Idd & het helpt dat ze het "ver" van tevoren aankondigen. Komen meer mensen op af & dus ook meer media -> kleinere kans op schieten (hoop ik)quote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja het zou leuk zijn als ze een keer gaan.
Nog een scheur in het regime.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij zou volgens die zakenman vandaag om 15.00 onze tijd vrij gelaten worden, was ook tegen de familie verteld. So far echter nog geen nieuws dat hij vrij is.
Lees net onderstaand
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
My friend told me today that the Egyptian gov might not release Wael @Ghonim to dent Naguib Sawiris' credibility. I hope he's mistaken.
Pure bluf.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heel de wereld zal toekijken als ze naar het Paleis gaan... kijken of ze dan daadwerkelijk het lef hebben het vuur te openen. Er zijn al veel ernstige beelden naar buiten gekomen waardoor internationale druk toeneemt - een bloedbad zal een enorme catalyst worden.
Bluf van wie? Leger, of demonstranten?quote:
Het leger lijkt me, ze hebben nu nog een redelijke reputatie, dat wordt zwaar tenietgedaan bij de komende verdeling van macht als ze massaal gaan schietenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bluf van wie? Leger, of demonstranten?
Leger.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bluf van wie? Leger, of demonstranten?
Freitagquote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Toverheks het volgende:
ben net thuis, gaan ze naar het paleis vandaag of wachten ze op vrijdag?
Ik hoop vrijdag. Mijn hoop is tweeledig:quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Toverheks het volgende:
ben net thuis, gaan ze naar het paleis vandaag of wachten ze op vrijdag?
quote:Ssirgany RT @MennaGamal: HE'S OUT!! RT @RuwaydaMustafah: Wael @Ghonim is finally free! #Jan25 #Egypt #Freedom OMG!
less than a minute ago via TweetDeck
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef yavanna het volgende:
Hij's vrij!!!
NadaAuf Nada Auf
by VedranaSpadoniS
They carried him away, he was deadly tired. God bless him ya Rab. Bless Wael @Ghonim ya Rab. #tahrir #jan25
@NadaAuf: Wael @Ghonim is here! Wael Ghonim is here! #tahrir #jan25 *PICS PICS!!!! #FreeGhonim.
er is ook eigenlijk niks gebeurd volgens mij, tenzij het laatste 2 uur was.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van vandaag... Net ff het vorige topic doorgescand, maar weinig substantieels gezien
Er is eigenlijk niets te melden qua bijzonderheden. Overleg op het plein ivm het paleis en hoe nu verder. Thats it eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van vandaag... Net ff het vorige topic doorgescand, maar weinig substantieels gezien
Yup, 10 dagen. Nu de rest nogquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's een google exec toch? & sinds wanneer zat hij vast?
k, tnx beidenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niets te melden qua bijzonderheden. Overleg op het plein ivm het paleis en hoe nu verder. Thats it eigenlijk.
de 28ste geloof ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's een google exec toch? & sinds wanneer zat hij vast?
No prob. Ik heb ook meteen even een kopje 'Revolutieverhalen' gemaakt, waar interessante stukken over Egypte bij kunnen worden gezet.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef -jos- het volgende:
tnx voor het bijwerken van de OP Dekatria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |