Bluf van wie? Leger, of demonstranten?quote:
Het leger lijkt me, ze hebben nu nog een redelijke reputatie, dat wordt zwaar tenietgedaan bij de komende verdeling van macht als ze massaal gaan schietenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bluf van wie? Leger, of demonstranten?
Leger.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bluf van wie? Leger, of demonstranten?
Freitagquote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Toverheks het volgende:
ben net thuis, gaan ze naar het paleis vandaag of wachten ze op vrijdag?
Ik hoop vrijdag. Mijn hoop is tweeledig:quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Toverheks het volgende:
ben net thuis, gaan ze naar het paleis vandaag of wachten ze op vrijdag?
quote:Ssirgany RT @MennaGamal: HE'S OUT!! RT @RuwaydaMustafah: Wael @Ghonim is finally free! #Jan25 #Egypt #Freedom OMG!
less than a minute ago via TweetDeck
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef yavanna het volgende:
Hij's vrij!!!
NadaAuf Nada Auf
by VedranaSpadoniS
They carried him away, he was deadly tired. God bless him ya Rab. Bless Wael @Ghonim ya Rab. #tahrir #jan25
@NadaAuf: Wael @Ghonim is here! Wael Ghonim is here! #tahrir #jan25 *PICS PICS!!!! #FreeGhonim.
er is ook eigenlijk niks gebeurd volgens mij, tenzij het laatste 2 uur was.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van vandaag... Net ff het vorige topic doorgescand, maar weinig substantieels gezien
Er is eigenlijk niets te melden qua bijzonderheden. Overleg op het plein ivm het paleis en hoe nu verder. Thats it eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van vandaag... Net ff het vorige topic doorgescand, maar weinig substantieels gezien
Yup, 10 dagen. Nu de rest nogquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's een google exec toch? & sinds wanneer zat hij vast?
k, tnx beidenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niets te melden qua bijzonderheden. Overleg op het plein ivm het paleis en hoe nu verder. Thats it eigenlijk.
de 28ste geloof ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's een google exec toch? & sinds wanneer zat hij vast?
No prob. Ik heb ook meteen even een kopje 'Revolutieverhalen' gemaakt, waar interessante stukken over Egypte bij kunnen worden gezet.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef -jos- het volgende:
tnx voor het bijwerken van de OP Dekatria
Dankquote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
A Sudanese man tells the story of his arrest: http://bit.ly/hcDhY3 #Egypt #Jan25 #Tahrir
lolquote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef shomila het volgende:
NadaAuf Nada Auf
People its false, Wael is not out, he was someone looking exactly the same and someone shouted Waels name so ppl thought it was him.
41 seconds ago
Wacht!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ff FP berichtje tikken... Misschien kunnen we Google verslaan in snelheid
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef -jos- het volgende:
AlMasryAlYoum_E Al-Masry Al-Youm
Prosecutors interrogate 5 who sneaked into Egypt through Gaza http://ow.ly/3RDgj #Jan25 #Sinai #Egypt
15 minutes ago
quote:They were apprehended by citizens' neighbourhood patrols in Rafah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |