Bravo zegt inderdaad 3 - 4, maar bijvoorbeeld Saskia zegt ook 3.5 - 4, terwijl Doezemaar het met een 5 haaktquote:Op zondag 13 februari 2011 15:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Scheepjeswol heeft ook oranje volgens mij, en we hebben nog een ander merk. Dus ik denk niet dat het een hele moeilijke zoektocht hoeft te zijn
Volgens mij geeft bravo ook naald 3-4 aan, maar dat doet soft van zeeman ook terwijl die toch echt dunner is. Ligt maar net aan wat je er mee wilt en hoe je zelf haakt.
Zou op de markt kijken of gewoon in de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Bravo zegt inderdaad 3 - 4, maar bijvoorbeeld Saskia zegt ook 3.5 - 4, terwijl Doezemaar het met een 5 haaktIk zit nu die Phildar Charly te haken met 5, terwijl er 3.5-4 op staat, gaat primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de online folder al doorgebladerd en daar staat niets in! Thx voor de tip!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Komende week alle (brei)garens bij de Wibra 25% korting. Misschien dat ik nog even op zoek ga naar dat Ella garen.
Met Saskia (en Zeeman Royal) haak ik dekens, sjaals, bloemetjes, een tas met naald 5. Geen gepriegel voor mij.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef Tan het volgende:
Mijsje, wat prachtig! Zo'n rand bedoel ik dus, hoe doe je die?
Is dat met 4 (of 5?) lossen en een vaste en dat een aantal toeren?
Super!! Bedankt, hier kant ik wel wat mee!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:51 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je Tan
ik heb eerst om alle blokken heen (8x10... pff, 80 blokken...) een grannyrand gemaakt. daarna heb ik een rand gemaakt van 5 kettingsteken, een slipstitch om een 1-chain-ruimte tussen een cluster van stokjes. dan weer 5 kettingsteken enz... daaromheen heb ik een rand gemaakt van 5 kettingsteken, een slipstich in het midden van een ketting van de eerste rand, dan weer 5 kettingsteken, enz... en daarna heb ik nog zo'n rand gemaakt. ik wilde eigenlijk schulpjes maken, maar daar werd de deken niet mooier van. het werd helemaal bobbelig... dus geen schulpjes maar nog een extra randje van die kettingsteken...
Lucy heeft een tutorial van die edging, ik heb daarvan de eerste twee rijen dus gevolgd, en daarna rij 2 nog een keer herhaald...
(hier is die tutorial van Lucy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |