abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92638535
He ik zie een bekend eendje op flickr
pi_92639569
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Lyssa het volgende:
@summerbreeze het originele patroon heeft wel meer een nekje. Dit is juist een aanpassing vanwege de nek. Hij staat op ravelry onder baby peep/duck van marjorie oid :)
Goed om te weten. Vanavond na het werk en huishouden maar eens naar zoeken dan. Eendjes met nekjes zijn leuker en passen beter bij mijn verzameling badeendjes (je kent ze vast wel, van die niet-standaard eendjes: dead-duck, devil-duck, princess-duck...)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:57:29 #183
326224 Blackheartless
And her hamster Nibbles <3
pi_92646638
Ik lurk hier eigenlijk het meeste mee maar ik ben ook een haakfan
mijn eerste echte haaksel Perry <3
She finally let go of her fake smile and the tears slowly rolled down her face as she whispers in the mirror: I don’t want to be me
pi_92647871
Wat een mooie dingen heb ik weer gezien!

Ik heb nog geen idee voor mijn swap hoor, weet nog niet wat ik ga haken, moet nog even goed nadenken ;-) Maar heb nog tijd!

Ik heb al 19 bloemblaadjes, straks de laatste 5 even haken, dan kan ik aan de potjes en steeltjes beginnen! Wat een werk zeg, zal blij zijn als ze af zijn :P
pi_92650136
Ik mocht mn (andere, internationale) swap open maken vandaag!

Wat een gave creepies O+

Details medusa's haar!

Voor meer foto's, zie:
http://www.ravelry.com/di(...)/1438443/201-225#210

[ Bericht 1% gewijzigd door Lyssa op 11-02-2011 20:03:47 ]
pi_92650957
Oooh ik dacht dat het de swap van hier was :P Ik dacht al, nu al? :o

Wel mooi hoor!!
pi_92651368
Dacht ik ook!

Ik heb geloof ik teveel gehaakt de afgelopen dagen, mn elleboog en schouder doen pijn :P

Rode kat is ook af!
Mag vanavond nog wel haken, zit nog te twijfelen of ik een beertje zal doen of een kat, denk een beertje dat is minder werk. En dan mag ik morgen in elkaar zetten! Jeej!
pi_92651486
Haha, ik dacht ook al: Huh? :P

Ik vind de kleuren combinatie in de deken niet zo. Ik mis iets in de combinatie, maar weet niet wat. :{
pi_92651515
Welke deken?
pi_92652042
;) Van de nieuwe deken.

Denk dat ik toch maar voor lichtroze ga. Verder vind ik er eigenlijk niets mooi bij. :')
pi_92652129
oh, hai oO<

kijk mij's gaan :D

met dank aan haakjuffrouw O+ Daste O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92652203
Dacht al dat ik wat gemist had ofzo :P

@Mirjam: je gaat als een speer, met stokjes zelfs zo te zien! ^O^
pi_92652279
en dat allemaal in een middagje he B-)
daarna was ik dan wel zo moe dat ik in coma op de bank belandde, zó intensief heb ik me geconcentreerd :')

nu zoek ik een jip-en-janneke patroon van een pannenlap, denk dat ik daar mee ga beginnen om het écht goed onder de knie te krijgen :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:58:05 #194
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_92654648
Vandaag dankzij de tip in dit topic (DANK!) wat rondbreinaalden, haaknaaldjes en wol gescoord bij de Lidl.
's Middags nog teruggegaan om nog 3 bollen te halen dus ik heb er nu zes in dezelfde kleur. Weet niet wat het is voor materiaal want dat staat er niet op.
Hmm. staat er wel op. Kon het niet vinden op dat drukke etiket (staat niet op de wikkel die om de bollen zitten). 100% polyacryl. Lekker zacht, is gemaakt voor babys maar ik houd zelf ook wel van lekker zacht materiaal :P

Ha Mirjam, ik herken iets op de foto en volgens mij heb jij deze week ook een Lidl van binnen gezien :+ Mooi haakwerk! ^O^
pi_92655573
dat klopt ja :D :+
pi_92656523
Hier in de lidl is het helaas niet deze keer, anders had k ook een kijkje gaan nemen.

De 24 bloemblaadjes zijn af!! Morgen beginnen met de steeltjes zelf.

edit: oh hier ook, maar donderdag pas in de lidl.. En dan raak ik er helaas moeilijk..
pi_92657035
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef caroline88 het volgende:
Vandaag dankzij de tip in dit topic (DANK!) wat rondbreinaalden, haaknaaldjes en wol gescoord bij de Lidl.
's Middags nog teruggegaan om nog 3 bollen te halen dus ik heb er nu zes in dezelfde kleur. Weet niet wat het is voor materiaal want dat staat er niet op.
Hmm. staat er wel op. Kon het niet vinden op dat drukke etiket (staat niet op de wikkel die om de bollen zitten). 100% polyacryl. Lekker zacht, is gemaakt voor babys maar ik houd zelf ook wel van lekker zacht materiaal :P

Ha Mirjam, ik herken iets op de foto en volgens mij heb jij deze week ook een Lidl van binnen gezien :+ Mooi haakwerk! ^O^
heb 2 jaar terug wol bij de lidl toen gehaald een witte kabeltrui op pen 3, en na tig keer wassen het blijft mooi. ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92657080
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:34 schreef StefanieV het volgende:
Hier in de lidl is het helaas niet deze keer, anders had k ook een kijkje gaan nemen.

De 24 bloemblaadjes zijn af!! Morgen beginnen met de steeltjes zelf.

edit: oh hier ook, maar donderdag pas in de lidl.. En dan raak ik er helaas moeilijk..
heb vanmiddag gepost in dit Topic, de euroknaller heeft wol phildar 1 euro per bol voor phildar katoen 2 euro
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:48:27 #199
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92657178
toverheks, stefanie woont in België, ik weet niet of ze daar 'euroknallers' hebben en zo ja, of die dezelfde aanbiedingen hebben als hier.

dat gaat de goede kant op, mirjam! :)
in de haak.
pi_92657822
Het staat ook op de site van euroland *O*

vrijdag 11 februari 2011 @ 22:00:54 #201
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92657895
haha dat onderscheid naar haken en breien, wie dat toch verzonnen heeft! 8)7
in de haak.
pi_92657930
ooh, ik qil ook een euroknaller ;(
pi_92657934
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef trui het volgende:
haha dat onderscheid naar haken en breien, wie dat toch verzonnen heeft! 8)7
Het is acryl toch? Bruin acryl :o *O*

Randstad heeft vast wel Euroland toch?
pi_92657965
wait! volgens mij zit er in 1 alkmaar!
en daar gaan we morgen ws. heen *;

ik wil die bruine! likey. O+
pi_92658001
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef Lyssa het volgende:
Het staat ook op de site van euroland *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ow, die hebben we hier wel. Morgen gauw kijken...
pi_92658196
ik heb m'n vriend laten weten dat we morgen naar alkmaar gaan :+ :')
pi_92658783
Wij hebben een Euroland, maar ze hadden de laatste keer de aanbieding niet. Morgen moet ik sowieso even de stad in (voor cadeautjes en pakket ophalen), dus dan hop ik even langs.

Dat bruine katoen heeft wat weg van Catania 179.
pi_92660185
Wel een beetje overdreven hoor, elders 4.99, heb diezelfde katoen ook bij een lpaar handwerkzaken gezien voor 2,-

Die bruine ben ik helaas nog niet tegengekomen, ook niet bij de hobby voordeel/euroland in Amersfoort. Heb daar wel die bruin-grijze gekocht.
pi_92660610
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben een Euroland, maar ze hadden de laatste keer de aanbieding niet. Morgen moet ik sowieso even de stad in (voor cadeautjes en pakket ophalen), dus dan hop ik even langs.

Dat bruine katoen heeft wat weg van Catania 179.
ja alleen ietsje pietsje dikker, leuke kleurtjes hoor dat geel of gifgroen. sucses morgen wie er gaat struinen bij euroknaller ik heb 20 bollen cremewol gehaald voor een mooi vest te breien, maar ach haken kan je er ook mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')