Ah, Henk en Ingrid bedoel je!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
[..]
1 gezinnetje dat zich in een interview in de televaag ergerde aan wat marokkaantjes.
167 gevallen? Elk incident is er een teveel, dat ben ik met je eens, maar om nou met veel vertoon te verkondigen dat Cohen joden de stad het land uitjaagt, gaat mij toch echt te ver.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Zienswijze het volgende:
Nieuwsberichten:
http://brabosh.com/2010/12/06/pqpct-9er/
http://brabosh.com/2010/0(...)ilies-nederland-uit/
[..]
Er is laatst nog een boek verschenen; ik zal de titel even opzoeken. Moment.
Die zijn te dom voor een interview, die schreeuwen alleen vol is vol en genoeg is genoeg.Alhoewel te telegraaf dat natuurlijk fantastische journalistiek vind.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ah, Henk en Ingrid bedoel je!
En dat doe jij niet? De afgelopen maanden zijn verschillende berichten in de media verschenen waaruit bleek dat moslims het land ontvluchten vanwege de Grote Blonde Leider. Maar dan wil jij plots cijfers zien. Maar als ik vervolgens om cijfers vraag van joden die het land ontvlucht zijn wegens het toenemende antisemitisme, krijg ik een lullig artikel voorgeschoteld.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Zienswijze het volgende:
De toon is alweer gezet zie ik.
Wegkijken, noemt Bolkestein dat.
Impliciet zorgt hij er wel voor. Als joden nog steeds niet in orthodoxe kleding in Adam-West op straat durven te lopen (Dit kwam een paar jaar geleden op gang, en is nu nog steeds niet opgelost), dan doet hij er dus onvoldoende aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
167 gevallen? Elk incident is er een teveel, dat ben ik met je eens, maar om nou met veel vertoon te verkondigen dat Cohen joden de stad het land uitjaagt, gaat mij toch echt te ver.
Ja, natuurlijk wil ik cijfer zien. Want er is een verschil tussen het land ontvluchten vanwege Wilders, of dat er andere factoren een rol spelen, bijv. de toegenomen welvaart in Trkije en Marokko, het klimmat en de vrijheid daar.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat doe jij niet? De afgelopen maanden zijn verschillende berichten in de media verschenen waaruit bleek dat moslims het land ontvluchten vanwege de Grote Blonde Leider. Maar dan wil jij plots cijfers zien. Maar als ik vervolgens om cijfers vraag van joden die het land ontvlucht zijn wegens het toenemende antisemitisme, krijg ik een lullig artikel voorgeschoteld.
Criminaliteit is van alle tijden. Dan kun je in principe elke burgemeester en premier oppakken en in het gevang plaatsen. Dat betekent niet dat antisemitisme niet de kop in moet worden gedrukt, maar je kunt Cohen onmogelijk kwalijk nemen dat joden het land ontvluchten.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Impliciet zorgt hij er wel voor. Als joden nog steeds niet in orthodoxe kleding in Adam-West op straat durven te lopen (Dit kwam een paar jaar geleden op gang, en is nu nog steeds niet opgelost), dan doet hij er dus onvoldoende aan.
Jawel, als hij er niets aan doet, dan kan je het hem zeker wel kwalijk nemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Criminaliteit is van alle tijden. Dan kun je in principe elke burgemeester en premier oppakken en in het gevang plaatsen. Dat betekent niet dat antisemitisme niet de kop in moet worden gedrukt, maar je kunt Cohen onmogelijk kwalijk nemen dat joden het land ontvluchten.
Emigreren om Wildersquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil ik cijfer zien. Want er is een verschil tussen het land ontvluchten vanwege Wilders, of dat er andere factoren een rol spelen, bijv. de toegenomen welvaart in Trkije en Marokko, het klimmat en de vrijheid daar.
Nee, dat kan niet. Pas als Cohen de politie oproept om antisemitisme door de vingers te zien of wanneer hij agenten opdraagt joden af te rossen, kan hem iets kwalijk worden genomen. Heb jij bewijs dat hij dit doet?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jawel, als hij er niets aan doet, dan kan je het hem zeker wel kwalijk nemen.
Mensen kunnen vrij reizen..wat een democratisch recht is .quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
o.a.
- Cohen laat toe dat joden het land uitvluchten
jij lost ook niks op...hup... hup meldt je aan bij de politie wegens misdrijfplegenquote:- Draagt bij aan een toenemende spanning atochtoon-allochtoon, doordat hij de problemen niet oplost
Jij doet ook geen flikker .... meldt je aan bij de politiequote:Houdt criminlaiteit in stand;
Dit is interessant ... heeft Cohen wel eens thee gedronken met criminelen ?quote:drinkt thee met daders ipv zich te bekommeren over de slachtoffers
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mensen kunnen vrij reizen..wat een democratisch recht is .
Als er iets gedaan moet worden aan de oorzaken waarom mensen vanwege discriminatie het land ontvluchten dan is dat bijv een zaak van de regering en de Kamer.
Cohen is er maar 1 van... dus nonsens hem als zondebok aan te wijzen voor een falend regeringsbeleid., waar hij niet eens in zit.
Bovendien is het geen misdrijf om iemand juridisch te vervolgen
Als dat wel zo is dan moet je eerder Rutte, Verhagen en Wilders voor de rechter slepen
[..]
jij lost ook niks op...hup... hup meldt je aan bij de politie wegens misdrijfpleger
Wilders natuurlijk is de grote leider van de problemen en spanning op te fokken..
Ook hier weer.... Cohen is een kamerlid... Klaag de regering ...
Hup hup.... Rutte, Verhagen. Wilders zijn de grote schuldigen.. ... maar ook dit is geen misdrijf waar een rechter over mag oordelen.
[..]
Jij doet ook geen flikker .... meldt je aan bij de politie
[..]
Dit is interessant ... heeft Cohen wel eens thee gedronken met criminelen ?
Waar en wanneer ? Is dat een misdrijf, die beoordeelt moet worden door een rechter?
Of je bedoelt dat Cohen en zovele andere bestuurders wel eens thee hebben gedronken met islamitische leiders ? Maar dan ben jij schuldig aan discriminatie door die gelijk te stellen aan criminelen.. Hup hupp.. doe je plicht en meldt je bij de politie...
Je wilt Cohen straffen voor zaken die geen misdrijven zijn in Nederland.
Dat is echt onzin... En tot zoverre Cohen wel een rol heeft in die processen.. er zijn nog vele andere die een rol hebben waaronder de hoofdrolspelers, de regering van rechtse lieden
Maar die wil je niet bestraffen .. Vanwaar die priveleges... het zal tocht niet zijn dat je de wet wilt laten gelden wanneer het je uitkomt of in deze zuyiveringcampgane van je... alleen linkse mensen
wilt vernaggelen ?
Oja.. wij zijn die consorten die je wilt straffen ? Hoeveel mensen zijn dat ?
Omschrijf ze eens ... en welke misdrijven hebben ze gedaan dan?
Je leest toch wat er staat geschreven in de artikelen? Allochtonen ontvluchten het land vanwege Wilders. Of dat de enige reden is, valt moeilijk te zeggen. Naar mijn weten vullen emigranten geen enquete in als ze het land verlaten en aangezien we niet in de hoofden van deze mensen kunnen kijken....quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
Klopt, en daar ben ik het zeker met je eens, maar dit zijn plannen. Maar hoeveel Turken en Marokkanen emigreren daadwerkelijk? En hoeveel emigreren om Wilders alleen, en niet om andere factoren, zoals toegenomen welvaart in Turkije en Marokko, de vrijheid, klimaat?
Antisemitisme bestaat al langer dan dit land. En nu Job Cohen er niks aan kan doen, moet hij er maar de schuld van krijgen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Impliciet zorgt hij er wel voor. Als joden nog steeds niet in orthodoxe kleding in Adam-West op straat durven te lopen (Dit kwam een paar jaar geleden op gang, en is nu nog steeds niet opgelost), dan doet hij er dus onvoldoende aan.
En we horen het alweer: Cohen is helemaal onschuldig. Als hij burgemeester of politici is dan moet hij het land leiden. Hij behoort dus misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mensen kunnen vrij reizen..wat een democratisch recht is .
Als er iets gedaan moet worden aan de oorzaken waarom mensen vanwege discriminatie het land ontvluchten dan is dat bijv een zaak van de regering en de Kamer.
Cohen is er maar 1 van... dus nonsens hem als zondebok aan te wijzen voor een falend regeringsbeleid., waar hij niet eens in zit.
Bovendien is het geen misdrijf om iemand juridisch te vervolgen
Als dat wel zo is dan moet je eerder Rutte, Verhagen en Wilders voor de rechter slepen
[..]
jij lost ook niks op...hup... hup meldt je aan bij de politie wegens misdrijfplegen
Wilders natuurlijk is de grote leider van de problemen en spanning op te fokken..
Ook hier weer.... Cohen is een kamerlid... Klaag de regering aan ...
Hup hup.... Rutte, Verhagen. Wilders zijn de grote schuldigen.. ... maar ook dit is geen misdrijf waar een rechter over mag oordelen.
[..]
Jij doet ook geen flikker .... meldt je aan bij de politie
[..]
Dit is interessant ... heeft Cohen wel eens thee gedronken met criminelen ?
Waar en wanneer ? Is dat een misdrijf, die beoordeeld moet worden door een rechter?
Of je bedoelt dat Cohen en zovele andere bestuurders wel eens thee hebben gedronken met islamitische leiders ? Maar dan ben jij schuldig aan discriminatie door die gelijk te stellen aan criminelen.. Hup hupp.. doe je plicht en meldt je bij de politie...
Je wilt Cohen straffen voor zaken die geen misdrijven zijn in Nederland.
Dat is echt onzin... En tot zoverre Cohen wel een rol heeft in die processen.. er zijn nog vele anderen die een rol hebben waaronder de hoofdrolspelers, de regering van rechtse lieden
Maar die wil je niet bestraffen .. Vanwaar die priveleges... het zal toch niet zijn dat je de wet wilt laten gelden wanneer het je uitkomt of in deze zuiveringcampgane van je... alleen linkse mensen wilt vernaggelen ?
Wij zijn die consorten die je wilt straffen ? Hoeveel mensen zijn dat ?
Omschrijf ze eens ... en welke misdrijven hebben ze gedaan dan?
En jij gelooft alles wat de media ervan maakt? Ik ken een aantal Turkse en Marokkaanse jongeren. En zij overwegen idd om terug te keren naar hun moederland. Maar dat is niet vanwege Wilders, maar door het klimaat, de vrijheid die ze daar hebben en de toegenomen welvaart daar.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je leest toch wat er staat geschreven in de artikelen? Allochtonen ontvluchten het land vanwege Wilders. Of dat de enige reden is, valt moeilijk te zeggen. Naar mijn weten vullen emigranten geen enquete in als ze het land verlaten en aangezien we niet in de hoofden van deze mensen kunnen kijken....
Hij is een politici. Notabene de lijsttrekker van een grote politieke partij. Hij behoort misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Antisemitisme bestaat al langer dan dit land. En nu Job Cohen er niks aan kan doen, moet hij er maar de schuld van krijgen?
Meet jij niet met twee maten in deze? Je gelooft de media wel wanneer die claimen dat joden het land uit worden gejaagd, maar wanneer Marokkanen vertrekken vanwege Wilders, klopt hier plots niets van.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat de media ervan maakt? Ik ken een aantal Turkse en Marokkaanse jongeren. En zij overwegen idd om terug te keren naar hun moederland. Maar dat is niet vanwege Wilders, maar door het klimaat, de vrijheid die ze daar hebben en de toegenomen welvaart daar.
Liefst echte oplossingen en echte problemen. Geen non-oplossingen en non-problemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hij is een politici. Notabene de lijsttrekker van een grote politieke partij. Hij behoort misstanden aan de kaak te stellen.
Jamaar ga je iedereen in de politiek dan voor de rechtbank roepen omdat ze misstanden en criminaliteit niet kunnen oplossen.. Dat gaat em niet worden manquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hij is een politici. Notabene de lijsttrekker van een grote politieke partij. Hij behoort misstanden aan de kaak te stellen.
Wordt het wel rustig op het Binnenhof.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Jamaar ga je iedereen in de politiek dan voor de rechtbank roepen omdat ze misstanden en criminaliteit niet kunnen oplossen.. Dat gaat em niet worden man [ afbeelding ]
Hij niet alleen dus...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En we horen het alweer: Cohen is helemaal onschuldig. Als hij burgemeester of politici is dan moet hij het land leiden. Hij behoort dus misstanden aan de kaak te stellen.
Jij doet ook impliciet hetzelfde als Hitler... je schijt... je wilt linkse mensen vervolgen.... je drinkt wel eens watquote:Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef Zienswijze het volgende:
Impliciet doet Cohen hetzelfde wat Hitler in het begin van zijn carriere deed: joden het land laten uitvluchten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |