zij is van dat topic waar ik net de link van plaatstequote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja eh, zonder inzicht in jouw dieet kunnen we er natuurlijk niks zinnigs over zeggen he!
gelijk goede reclame voor dat dieetquote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zij is van dat topic waar ik net de link van plaatste
Wat heb je gegeten? Beweeg je erbij? Op de lange duur is voldoende bewegen zeer zinvol.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:21 schreef Mishu het volgende:
Snappen jullie dit? Ik volg een dieet en net als bij alle andere (hele diverse) afvalpogingen kom ik eerst een kilo aan bij minder eten, daal ik wat en dan kom ik weer aan. Misschien dat er dan toch uiteindelijk een lijn naar beneden zit? Maar ik snap in ieder geval helemaal niks van mijn lijf. Met mijn huidig eetpatroon kan je onmogelijk aankomen en ik ben hier al een week mee bezig.
Jeezzz.. een hele appel?!! Wtf, wil je dik blijven ofzo?!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:47 schreef Mishu het volgende:
Hierna ga ik ook weer groente enzo eten. En ik heb vandaag een appel gegeten.
Wat bedoel je?quote:
Thanks! Probeer er een stuk bewuster in te zijn.quote:
In de categorie 'bewuster', ontbijtdrank (?), cup-a-soup, cruesli en ontbijtkoek zijn allemaal niet erg goede zaken om te eten. Eet je elke dag van dat soort dingen? En waarom?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Tamashii het volgende:
Wat een mooie OP!
O: Glas ontbijtdrank
T: Cup a soup
L Bak met cruesli en melk
T: Banaan
T: Handje Walnoten
D: Kip, aardappeltjes en groente.
T: Nog een of twee kiwi's
T: Twee plakken ontbijtkoek
S: 22 min hardlopen en 20 min fietsen.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, terug uit de supermarkt, grote tas groente en fruit en vis gehaald
Maar Mr.Mo moet ineens overwerkendaar kan ik zó slecht tegen
dus nu moet ik maar voor mezelf koken zei hij. Wilde best wachten, maar dat hoefde weer niet, dus hij wil gewoon patat eten ofzo
En hij zei 'nou, dan moet je maar geen wraps eten', maar dat ga ik mooi wel doen, want daar heb ik me de hele dag al op verheugd. Zijn probleem dat hij besluit door te werken. Zó.
[/autist]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |