abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92486062
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:10 schreef V1z0R het volgende:
Dat soort gerechten dus bewaren voor de dagen dat je sport :)

Dan eet je toch wat :P Honger laat je suikerspiegel schommelen en dat is nooit goed!
Ik woon thuis dus ik eet wat de pot schaft bij wijze van.

MAAR WAT. Als ik nu ga eten voel ik me echt belachelijk schuldig. Ik word er zo moe van.
pi_92486218
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:11 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik woon thuis dus ik eet wat de pot schaft bij wijze van.

MAAR WAT. Als ik nu ga eten voel ik me echt belachelijk schuldig. Ik word er zo moe van.
Tja, das wat lastiger... Probeer anders een goede salade altijd erbij te nemen en de porties van het andere wat minder te maken.
Spinaziesalade met paprika, ei, ui en pecannoten en als dressing een vleugje olijfolie bijvoorbeeld.

Iets uit het lijstje wat loveli opsomde ;) Indien niet aanwezig zou ik gaan voor stukje kaas ofzo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92486264
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja, das wat lastiger... Probeer anders een goede salade altijd erbij te nemen en de porties van het andere wat minder te maken.
Spinaziesalade met paprika, ei, ui en pecannoten en als dressing een vleugje olijfolie bijvoorbeeld.

Iets uit het lijstje wat loveli opsomde ;) Indien niet aanwezig zou ik gaan voor stukje kaas ofzo.
Sla eten we regelmatig :)

Kaas? Is dat niet caloriebom dan? En na 1 stukje heb ik waarschijnlijk nog honger.. arg.
En wat loveli opnoemde is er inderdaad niet nee :P Hooguit studentenhaver qua noten. En ik ga nu geen ei meer koken haha!
pi_92486476
Sla(helemaal ijsberg) kan niet op tegen spinazie! In spinazie zit tenminste vezels en veel meer vitamines.

Met honger kan ik niet slapen, tenminste niet fijn. Ik had die kcals even vergeten en gewoon een 4tal blokjes kaas gegeten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92486565
@siral: gekookt eitje? of kwark of iets?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92486589
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:23 schreef V1z0R het volgende:
Sla(helemaal ijsberg) kan niet op tegen spinazie! In spinazie zit tenminste vezels en veel meer vitamines.

Met honger kan ik niet slapen, tenminste niet fijn. Ik had die kcals even vergeten en gewoon een 4tal blokjes kaas gegeten.
Nope geen ijsberg ;)

Ik kan dan ook niet slapen nee, we hebben alleen plakjes kaas.

En wat nou als ik een cracker met kipfilet pak, is dat niet beter dan ofzo? Voor mijn gevoel wel.
Of een bakje vruchtenyoghurt?
pi_92486607
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef progje het volgende:
@siral: gekookt eitje? of kwark of iets?
We hebben vruchtenyoghurt...? Ei koken ga ik niet meer doen om half 1.. :@
pi_92486639
Plakje kaas met kipfilet zou ik dan doen, vergeet die cracker!
pi_92486671
Nu ook slapen! Trusten!
pi_92486674
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:28 schreef V1z0R het volgende:
Plakje kaas met kipfilet zou ik dan doen, vergeet die cracker!
:Y

eens! (en desnoods 2 plakjes kipfilet...)
pi_92486730
Oke plakje kaas met kipfilet it is, wel 45+ kaas want de rubber kaas is op :P

truste everyone!
pi_92486804
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef Siral het volgende:
Oke plakje kaas met kipfilet it is, wel 45+ kaas want de rubber kaas is op :P

truste everyone!
op de markt bij een kaasboer kan je (meestal) heerlijke 30+ kaas kopen, die niet naar rubber smaakt en of voelt :+

maar niks mis hoor met 45+ kaas bij een normaal voedingspatroon al helemaal niet als je ook nog 3x in de week sport.

Alles heeft te maken met de juiste combinaties! :)
pi_92489664
* MarMar kont niet meer slapen

Vroegheid :O

voorgenomen lijstje voor vandaag:

O:fruitnfibre en thee!
T: appel
L: 2 beschuitjes met kaas, rauwkost en een gekookt eitje
T: banaan
D: kip madras, rijst, salade
pi_92489718
Goedemorgen :)

Mijn voornemen:

O: dik gesneden boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
L: bruin bolletje met fricandeau, halve liter Optimel drink
T: 120gr wortel
T: een stuk fruit
D: iets met rijst, groenvoer en beefreepjes
T: vers geperste sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92489977
goedemorgen!

Lijstje hier:

O: 250 gram kwark
T: kiwi
L: omelet met tomaat, forelfilet en cottage cheese
T: bloedsinaasappel
S: hardlopen
D: pasta met bolognesesaus
T: klein glaasje rode wijn
Ja doei.
pi_92490034
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 07:11 schreef MarMar het volgende:
* MarMar kont niet meer slapen

Vroegheid :O

voorgenomen lijstje voor vandaag:

O:fruitnfibre en thee!
T: appel
L: 2 beschuitjes met kaas, rauwkost en een gekookt eitje
T: banaan
D: kip madras, rijst, salade
Ik zou serieus dood neervallen op dit lijstje..
pi_92490076
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 07:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik zou serieus dood neervallen op dit lijstje..
MarMar zit helaas in een rolstoel dus dan is zo'n lijstje denk ik een ander verhaal.

:W mogge trouwens!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:03:16 #268
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92490095
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef loveli het volgende:

Fructose: leek ideaal, want geen suikerpiek in je bloed. Maar... is slecht, want het moet door de lever verwerkt worden en die raakt ervan vervet. En gestresst, want we krijgen meer fructose binnen dan onze lever hebben wil. En je verzadigingsgevoel reageert niet op fructose, waardoor je meer eet, je suikerstofwisseling in de war raakt en je uiteindelijk insulineresistentie oftewel diabetes II krijgt.

Dat was de kort door de bocht versie. Fructose is slecht.
Fructose wordt de laatste tijd inderdaad vaak gezien als slecht/ongezond en gelinkt aan type II diabetes. Maar, als je kijkt naar de wetenschappelijke publicaties over fructose blijkt dat er maar heel weinig onderbouwing is voor dit soort uitspraken. Jouw post kan dus echt wel wat nuancering gebruiken!
Het is wel heel erg in opkomst nu als onderzoeksonderwerp, dus ik denk zeker dat we hier de komende jaren meer over gaan horen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92490140
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

MarMar zit helaas in een rolstoel dus dan is zo'n lijstje denk ik een ander verhaal.

:W mogge trouwens!
Mm ik wilde het inderdaad net vragen, of je moet weinig lichaams beweging hebben. Als ik op een zondag de hele dag niks doe dan luieren moet ik zeggen dat ik ook weinig eet :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:07:31 #270
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92490150
En Siral: ik heb het ook wel eens hoor, dat ik echt moe van mezelf word dat ik constant met eten bezig ben (wat zal ik eten? heb ik wel genoeg gegeten? heb ik niet teveel gegeten? zou ik dat nou wel eten? etc). Ik ben er echt al meer dan 5 jaar zo mee bezig en af en toe zou ik wel eens terugwillen naar de tijd dat ik gewoon at waar ik zin in had en er verder allemaal niet bij stil stond.
Maar goed, dan zou ik ook minstens 10 kg zwaarder zijn dan nu en dat wil ik ook niet dus er zit niet veel anders op voor mij denk ik.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:08:11 #271
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92490165
oh en goedemorgen! :')

tijd om naar de uni te gaan :W
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:13:25 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92490233
:W . Haar wassen, boodschappen doen, 3 sollibrieven schrijven :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_92490296
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:07 schreef Blurred86 het volgende:
En Siral: ik heb het ook wel eens hoor, dat ik echt moe van mezelf word dat ik constant met eten bezig ben (wat zal ik eten? heb ik wel genoeg gegeten? heb ik niet teveel gegeten? zou ik dat nou wel eten? etc). Ik ben er echt al meer dan 5 jaar zo mee bezig en af en toe zou ik wel eens terugwillen naar de tijd dat ik gewoon at waar ik zin in had en er verder allemaal niet bij stil stond.
Maar goed, dan zou ik ook minstens 10 kg zwaarder zijn dan nu en dat wil ik ook niet dus er zit niet veel anders op voor mij denk ik.
The thing is dat ik er volgens mij lichtelijk obessief mee bezig ben, en ik word daar soms een beetje depri van.. Het valt andere ook op, en ik kan er ook slecht tegen als andere veel eten... Dan ben ik gewoon annoyed.. Als mijn broertje bij wijze van smorges 2 dikke tosties met majo gaat zitten eten. Maargoed, hij is dan ook in de groei en aan de lichte kant,
pi_92490313
Ontbijt:
2x volkoren knackebrob, kipfilet, kaas.
Banaan en koffie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Siral op 08-02-2011 08:26:59 ]
pi_92490314
Mogge :)
Wat is handwas toch een vervelend klusje :{
Nu lekker een dubbele boterham met pindakaas en dan rijlessen. :)

Marmar, ondanks dat je weinig lichaamsbeweging krijgt, vind ik het toch een mager lijstje hoor!
Eet gewoon twee boterhammen bijvoorbeeld, dat is al een stuk beter dan beschuitjes :)
pi_92490449
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge :)
Wat is handwas toch een vervelend klusje :{
Nu lekker een dubbele boterham met pindakaas en dan rijlessen. :)

Marmar, ondanks dat je weinig lichaamsbeweging krijgt, vind ik het toch een mager lijstje hoor!
Eet gewoon twee boterhammen bijvoorbeeld, dat is al een stuk beter dan beschuitjes :)
Als ik niet wil afvallen moet je rekenen op een normaal eetpatroon van ongeveer 1400 kcal Dus ja, als ik af wil vallen moet ik nóg minder eten dan dat :) (ik mik tussen de 1000 en de 1250 en wissel dat expres wat af)

Ik moet al proppen trouwens met die twee beschuiten met kaas ei en rauwkost en ben nogsteeds grieperig dus ik weet niet eens of ik dit lijstje vandaag wel haal.

Btw weinig geen lichaamsbeweging ;) typen op de laptop is mijn lichaamsbeweging.
pi_92490592
argh, toen ik om 5 voor 8 op kantoor kwam zaten allebij m'n collega's er al. Normaal ben ik de eerste. Kreeg ik heel triomfanteljik te horen ' Ja, ik ben er lekker al een half uur'....En wedden dat ze vanavond pas heel laat weggaat, omdat ze oooo zo belangrijk is...
pi_92490602
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:38 schreef Jagärtrut het volgende:
argh, toen ik om 5 voor 8 op kantoor kwam zaten allebij m'n collega's er al. Normaal ben ik de eerste. Kreeg ik heel triomfanteljik te horen ' Ja, ik ben er lekker al een half uur'....En wedden dat ze vanavond pas heel laat weggaat, omdat ze oooo zo belangrijk is... thuis geen leven heeft :P
pi_92490671
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:38 schreef Jagärtrut het volgende:
argh, toen ik om 5 voor 8 op kantoor kwam zaten allebij m'n collega's er al. Normaal ben ik de eerste. Kreeg ik heel triomfanteljik te horen ' Ja, ik ben er lekker al een half uur'....En wedden dat ze vanavond pas heel laat weggaat, omdat ze oooo zo belangrijk is...
Ik vind dat eigenlijk wel normale verhalen voor de onderzoekswereld... Al zijn er ook zat die na een avond laat doorwerken de volgende dag om elf uur verschijnen.

Al heb jij natuurlijk niet dat er bepaalde apparaten vrij moeten zijn :)
pi_92490705
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Siral het volgende:

[..]

We hebben vruchtenyoghurt...? Ei koken ga ik niet meer doen om half 1.. :@
Weet je wat veel lekkerder is? Kwark met (vers of diepvries) fruit. En nog gezonder ook.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:51:01 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92490729
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 08:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Weet je wat veel lekkerder is? Kwark met (vers of diepvries) fruit. En nog gezonder ook.
eens! Yoghurt met bramen en frambozen :9
Niet meer actief op Fok!
pi_92490731
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel normale verhalen voor de onderzoekswereld... Al zijn er ook zat die na een avond laat doorwerken de volgende dag om elf uur verschijnen.

Al heb jij natuurlijk niet dat er bepaalde apparaten vrij moeten zijn :)
tsja. als ze nou eigen onderzoek zou doen, okay. Maar we doen onderzoek voor de baas, en het is nou niet bepaald deadline gevoelig. Ik vind het gewoon wat sneu.

Dat, plus ik had me vanmorgen verhegud even het kantoor voor mezelf te hebben....
pi_92490789
Goedemorgen!

Op de valreep voor ons ijverig Vikje:

http://validator.w3.org/#validate_by_input

De inhoud van je HTML bestandje hierin plakken en op "Check" rammen om je brouwsel te laten controleren. :)

En als je na HTML en CSS de smaak te pakken hebt kun je aan het echte werk beginnen: JavaScript.

Daarvoor hebben we dan weer deze: http://www.jslint.com/

Succes! O+
He who dies with the most toys
still dies
pi_92490793
ik ben sowieso altijd veel met eten bezig, maar dan vooral op zoek naar lekkere recepten en zulks, en onder lekker valt ook 'gezond en groenterijk' :9
Ja doei.
pi_92490796
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tsja. als ze nou eigen onderzoek zou doen, okay. Maar we doen onderzoek voor de baas, en het is nou niet bepaald deadline gevoelig. Ik vind het gewoon wat sneu.

Dat, plus ik had me vanmorgen verhegud even het kantoor voor mezelf te hebben....
Met die verhalen van jou kan ik me dat wel héél goed voorstellen :P
pi_92490801
Mogguh!

Jagar, misschien heb je hier dan wat aan :P

dinsdag 8 februari 2011 @ 08:57:52 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92490812
Over eten gesproken, de planning:

O: bakje kwark met muesli
T: krentenbol
L: 2 boterhammen, 1x kaas, 1x appelstroop
T: stuk of 10 bospeentjes :')
D: Lasagne met ricotta Misschien, kan ook worden verplaatst naar morgen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92490846
Morning!

Siral, ik zou de tips van loveli opvolgen, te veel carbs te weinig de rest. Verder weet ik ook niet zoveel maar goed wel succes.

Ik vind het niet erg om met eten bezig te zijn, vind koken leuk en vind het niet vervelend goed voor mijn lijf te zorgen. Merk ook dat ik nu steeds minder behoefte krijg aan zoet. Heerlijk!

That said, gisteren (rond 1800 kcal):

O: appel, banaan
T: 2x gekookt ei
L: bruine bol tonijnsalade, 120 gr rauwkostr
T: punt rijstevlaai, 2 wortels
B: 40 min. fietsen
D: 6 pannenkoekjes (spelt met karnemelk) waarvan 1 met kaas)

Planning:
O: havermout (met water gemaakt) met banaan
T: 250 ml kwark
L: 150 gr rauwkost, broodje met ham en pesto
T: 1/3e komkommer
D: ik denk ratatouille met worstjes en aardappeltjes
pi_92490893
Jägar, als ik jouw verhalen zo lees, ben ik toch zó blij dat ik me eigenlijk nooit erger aan mijn directe collega's. Wel aan andere collega's, maar dat kan ik dan weer heerlijk delen met de rest van de afdeling :P .

Siral, ik heb een paar jaar geleden eens systematisch bijgehouden wat ik at en hoeveel kcal dat precies was (inclusief afwegen e.d.). Rotwerk en het voelde wel alsof ik continu met eten en niet-eten bezig was. Maar nu weet ik wel ongeveer hoeveel ik op een dag 'hoor' te eten en het viel me vooral op dat ik meestal eerder te weinig dan te veel at. Het geeft inzicht waardoor ik er nu juist minder mee bezig ben.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:04:41 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92490903
Hee Phaidra, hoe gaat het nou met je moeder? :)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92490914
wat een zeurhuurders alweer vandaag :') het belooft een leuk dagje te worden :z
Ja doei.
pi_92490975
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:00 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Siral, ik zou de tips van loveli opvolgen, te veel carbs te weinig de rest. Verder weet ik ook niet zoveel maar goed wel succes.

Ik vind het niet erg om met eten bezig te zijn, vind koken leuk en vind het niet vervelend goed voor mijn lijf te zorgen. Merk ook dat ik nu steeds minder behoefte krijg aan zoet. Heerlijk!

That said, gisteren (rond 1800 kcal):

O: appel, banaan
T: 2x gekookt ei
L: bruine bol tonijnsalade, 120 gr rauwkostr
T: punt rijstevlaai, 2 wortels
D: 6 pannenkoekjes (spelt met karnemelk) waarvan 1 met kaas)

Planning:
O: havermout (met water gemaakt) met banaan
T: 250 ml kwark
L: 150 gr rauwkost, broodje met ham en pesto
T: 1/3e komkommer
D: ik denk ratatouille met worstjes en aardappeltjes
had je niets op je pannenkoeken? en mooi lijstje!

Die van mij:
O: yoghurt met muesli en appel
b: 30 minuten wandelen
T: misschien knackebrod met roomkaas, indien honger
L: restje kip korma met wortelsalade
T: sinaasappel
b: 30 minuten wandelen
t: GEEN vinger met nutella . Must resist.
D: Indiaase dal soep met veel groentes. Of pannenkoeken, of wafels. Afhankelijk van waar ik zin in heb....
pi_92490983
Mijn lijstje van gister:
O: brinta
T: koffie met melk
L: 2 boterhammen gekookte worst, activia-yoghurt kersen
T: banaan, cherrytomaatjes (tot ik zag dat er 1 beschimmeld was, ieuw!)
D: nasi met kip en flinters groenten (mensa...)
T: koffie met melk, stroopwafel.

Uhm, vandaag maar wat meer groenten. Er staat boerenkool op het menu en bij de lunch eens kijken wat de saladebar te bieden heeft.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92491005
Hm ja ik had er ahornsiroop op :9 dat moet ik nog even in de eetmeter zetten...
pi_92491038
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee Phaidra, hoe gaat het nou met je moeder? :)
Goed! Ze zit nu in een verzorgingstehuis om aan te sterken en dat gaat wel lekker. Ze is inmiddels 'al' aangekomen tot 44 kg en ze gaat steeds meer zelf doen. Wel is het nog heel vermoeiend, maar dat is niet zo heel gek natuurlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92491095
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Goed! Ze zit nu in een verzorgingstehuis om aan te sterken en dat gaat wel lekker. Ze is inmiddels 'al' aangekomen tot 44 kg en ze gaat steeds meer zelf doen. Wel is het nog heel vermoeiend, maar dat is niet zo heel gek natuurlijk.
\da's goed nieuws! *O*
Ja doei.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:17:00 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92491122
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Fijn om te horen lezen Phaidra! :Y
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:20:54 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92491204
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Fijn om te horen lezen Phaidra! :Y
Wat XM zegt :Y.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:21:48 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92491222
En nu even een bakje yoghurt met brambozen weglepelen :9.

Voor vanavond staat er kip kerrie op het menu. Ik moet dan wel naar een andere super fietsen, want de dichtstbijzijnde heeft geen kerriesaus, maar je moet er wat voor over hebben :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92491260
:W Lange werkdag voor de boeg, dus ik heb besloten overdag wat meer te eten (meer energie!) en een licht avondmaal te nemen.

O: boterham pindakaas
T: breaker light, appel
L: 2 boterhammen salami
T: 2 kiwi's, boterham pindakaas
T: yoghurt met muesli
D: 2 kommen pompoensoep
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')