Dank, in het bericht verwerkt.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef yavanna het volgende:
[..]
Politie. dit zou een filmpje van zijn arrestatie zijn
Hij lijkt er sterk op.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef yavanna het volgende:
[..]
Politie. dit zou een filmpje van zijn arrestatie zijn
Publiceer het maar niet, dit gerucht gaat weer net zo snel als dat Mubarak zou zijn afgetreden eeergisterenquote:
wat heftigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees dit nu pas, whahaha!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef shomila het volgende:
ElFoulio Abdel-Rahman Hussein
Lol AJ reports that thugs who had been promised flats to crack down on #tahrir protracted didn't get em and r now demonstrating #jan25
3 minutes ago
Ik publiceer niet, ik schrijf.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
Publiceer het maar niet, dit gerucht gaat weer net zo snel als dat Mubarak zou zijn afgetreden eeergisteren
Zo heb ik het filmpje ook in het bericht gezet. "zou Ghonim zijn", "een man gearresteerd", etc.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef yavanna het volgende:
Dat filmpje is al vrij lang bekend. Zou het echter ook niet als feit aannemen, vandaar ook het 'zou'.
Afwachten of/wanneer hij vrij is.
Opmerkingen/meningen/aanvullingen?quote:Wael Ghonim, hoofd van de afdeling marketing voor Google in Egypte, is vanmiddag vrijgelaten na een gevangenschap van elf dagen.
Ghonim deed vanaf het begin al mee aan de protesten. Volgens zijn twitter-account, heeft hij de avond voor 25 januari pas besloten de demonstranten te steunen en mee te lopen met de demonstratie. Door zijn hoge status binnen Google, zijn betrokkenheid bij de demonstratie en zijn plotselinge verdwijning, is hij uitgegroeid tot een symbool van de revolutie en alles wat er mis is met het regime.
Tijdens de dagen erna twitterde hij veelvuldig over wat hij allemaal meemaakte en zag. Veelvuldig riep hij zijn volgers op om zich bij de demonstratie te voegen.
Toen er plotseling geen berichten meer verschenen op zijn account, vermoedde vele mensen dat er iets met hem gebeurd zou zijn. Een echte bevestiging is hier nooit van gekomen, tot maandagochtend werd aangekondigd dat hij vrijgelaten zou worden. Er is wel een online verschenen van een arrestatie van een man waarvan men beweerd dat het Ghonim zou zijn. In het filmpje is te zien dat een agent de man arresteert.
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemiquote:Op maandag 7 februari 2011 16:32 schreef -jos- het volgende:
bencnn benwedeman
I tweeted @Ghonim has been released. Not that he is in Tahrir
hmm?? dan heeft hij een andere bron?
ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef -jos- het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Now Reuters reports that Wael @Ghonin was released. Via @ThamerSalman. Wait for @habibh's confirmation.
De huidige media, zucht... volgens mij checken ze hun bronnen echt niet.
Broer bevestigt het, is goed genoeg voor mij.quote:
Jouw keuze, maar dan faal je wel hardquote:Op maandag 7 februari 2011 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Broer bevestigt het, is goed genoeg voor mij.
Ghonim is vrij
niks, enkel een berichtje dat hij weer in de rechtbank zatquote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat zegtie allemaal? Heb ff de stream niet aan staan.
AJE beweerde net zijn broer gesproken te hebben.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jouw keuze, maar dan faal je wel hard![]()
Amiralx Amira Salah-Ahmed
Reuters reporting @ghonim released, from an arabiya report that was based on reports that ppl saw him in tahrir. no actual confirmation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |