaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef Markster het volgende:
De agora hier in lelystad hadden ze gewoon zwart moeten doen, dan was het een hartstikke mooi pand, nu is het verschrikkelijk.
Dit ding staat in almere, vind ik zelf 1 van de lelijkste hier in de buurt:
[ afbeelding ]
Staat bij Centraal. Moet volgens mij op een heuze wolkkrabber lijker, maar de winkelpanden ernaast zijn hoger
Ik vind dat TNT-gebouw best wel mooi, maar waarschijnlijk ben ik één van de weinige die dat soort betongebouwen kan waarderen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Rijtje mooie gebouwen in Groningen
Inclusief die hele grafstadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hele gebouw met die kleurtjes, afschuwelijk.
Inclusief die grafkist in de linker onderhoek
Als het in Halo had gezeten, had ik hem mooi gevondenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef nattezwabber het volgende:
Dat niemand deze nog gepost heeft: de aula van de TU Delft
[ afbeelding ]
Prachtig juist! Geweldig dat beton op een jaren '60 futuristische manier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef nattezwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Idd dat spaceschip/kikkerding is afschuwelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef nattezwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Kleiburg, één van de laatste oude-stijl flats in de Bijlmer. Kanker in steenvorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zie je hem het liefst![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:23 schreef female81 het volgende:
Och, er zijn er zoveel.
Maar de eerste die me opnoemt is de zwarte doos met 18 knalrode verlichte logo's in hartje Eindhoven, ook wel luisterend naar de naam 'Mediamarkt'.
Te veel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn god, hoeveel logo's kan je op een pand kwijt
Nog erger.. het is mij nog nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke ambtenaar heeft daar in godsnaam toestemming voor gegeven... Normaal gesproken zijn er echt strikte regels omtrent licht reclame...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom een kleurtje verven als je de woorden MEDIA MARKT op kan zetten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef Markster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is idd een pareltjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef nattezwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Als die andere kleuren had gehad, had het best mooi uit kunnen pakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef nattezwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, een arnhemmerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen flats, mafkees.
Vind het best een mooi gebouwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef Tom_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar heet het de '52 Degrees', het geval staat in Nijmegen.
Nee ging per ongeluk denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:18 schreef Lithia het volgende:
Hebben ze het expres zo scheef gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |