Ow, die hebben we hier wel. Morgen gauw kijken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef Lyssa het volgende:
Het staat ook op de site van euroland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja alleen ietsje pietsje dikker, leuke kleurtjes hoor dat geel of gifgroen. sucses morgen wie er gaat struinen bij euroknaller ik heb 20 bollen cremewol gehaald voor een mooi vest te breien, maar ach haken kan je er ook mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben een Euroland, maar ze hadden de laatste keer de aanbieding niet. Morgen moet ik sowieso even de stad in (voor cadeautjes en pakket ophalen), dus dan hop ik even langs.
Dat bruine katoen heeft wat weg van Catania 179.
het gaat steeds ergens anders mis, maar het meest als ik de eerste 'cirkel' vast moet maken met die halve vaste.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef trui het volgende:
enig idee waar 't misgaat? heb je goed gekeken wat de structuur is? de clusters van 3 stokjes, en de tussen-lossen (een paar extra in elke hoek)? verder is 't vaak lastig waar je nou met de volgende toer begint, als je met dezelfde kleur blijft haken. wat vaak gedaan wordt is: na het sluiten van de toer (het vastmaken aan het eerste stokje uit deze toer - dat is dus doorgaans een 'nepstokje, gemaakt van 2 of 3 lossen) met een paar halve vasten naar de eerstvolgende tussenruimte toe te 'smokkelen' en daar weer beginnen met 1 'nepstokje' van 2 of 3 lossen en zo voort.
Nopes, geen euroknallers hier :-) Even wachten op de lidl ;-)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:48 schreef trui het volgende:
toverheks, stefanie woont in België, ik weet niet of ze daar 'euroknallers' hebben en zo ja, of die dezelfde aanbiedingen hebben als hier.
oh, dat ziet er uit als mooi en fijn spul om mee te haken!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:28 schreef Tan het volgende:
Oooh mijn bestelling van gister kwam nu al binnenWat snel!!
En wat een mooie kleuren(in het echt zijn ze wat warmer dan op de foto, vooral de paars en de groen)
[ afbeelding ]
Zou dit genoeg zijn voor een deken?
Als hij af is, zal ik dat zeker doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Nienna: wij willen foto's zien hé ;-)
Is de kwaliteit zoals de vorige reeks? Ik wil weten of ik donderdag een rit er naartoe moet wagen of niet (aangezien ik me dan moet haasten enzo)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:30 schreef Lyssa het volgende:
De wol van de Lidl vond ik niets.. zo meteen naar de Euroland!
Ik vind ze erg fijn, maar gisterenochtend hadden ze al niks meer bij ons, ben blij dat ik ze meteen op donderdagochtend heb gekocht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
De haaknaalden van de Lidl is dat iets? Dan ga ik nl zo even door de regen langs de Lidl
Mja ik hou niet van teveel bollen in dezelfde kleur, de combi scheerwol met acryl is meteen 6 bollen. Het polyacryl is wel mooi, maar dat heb ik wel van de Zeeman. Daarnaast was er nog wat fluffyachtig, vond ik niets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Is de kwaliteit zoals de vorige reeks? Ik wil weten of ik donderdag een rit er naartoe moet wagen of niet (aangezien ik me dan moet haasten enzo)
Hier was het inderdaad ook op, helaas!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik vind ze erg fijn, maar gisterenochtend hadden ze al niks meer bij ons, ben blij dat ik ze meteen op donderdagochtend heb gekocht.
Ik vond de wol ook niks, maar ik hou persoonlijk niet van acryl, ik ben echt van 100% katoen of 100% wol (en voor haken vind ik katoen gewoon prachtig).
Deze katoen is 2,5 tot 3. Dus valt mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben van de 3,5 de 3 gaat nog bij uitzondering(bij soft, en die ella van wibra)
Maar katoen is meestal een stuk dunner dan zeg maar wibra.
Bravo moet ook soms met 3.
Is 3,5 dan een kleine naald? Nee toch?
En wij mogen geen wol meer![]()
Al ga ik weer als ik normaal ken lopen en fietsen enzo(omg de buitenwereld weer in) toch een keer een bolletje katoen halen, jullie moeten toch niet zomaar ergens blij mee zijn, zal wel een reden hebben
http://www.amazon.co.uk/S(...)e-Read/dp/1907030247
Deze is trouwens nu ook in het nederlands voor 7,95 bij de witte boekhandel ofzo? Alleen heb ik nog nooit van de witte boekhandel gehoord. Maar hij lijkt me wel schattig!
3,5 is alleen klein als je 'm gebruikt voor garen waar naald 5 staat aangegeven ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben van de 3,5 de 3 gaat nog bij uitzondering(bij soft, en die ella van wibra)
Maar katoen is meestal een stuk dunner dan zeg maar wibra.
Bravo moet ook soms met 3.
Is 3,5 dan een kleine naald? Nee toch?
Mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto's!
Berenfamilie:
[ afbeelding ]
Met links nog een beetje pip en rechts een popje die mn moeder heeft gemaakt.
Het middelste beertje is mislukt, zn jurkje zit te laag. En de neus/mondjes zijn ook niet allemaal even goed, maar ach.
Zebra die inmiddels een thuis bij mn buurmeisje heeft:
[ afbeelding ]
Van deze weet ik niet of ik ze al eens had geplaatst, en anders gewoon nog een keer
Dikke ballerina konijn:
[ afbeelding ]
Meneer rat:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |