abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92630804
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Innercircle het volgende:

[..]

Precies. Ik denk er hetzelfde over. Het lijkt erop dat hij stiekem al voor Judith gekozen heeft.
hij heeft waarschijnlijk oor Judith gekozen omdat Anita nog studeert, volgens mij ging zijn hart eerst uit naar Anita, maar vanwege haar studie wordt ze afgewezen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:12:52 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92631134
Ach die programma's zitten nu in de fase dat ze 50% kans hebben de juiste voorspelling te doen, maar ze hebben gegarandeerd meer kijkers als ze een BZV onderwerp in het programma hebben, t is bijna googlebait dat BZV.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:18:36 #128
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92631341
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb nog niet gelezen wie Annemarie kiest. Maar als ze haar hart volgt, dan moet dat Harry zijn, want als ze het over hem heeft met zijn "mooie kop met zwarte krullen" :{ begint ze helemaal te glunderen en blij te worden. Maar voor haar verstand zal Adriaan de beste keuze zijn, aangezien die nu geen eigen boerderij heeft en daar wel erg naar op zoek is.
"Ze zien er alle twee heel goed uit! Harrie heeft zo'n mooie kop met van die zwarte krullen en Adriaan is eh...ja, eh...ja lekker groot."

:')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:07:30 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92644215
Begreep ik nou goed dat Frank geen jaren wil wachten met samenwonen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:08:39 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92644280
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb nog niet gelezen wie Annemarie kiest. Maar als ze haar hart volgt, dan moet dat Harry zijn, want als ze het over hem heeft met zijn "mooie kop met zwarte krullen" :{ begint ze helemaal te glunderen en blij te worden. Maar voor haar verstand zal Adriaan de beste keuze zijn, aangezien die nu geen eigen boerderij heeft en daar wel erg naar op zoek is.
ze had het ook over tegengas dat ze nodig had en haar broer vond Adriaan daar wel goed in, ik denk toch dat ze voor Adriaan gaat.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:10:24 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92644393
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Frank is dan echt een dodo. Hij wil settelen, hij krijgt 1000 brieven. En wat houdt hij over? Berber uit Groningen, Anita uit het dorp die nog vier jaar in Utrecht studeert en Brabantse Judith. Als dat settelen zo belangrijk is. Dan selecteer je toch anders uit die 1000 brieven.

Frank |:(
of hij had gehoopt dat Berber / Anita hem zó leuk zoud vinden dat ze na een tijd wat heen en weer reizen toch bereid zou zijn haar leven om te gooien en zijn kant op te komen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:12:08 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92644511
Ja, maar je leven iets omgooien of een hele studie door het afvoerputje gooien zijn twee verschillende dingen, ik mag toch hopen dat hij niet verwacht had dat ze hun studie zomaar even om hem zouden afbreken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:29:44 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92645422
Ik weet niet wat hij verwacht had, maar hij heeft ze gekozen terwijl hij eigenlijk geen jaren wil wachten met samenwonen. . .
pi_92646060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet wat hij verwacht had, maar hij heeft ze gekozen terwijl hij eigenlijk geen jaren wil wachten met samenwonen. . .
had hij het er juist in het begin niet over dat het allemaal niet te snel hoeft te gaan, was samenwonen voor hem niet een meerjarenplan? Of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?
pi_92659225
Met 3 vrouwen in huis is hij blijkbaar een beetje de kluts kwijtgeraakt. Zo gezellig samen en nu wil hij niet meer lang alleen wonen.
Er zijn trouwens wel meer boeren geweest die er best 2 of 3 samen hadden willen houden.
pi_92663637
Ik vind Richard echt absoluut Master! Wat een vent zeg, prachtig! :') En die mega boerderij, niet normaal! :D
pi_92664405
In de Boerderij (ja, dat is een blad) stond een heel stuk met achtergrondinformatie over de boeren. Geen idee of het ergens online te lezen is. Ik heb het niet gelezen, maar volgens collega's was het best aardig.
Zu hause ist alles besser
pi_92670253
Wie past het beste bij de boeren?

door Colette Boegman
AMSTERDAM - Gaat Annemarie voor de goedlachse Harrie of kiest ze toch voor de grote, sterke Adriaan? Kan Frank nog vier jaar op buurvrouw Anita wachten of kiest hij daarom toch voor Judith? En is Marcel echt al gevallen voor de Poolse Ksenia? Enneagramdeskundige Willem Jan van de Wetering voorspelt de keuze en legt uit bij wie de boeren het beste passen.

Wie kiezen de boeren?
Volgens Willem Jan van de Wetering heeft Gijsbert het meest van enneagramtype 9, de bemiddelaar. Hij houdt van gezelligheid en kan intens genieten van het land en zijn vee. Zijn valkuil is dat hij teveel meegaat in wat de ander wil. Hij kan moeilijk grenzen stellen. Over een eventuele relatie tussen Gijs en Femke zegt Willem Jan: Femke is onafhankelijk en het zal voor haar heel goed moeten voelen voordat ze echt bij hem intrekt. Je kan in haar het type 7, de avonturier, zien.
In Annemarie overheerst type 5, de waarnemer, zegt Van de Wetering. Ze heeft moeite om haar gevoelens te delen, en kijkt haar logés niet echt aan. Gesprekken moeten niet over gevoelens gaan, ze wil het vanuit haar denken oplossen.Volgens Van de Wetering zal Annemarie dus ook met haar verstand kiezen, en dus voor Harrie. Ze kent hem al, hij is boer en houdt niet van ingewikkelde zaken. Harrie herken je in type 7, de avonturier. Adriaan wil dieper gaan en daartoe lijkt Annemarie nog niet bereid. Met beiden lijkt de kans van slagen klein.
In Marcel overheerst enneagramtype 5, de waarnemer. Hij is vooral praktisch ingesteld. Hij lacht lief, maar deelt zijn werkelijke gevoelens niet. Je kunt hem nauwelijks betrappen op een spontane inval. Marcel zal voor Ksenia kiezen omdat ze vrolijker oogt. Zij is het type dat het leven neemt zoals het komt, en ze voelt zich heel goed op de boerderij. Ze passen goed bij elkaar. Marita maakt zich teveel zorgen, zij is het meest type 6, de loyalist.
Frank kan het beste voor Judith kiezen. Hij is vooral type 4, een romanticus. Een gevoelige jongen die verlangt naar liefde. Hij houdt van zijn dieren en geniet van zijn werk, maar hij heeft een vrouw nodig. Judith is praktisch en kan hem heel goed ondersteunen. Gezien zijn type heeft die relatie meer kans. Maar dan moeten de vonken wel overslaan, want echte liefde is voor hem het belangrijkste, zegt de enneagramdeskundige.
Richard is vooral enneagramtype 7, de avonturier, maar hangt tegen type 6 aan, de loyalist. Hij wil alles snel en heftig. Richard heeft voor Annemieke gekozen maar vond de andere twee vrouwen, Susan en Heidy, ook leuk. Deze avonturier geniet van het levensspel en zoekt bewondering. Omdat ze zichzelf eigenlijk nutteloos en leeg vinden." Volgens Van de Wetering kan het iets worden tussen die twee. Zij heeft meer van type 8, de baas, en zou het liefste zelf kiezen. Ze neemt het heft in handen, en denkt eerst nog eens even rustig na wat ze wil.
Volgende week gaan de boeren met hun partner een stedentripje maken, en op 27 februari volgt de reünie. Dan vertellen de boeren of ze ook daadwerkelijk de liefde van hun leven hebben gevonden
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:34:31 #139
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_92670516
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal wereldvreemde Harrie wel worden. Kunnen ze samen op reis naar Parijs ofzo.

Harrie: "Parijs? Ik ken alleen vanille-ijs"
Annemarie: :|W
Annemarie denkt: Parijs? Is dat een kaas?
opgezegd@fok.nl
pi_92670551
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:34 schreef FoXje het volgende:

[..]

of ze gaat daar op ontdekkingstocht naar "nieuwe" kaassoorten, die ze zelf op de boerderij kan maken :P
pi_92673576
edit --> dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door kvd op 12-02-2011 11:56:03 ]
pi_92673627
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:48 schreef kvd het volgende:
Een stukje telegraaf

[..]

had ik al gepost :*
pi_92673836
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:

[..]

had ik al gepost :*
ik zie het nu...zag iets staan over Parijs, vond al dat er zo weinig gepost was sinds gister ochtend, maar Parijs komt ineens weer terug. Had dus niet verder gelezen, dus had het niet gezien. Maar het is nu weg ;)
pi_92674635
Prachtig die reacties hier! Net topic doorgelezen.
pi_92677298
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:34 schreef FoXje het volgende:

[..]

Psst, Annemarie en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92677760
SPOILER

[ Bericht 37% gewijzigd door SaintOfKillers op 13-02-2011 19:54:56 ]
pi_92677847
Deckard...het staat niet voor niets in een spoiler...kan je jou bericht ook even aanpassen?
pi_92678763

[ Bericht 100% gewijzigd door bloodymary op 12-02-2011 15:19:27 ]
pi_92678880
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:35 schreef bloodymary het volgende:
SPOILER
Vind dat er soms een beetje te veel in spoilers gezet hier.
Nee, dat zijn geen speculaties. Zoals ik al eerder zei; mijn zwager kent de heer in kwestie goed.

[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 13-02-2011 19:55:21 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92678980
Oh, dat wist ik niet! Dan is het dus misschien wel echt.....

Nou ja, als je vooraf niks wilt weten moet je sowieso maar beter niet op dit forum komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')