Oh okee, vandaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij niet, maar hij had een Poolse vriendin gehad en wellicht in het seizoen veel Pools personeel, dat is gebruikelijk in deze contreien. Daarom sprak hij ook wat Pools.
...schoonmaken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef bloodymary het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk in een spoiler?
Oei, en Ksenia had ook al ervaring met massagedouches en bubbelbaden.....
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef kvd het volgende:
Het verhaal doet het inmiddels welMijn favoriete Nederlandse film: De Poolse bruid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
Hij schijnt meerdere Poolse vriendinnen gehad te hebben en ook zelf in Polen geweest te zijn. Zei hij ergens in BZV uitzendingen. Voorstelvideo denk ik, want Yvon vroeg wat hij zou doen als hij een Poolse briefschrijfster trof die hem op de speeddate in het Pools aansprak. Dan zou hij gewoon in het Pools terugpraten. Er kan natuurlijk best een wisselwerking tussen Poolse als levenspartner en Polen als werknemers geweest zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Had Marcel zelf ook een poolse achtergrond?
Ik wil best geloven dat Sonja last had van liefde/aantrekkingskracht op het eerste gezicht. Marita is niet verliefd. Ze is jaloers en concludeert langs krakkemikkige weg dat ze dan wel verliefd moet zijn, terwijl ze zich duidelijk verliefd voelt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant; hoeveel diepe gevoelens kan een weldenkend mens nou binnen een paar dagen hebben?
Sonja en Marita met hun verliefd zijn vinden we ook niet goed wijs... Richard wordt daarentegen niet veroordeeld op zijn snelle beslissing, slechts op de manier waarop hij het programma tot een spelletje wilde maken.
Of je neemt ze allebei op en kijkt rustig achter elkaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga morgen op vakantie en kom zondag weer terug. Moet ik bij thuiskomst snel de aflevering kijken, voordat de volgende begint.
Ik denk dat we Danny dan om een automatisch postbegin moeten vragen.... een beetje als de V. van Verbal onderaan de postquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar daar zijn we toch voor hier om dit soort speculaties en gedachten te uiten. Iedereen weet dat Utrecht1970 dat denkt en niet dat ze dat weet.
Moet je dan steeds zeggen: ik denk dat ... .blablabla. Beetje flauw.
Precies. Ik denk er hetzelfde over. Het lijkt erop dat hij stiekem al voor Judith gekozen heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn gevoel al meer naar Judith uit gaat dan naar Anita, anders zou hij van dat hele studeren niet zo'n groot probleem maken. Juist omdat hij haar in de eerste instantie heeft gekozen, net als Berber, uit duizenden meisjes. Als het voor hem zo belangrijk was om direct te kunnen samenwonen had hij hen niet gekozen, denk ik.
Misschien dat hij dit 'probleem' met Anita juist als een goed excuus/motivatie ziet om voor Judith te kiezen?
Frank is dan echt een dodo. Hij wil settelen, hij krijgt 1000 brieven. En wat houdt hij over? Berber uit Groningen, Anita uit het dorp die nog vier jaar in Utrecht studeert en Brabantse Judith. Als dat settelen zo belangrijk is. Dan selecteer je toch anders uit die 1000 brieven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Precies. Ik denk er hetzelfde over. Het lijkt erop dat hij stiekem al voor Judith gekozen heeft.
Dat maakten we op uit het piekerstukje dat hieromtrent uitgezonden werd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:17 schreef Beach het volgende:
Leuk dat jullie weten wat iemand voelt.
Je had verwacht dat de KRO aan Shownieuws de primeur zou gunnen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef kvd het volgende:
Een tegenvaller...je hoort haar alleen zeggen dat ze er wel uit is...niks keuze die bekend wordt
Ik heb het vele topics geleden al gespoilertquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef kvd het volgende:
zometeen bij Shownieuws een stukje over de aankomende uitzending waaruit zal blijken dat Annemarie haar keuze al lang heeft gemaakt...wie zal het worden...Harrie of Adriaan...of geen van beide?
Ik denk dat ze haar kaas kiestquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef kvd het volgende:
zometeen bij Shownieuws een stukje over de aankomende uitzending waaruit zal blijken dat Annemarie haar keuze al lang heeft gemaakt...wie zal het worden...Harrie of Adriaan...of geen van beide?
en ik heb ze ook allemaal gelezen (of bijna allemaal, ik weet niet hoeveel topics ik inmiddels meedoe). Maar het is leuk als er in een ander programma een hint komt, of dat ze iets suggereren en dan helemaal mis zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het vele topics geleden al gespoilert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |