Goed om te weten. Vanavond na het werk en huishouden maar eens naar zoeken dan. Eendjes met nekjes zijn leuker en passen beter bij mijn verzameling badeendjes (je kent ze vast wel, van die niet-standaard eendjes: dead-duck, devil-duck, princess-duck...)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Lyssa het volgende:
@summerbreeze het originele patroon heeft wel meer een nekje. Dit is juist een aanpassing vanwege de nek. Hij staat op ravelry onder baby peep/duck van marjorie oid
heb 2 jaar terug wol bij de lidl toen gehaald een witte kabeltrui op pen 3, en na tig keer wassen het blijft mooi.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef caroline88 het volgende:
Vandaag dankzij de tip in dit topic (DANK!) wat rondbreinaalden, haaknaaldjes en wol gescoord bij de Lidl.
's Middags nog teruggegaan om nog 3 bollen te halen dus ik heb er nu zes in dezelfde kleur. Weet niet wat het is voor materiaal want dat staat er niet op.
Hmm. staat er wel op. Kon het niet vinden op dat drukke etiket (staat niet op de wikkel die om de bollen zitten). 100% polyacryl. Lekker zacht, is gemaakt voor babys maar ik houd zelf ook wel van lekker zacht materiaal
Ha Mirjam, ik herken iets op de foto en volgens mij heb jij deze week ook een Lidl van binnen gezienMooi haakwerk!
![]()
heb vanmiddag gepost in dit Topic, de euroknaller heeft wol phildar 1 euro per bol voor phildar katoen 2 euroquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:34 schreef StefanieV het volgende:
Hier in de lidl is het helaas niet deze keer, anders had k ook een kijkje gaan nemen.
De 24 bloemblaadjes zijn af!! Morgen beginnen met de steeltjes zelf.
edit: oh hier ook, maar donderdag pas in de lidl.. En dan raak ik er helaas moeilijk..
Het is acryl toch? Bruin acrylquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef trui het volgende:
haha dat onderscheid naar haken en breien, wie dat toch verzonnen heeft!
Ow, die hebben we hier wel. Morgen gauw kijken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef Lyssa het volgende:
Het staat ook op de site van euroland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja alleen ietsje pietsje dikker, leuke kleurtjes hoor dat geel of gifgroen. sucses morgen wie er gaat struinen bij euroknaller ik heb 20 bollen cremewol gehaald voor een mooi vest te breien, maar ach haken kan je er ook mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben een Euroland, maar ze hadden de laatste keer de aanbieding niet. Morgen moet ik sowieso even de stad in (voor cadeautjes en pakket ophalen), dus dan hop ik even langs.
Dat bruine katoen heeft wat weg van Catania 179.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |