Mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto's!
Berenfamilie:
[ afbeelding ]
Met links nog een beetje pip en rechts een popje die mn moeder heeft gemaakt.
Het middelste beertje is mislukt, zn jurkje zit te laag. En de neus/mondjes zijn ook niet allemaal even goed, maar ach.
Zebra die inmiddels een thuis bij mn buurmeisje heeft:
[ afbeelding ]
Van deze weet ik niet of ik ze al eens had geplaatst, en anders gewoon nog een keer
Dikke ballerina konijn:
[ afbeelding ]
Meneer rat:
[ afbeelding ]
Wow, 5! Wat maak je er dan precies mee qua dingen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb dat Phildarkatoen voor veel minder geld anderhalf jaar geleden gekocht: eerst 10 bollen voor ¤10 en later 10 bollen voor ¤5.
Ik snap trouwens niet dat ze katoenen garens in zo'n folder als 'wol' aanduiden.
Ik kan het verhaal van Whoopdidoo over diktes ook niet volgen. Ik haak Wibra Saskia eigenlijk altijd met naald 5. Morgen of overmorgen een foto van mijn grannystripedeken, hij moet nog iets van 4 kleurtjes denk ik.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef KarinvdB het volgende:
M'n voorraad haaknaalden begon een beetje onoverzichtelijk te worden los in de doos dus heb vanavond een haaknaald houder in elkaar geflanst m.b.v. een zichtmap.
[ afbeelding ]
Op m'n blog heb ik uitgelegd hoe ik 'm gemaakt heb (incl nederlandse vertaling).
En mag ik jullie voorstellen aan Balletje Ping?
[ link | afbeelding ]
Ja zeker! Erg leukquote:
neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Tan![]()
Mirjam woon je in de buurt van alkmaar dan?
Ik heb 1 kat in elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel naald 4...daaronder vinden mijn handen niet zo leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die pinguin is leuk! In het groot is ie ook leuk.
Iedereen heeft lekker ingeslagen zeg!!
Bravo heeft ook oranje, weet niet hoe dik je zoekt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:57 schreef Inu het volgende:
Ik ben mn Phildar wolletjes aan het gebruiken voor een toffe Love Scarf![]()
[ afbeelding ]
Maar dan dit grijs, wit, blauw en nog een niet-Phildar paars, omdat ie anders te mannelijk werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |