abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92486062
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:10 schreef V1z0R het volgende:
Dat soort gerechten dus bewaren voor de dagen dat je sport :)

Dan eet je toch wat :P Honger laat je suikerspiegel schommelen en dat is nooit goed!
Ik woon thuis dus ik eet wat de pot schaft bij wijze van.

MAAR WAT. Als ik nu ga eten voel ik me echt belachelijk schuldig. Ik word er zo moe van.
pi_92486218
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:11 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik woon thuis dus ik eet wat de pot schaft bij wijze van.

MAAR WAT. Als ik nu ga eten voel ik me echt belachelijk schuldig. Ik word er zo moe van.
Tja, das wat lastiger... Probeer anders een goede salade altijd erbij te nemen en de porties van het andere wat minder te maken.
Spinaziesalade met paprika, ei, ui en pecannoten en als dressing een vleugje olijfolie bijvoorbeeld.

Iets uit het lijstje wat loveli opsomde ;) Indien niet aanwezig zou ik gaan voor stukje kaas ofzo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92486264
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja, das wat lastiger... Probeer anders een goede salade altijd erbij te nemen en de porties van het andere wat minder te maken.
Spinaziesalade met paprika, ei, ui en pecannoten en als dressing een vleugje olijfolie bijvoorbeeld.

Iets uit het lijstje wat loveli opsomde ;) Indien niet aanwezig zou ik gaan voor stukje kaas ofzo.
Sla eten we regelmatig :)

Kaas? Is dat niet caloriebom dan? En na 1 stukje heb ik waarschijnlijk nog honger.. arg.
En wat loveli opnoemde is er inderdaad niet nee :P Hooguit studentenhaver qua noten. En ik ga nu geen ei meer koken haha!
pi_92486476
Sla(helemaal ijsberg) kan niet op tegen spinazie! In spinazie zit tenminste vezels en veel meer vitamines.

Met honger kan ik niet slapen, tenminste niet fijn. Ik had die kcals even vergeten en gewoon een 4tal blokjes kaas gegeten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92486565
@siral: gekookt eitje? of kwark of iets?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92486589
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:23 schreef V1z0R het volgende:
Sla(helemaal ijsberg) kan niet op tegen spinazie! In spinazie zit tenminste vezels en veel meer vitamines.

Met honger kan ik niet slapen, tenminste niet fijn. Ik had die kcals even vergeten en gewoon een 4tal blokjes kaas gegeten.
Nope geen ijsberg ;)

Ik kan dan ook niet slapen nee, we hebben alleen plakjes kaas.

En wat nou als ik een cracker met kipfilet pak, is dat niet beter dan ofzo? Voor mijn gevoel wel.
Of een bakje vruchtenyoghurt?
pi_92486607
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef progje het volgende:
@siral: gekookt eitje? of kwark of iets?
We hebben vruchtenyoghurt...? Ei koken ga ik niet meer doen om half 1.. :@
pi_92486639
Plakje kaas met kipfilet zou ik dan doen, vergeet die cracker!
pi_92486671
Nu ook slapen! Trusten!
pi_92486674
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:28 schreef V1z0R het volgende:
Plakje kaas met kipfilet zou ik dan doen, vergeet die cracker!
:Y

eens! (en desnoods 2 plakjes kipfilet...)
pi_92486730
Oke plakje kaas met kipfilet it is, wel 45+ kaas want de rubber kaas is op :P

truste everyone!
pi_92486804
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef Siral het volgende:
Oke plakje kaas met kipfilet it is, wel 45+ kaas want de rubber kaas is op :P

truste everyone!
op de markt bij een kaasboer kan je (meestal) heerlijke 30+ kaas kopen, die niet naar rubber smaakt en of voelt :+

maar niks mis hoor met 45+ kaas bij een normaal voedingspatroon al helemaal niet als je ook nog 3x in de week sport.

Alles heeft te maken met de juiste combinaties! :)
pi_92489664
* MarMar kont niet meer slapen

Vroegheid :O

voorgenomen lijstje voor vandaag:

O:fruitnfibre en thee!
T: appel
L: 2 beschuitjes met kaas, rauwkost en een gekookt eitje
T: banaan
D: kip madras, rijst, salade
pi_92489718
Goedemorgen :)

Mijn voornemen:

O: dik gesneden boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
L: bruin bolletje met fricandeau, halve liter Optimel drink
T: 120gr wortel
T: een stuk fruit
D: iets met rijst, groenvoer en beefreepjes
T: vers geperste sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92489977
goedemorgen!

Lijstje hier:

O: 250 gram kwark
T: kiwi
L: omelet met tomaat, forelfilet en cottage cheese
T: bloedsinaasappel
S: hardlopen
D: pasta met bolognesesaus
T: klein glaasje rode wijn
Ja doei.
pi_92490034
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 07:11 schreef MarMar het volgende:
* MarMar kont niet meer slapen

Vroegheid :O

voorgenomen lijstje voor vandaag:

O:fruitnfibre en thee!
T: appel
L: 2 beschuitjes met kaas, rauwkost en een gekookt eitje
T: banaan
D: kip madras, rijst, salade
Ik zou serieus dood neervallen op dit lijstje..
pi_92490076
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 07:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik zou serieus dood neervallen op dit lijstje..
MarMar zit helaas in een rolstoel dus dan is zo'n lijstje denk ik een ander verhaal.

:W mogge trouwens!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:03:16 #268
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92490095
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef loveli het volgende:

Fructose: leek ideaal, want geen suikerpiek in je bloed. Maar... is slecht, want het moet door de lever verwerkt worden en die raakt ervan vervet. En gestresst, want we krijgen meer fructose binnen dan onze lever hebben wil. En je verzadigingsgevoel reageert niet op fructose, waardoor je meer eet, je suikerstofwisseling in de war raakt en je uiteindelijk insulineresistentie oftewel diabetes II krijgt.

Dat was de kort door de bocht versie. Fructose is slecht.
Fructose wordt de laatste tijd inderdaad vaak gezien als slecht/ongezond en gelinkt aan type II diabetes. Maar, als je kijkt naar de wetenschappelijke publicaties over fructose blijkt dat er maar heel weinig onderbouwing is voor dit soort uitspraken. Jouw post kan dus echt wel wat nuancering gebruiken!
Het is wel heel erg in opkomst nu als onderzoeksonderwerp, dus ik denk zeker dat we hier de komende jaren meer over gaan horen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92490140
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

MarMar zit helaas in een rolstoel dus dan is zo'n lijstje denk ik een ander verhaal.

:W mogge trouwens!
Mm ik wilde het inderdaad net vragen, of je moet weinig lichaams beweging hebben. Als ik op een zondag de hele dag niks doe dan luieren moet ik zeggen dat ik ook weinig eet :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:07:31 #270
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92490150
En Siral: ik heb het ook wel eens hoor, dat ik echt moe van mezelf word dat ik constant met eten bezig ben (wat zal ik eten? heb ik wel genoeg gegeten? heb ik niet teveel gegeten? zou ik dat nou wel eten? etc). Ik ben er echt al meer dan 5 jaar zo mee bezig en af en toe zou ik wel eens terugwillen naar de tijd dat ik gewoon at waar ik zin in had en er verder allemaal niet bij stil stond.
Maar goed, dan zou ik ook minstens 10 kg zwaarder zijn dan nu en dat wil ik ook niet dus er zit niet veel anders op voor mij denk ik.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:08:11 #271
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92490165
oh en goedemorgen! :')

tijd om naar de uni te gaan :W
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:13:25 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92490233
:W . Haar wassen, boodschappen doen, 3 sollibrieven schrijven :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_92490296
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:07 schreef Blurred86 het volgende:
En Siral: ik heb het ook wel eens hoor, dat ik echt moe van mezelf word dat ik constant met eten bezig ben (wat zal ik eten? heb ik wel genoeg gegeten? heb ik niet teveel gegeten? zou ik dat nou wel eten? etc). Ik ben er echt al meer dan 5 jaar zo mee bezig en af en toe zou ik wel eens terugwillen naar de tijd dat ik gewoon at waar ik zin in had en er verder allemaal niet bij stil stond.
Maar goed, dan zou ik ook minstens 10 kg zwaarder zijn dan nu en dat wil ik ook niet dus er zit niet veel anders op voor mij denk ik.
The thing is dat ik er volgens mij lichtelijk obessief mee bezig ben, en ik word daar soms een beetje depri van.. Het valt andere ook op, en ik kan er ook slecht tegen als andere veel eten... Dan ben ik gewoon annoyed.. Als mijn broertje bij wijze van smorges 2 dikke tosties met majo gaat zitten eten. Maargoed, hij is dan ook in de groei en aan de lichte kant,
pi_92490313
Ontbijt:
2x volkoren knackebrob, kipfilet, kaas.
Banaan en koffie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Siral op 08-02-2011 08:26:59 ]
pi_92490314
Mogge :)
Wat is handwas toch een vervelend klusje :{
Nu lekker een dubbele boterham met pindakaas en dan rijlessen. :)

Marmar, ondanks dat je weinig lichaamsbeweging krijgt, vind ik het toch een mager lijstje hoor!
Eet gewoon twee boterhammen bijvoorbeeld, dat is al een stuk beter dan beschuitjes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')