abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92553862
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij niet, maar hij had een Poolse vriendin gehad en wellicht in het seizoen veel Pools personeel, dat is gebruikelijk in deze contreien. Daarom sprak hij ook wat Pools.
Oh okee, vandaar.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_92558571
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef bloodymary het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk in een spoiler?

Oei, en Ksenia had ook al ervaring met massagedouches en bubbelbaden.....
...schoonmaken? :P
pi_92560310
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef kvd het volgende:
Het verhaal doet het inmiddels wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn favoriete Nederlandse film: De Poolse bruid.
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
pi_92573113
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Had Marcel zelf ook een poolse achtergrond?
Hij schijnt meerdere Poolse vriendinnen gehad te hebben en ook zelf in Polen geweest te zijn. Zei hij ergens in BZV uitzendingen. Voorstelvideo denk ik, want Yvon vroeg wat hij zou doen als hij een Poolse briefschrijfster trof die hem op de speeddate in het Pools aansprak. Dan zou hij gewoon in het Pools terugpraten. Er kan natuurlijk best een wisselwerking tussen Poolse als levenspartner en Polen als werknemers geweest zijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant; hoeveel diepe gevoelens kan een weldenkend mens nou binnen een paar dagen hebben?
Sonja en Marita met hun verliefd zijn vinden we ook niet goed wijs... Richard wordt daarentegen niet veroordeeld op zijn snelle beslissing, slechts op de manier waarop hij het programma tot een spelletje wilde maken.
Ik wil best geloven dat Sonja last had van liefde/aantrekkingskracht op het eerste gezicht. Marita is niet verliefd. Ze is jaloers en concludeert langs krakkemikkige weg dat ze dan wel verliefd moet zijn, terwijl ze zich duidelijk verliefd voelt.
herstel typfout: terwijl ze zich duidelijk niet verliefd voelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Teslynd op 10-02-2011 18:43:32 (typo) ]
pi_92587115
Marita wil graag het spelletje winnen, maar is niet verliefd.
pi_92587890
Leuk dat jullie weten wat iemand voelt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92590700
Ja, maar daar zijn we toch voor hier om dit soort speculaties en gedachten te uiten. Iedereen weet dat Utrecht1970 dat denkt en niet dat ze dat weet.

Moet je dan steeds zeggen: ik denk dat ... .blablabla. Beetje flauw.
pi_92590822
Ik ga morgen op vakantie en kom zondag weer terug. Moet ik bij thuiskomst snel de aflevering kijken, voordat de volgende begint.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_92593475
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga morgen op vakantie en kom zondag weer terug. Moet ik bij thuiskomst snel de aflevering kijken, voordat de volgende begint.
Of je neemt ze allebei op en kijkt rustig achter elkaar.
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:39:59 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92596412
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar daar zijn we toch voor hier om dit soort speculaties en gedachten te uiten. Iedereen weet dat Utrecht1970 dat denkt en niet dat ze dat weet.

Moet je dan steeds zeggen: ik denk dat ... .blablabla. Beetje flauw.
Ik denk dat we Danny dan om een automatisch postbegin moeten vragen.... een beetje als de V. van Verbal onderaan de post :')

* Leandra is deze post iig al goed begonnen :P

En dan sluit ik maar af in Verbal/Tong80 stijl :')

L. :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92596509
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn gevoel al meer naar Judith uit gaat dan naar Anita, anders zou hij van dat hele studeren niet zo'n groot probleem maken. Juist omdat hij haar in de eerste instantie heeft gekozen, net als Berber, uit duizenden meisjes. Als het voor hem zo belangrijk was om direct te kunnen samenwonen had hij hen niet gekozen, denk ik.
Misschien dat hij dit 'probleem' met Anita juist als een goed excuus/motivatie ziet om voor Judith te kiezen?
Precies. Ik denk er hetzelfde over. Het lijkt erop dat hij stiekem al voor Judith gekozen heeft.
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_92596988
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Innercircle het volgende:

[..]

Precies. Ik denk er hetzelfde over. Het lijkt erop dat hij stiekem al voor Judith gekozen heeft.
Frank is dan echt een dodo. Hij wil settelen, hij krijgt 1000 brieven. En wat houdt hij over? Berber uit Groningen, Anita uit het dorp die nog vier jaar in Utrecht studeert en Brabantse Judith. Als dat settelen zo belangrijk is. Dan selecteer je toch anders uit die 1000 brieven.

Frank |:(
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_92598297
Frank doet er gewoon goed aan om Anita te laten studeren, zodat ze een toekomst kan opbouwen en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken over waar ze gaat wonen.

Dan kan hij Judith kiezen en gelukkig met haar op de geitenboerderij gaan wonen.
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
pi_92599355
helemaal opnieuw, want het blijft foutgaan
pi_92599469
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:17 schreef Beach het volgende:
Leuk dat jullie weten wat iemand voelt.
Dat maakten we op uit het piekerstukje dat hieromtrent uitgezonden werd.
pi_92615425
zometeen bij Shownieuws een stukje over de aankomende uitzending waaruit zal blijken dat Annemarie haar keuze al lang heeft gemaakt...wie zal het worden...Harrie of Adriaan...of geen van beide?
pi_92617048
Een tegenvaller...je hoort haar alleen zeggen dat ze er wel uit is...niks keuze die bekend wordt
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:17:36 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92617091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef kvd het volgende:
Een tegenvaller...je hoort haar alleen zeggen dat ze er wel uit is...niks keuze die bekend wordt
Je had verwacht dat de KRO aan Shownieuws de primeur zou gunnen? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_92617223
nee, ik had gewoon een kleine hint willen hebben.
pi_92619199
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef kvd het volgende:
zometeen bij Shownieuws een stukje over de aankomende uitzending waaruit zal blijken dat Annemarie haar keuze al lang heeft gemaakt...wie zal het worden...Harrie of Adriaan...of geen van beide?
Ik heb het vele topics geleden al gespoilert :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:18:02 #121
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92627107
Zal wereldvreemde Harrie wel worden. Kunnen ze samen op reis naar Parijs ofzo.

Harrie: "Parijs? Ik ken alleen vanille-ijs"
Annemarie: :|W
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:18:18 #122
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92627118
Ik heb ergens gelezen dat Marcel de keus aan de 2 overgebleven dames overlaat..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_92627207
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef kvd het volgende:
Ik denk dat ze haar kaas kiest :@
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_92628809
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb het vele topics geleden al gespoilert :P
en ik heb ze ook allemaal gelezen (of bijna allemaal, ik weet niet hoeveel topics ik inmiddels meedoe). Maar het is leuk als er in een ander programma een hint komt, of dat ze iets suggereren en dan helemaal mis zitten.
Ik heb wel het idee dat ze bij Shownieuws probeerden om een hint weg te geven over Frank en zijn keus
pi_92629301
Ik heb nog niet gelezen wie Annemarie kiest. Maar als ze haar hart volgt, dan moet dat Harry zijn, want als ze het over hem heeft met zijn "mooie kop met zwarte krullen" :{ begint ze helemaal te glunderen en blij te worden. Maar voor haar verstand zal Adriaan de beste keuze zijn, aangezien die nu geen eigen boerderij heeft en daar wel erg naar op zoek is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')