Mensen mogen hier toch ook gewoon komen om te praten over het programma? Zonder meteen te lezen wie er met wie vandoor gaat? Die spoilertags zijn niet voor niets op fok.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:42 schreef bloodymary het volgende:
Oh, dat wist ik niet! Dan is het dus misschien wel echt.....
Nou ja, als je vooraf niks wilt weten moet je sowieso maar beter niet op dit forum komen.
Wat een logica zeg!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:42 schreef bloodymary het volgende:
Nou ja, als je vooraf niks wilt weten moet je sowieso maar beter niet op dit forum komen.
Wat denk je zelf als je net 2 reacties leest waar het in staat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:20 schreef bloodymary het volgende:
Zo dan! Iedereen weer blij.
Vraag me trouwens af of er dan echt mensen hier zijn die die spoilers overslaan.
Zijn er die?
ik geef wel commentaar, maar ik lees ze wel. Maar ik denk aan mijn mede-mensenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je net 2 reacties leest waar het in staat?
quote:
Ja goed, en de broer van de zus van de leernicht kent hem ook goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen speculaties. Zoals ik al eerder zei; mijn zwager kent de heer in kwestie goed.
Spoilers zijn voor feiten die nog zouden moeten komen, maar waarvan de bron wel zeker is dat het gaat gebeuren. Feiten die we allemaal al gezien hebben in de uitzending hoeven niet onder spoilers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja goed, en de broer van de zus van de leernicht kent hem ook goed.
Ik ga dat niet onder spoilers jassen. Spoilers zijn voor feiten.Als dat in het aankondigingsfilmpje tevoorschijn kwam, dan was het iets anders geweest.
Je hoeft me niet te gelovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja goed, en de broer van de zus van de leernicht kent hem ook goed.
Ik ga dat niet onder spoilers jassen. Spoilers zijn voor feiten.
Als dat in het aankondigingsfilmpje tevoorschijn kwam, dan was het iets anders geweest.
in dit topic lees ik ze wel, maar in bijvoorbeeld het topic van de bold sla ik ze consequent overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:20 schreef bloodymary het volgende:
Zo dan! Iedereen weer blij.
Vraag me trouwens af of er dan echt mensen hier zijn die die spoilers overslaan.
Zijn er die?
Dit is geen feit, het is roddel. Roddel zet ik niet onder spoilers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Spoilers zijn voor feiten die nog zouden moeten komen, maar waarvan de bron wel zeker is dat het gaat gebeuren.
Inderdaad, daarom speculeren we vooral en bepraten we wat er eventueel zou kunnen gebeuren. Dat maakt het leuker.quote:Sommige dingen willen sommige mensen nu eenmaal niet weten, kan het kijkplezier bederven. En dat hebben we gewoon te respecteren.
Serieus, dit is geen spel. En gaat er ook niet om wie met wie gaat. Het gaat om de liefde. En dit seizoen is het ernstig gesteld. Liefde is in deze situatie niet meer dan een vorm van handel geworden. Wat boeit het nog langer wie met wie gaat als de tragiek is dat je wordt veroordeeld door iedereen wanneer je je hart volgt?quote:(ik bedoel, bv een 'wie is de mol' is ook niet leuk als je van tevoren al zeker weten weet wie de mol is, ik zou gek worden als iemand mij nu ineens zou vertellen wie dat zou zijn, omdat dat door de mol zelf aan die persoon zou zijn gezegd)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:59 schreef Deckard het volgende:
Ik zie ---- dan al in ---- en annemarie hem instructies geven hoe je van die --- een geit moet maken.
Zolang jij niet naar een psychiater gaat met je Femkefobie denk ik dat ze geen leuke kanten gaat krijgen in je hoofd.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef Deckard het volgende:
Eindelijk. Ben benieuwd of dat wicht van een Femke ook een leuke kant heeft. Dat zou toch wel moeten?
Ze heeft je kennelijk al mooi imgepalmd. En dat slechts via de tv. Zo erg kan ze dus zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang jij niet naar een psychiater gaat met je Femkefobie denk ik dat ze geen leuke kanten gaat krijgen in je hoofd.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze heeft je kennelijk al mooi imgepalmd. En dat slechts via de tv. Zo erg kan ze dus zijn.
Haha.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze heeft je kennelijk al mooi imgepalmd. En dat slechts via de tv. Zo erg kan ze dus zijn.
Hoe weet je nou dat ze mooie tieten zijn? Misschien is het vulling. Eigenlijk weet ik het wel zeker, dat soort doet dat wel vaker. Niet voor niets deed ze haar haren ook los om zo geil mogelijk over te komen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Silenus het volgende:
Want interesseert mij het nou hoe erg ze is. Ze is blond en heeft mooie tieten, verder klaag ik niet.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze mooie tieten zijn? Misschien is het vulling. Eigenlijk weet ik het wel zeker, dat soort doet dat wel vaker. Niet voor niets deed ze haar haren ook los om zo geil mogelijk over te komen.
En haar motto klopt niet want bij jou heeft ze weinig moeten doen om je enigzins over te halen.
OMG! Jij spoort écht niet!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze mooie tieten zijn? Misschien is het vulling. Eigenlijk weet ik het wel zeker, dat soort doet dat wel vaker. Niet voor niets deed ze haar haren ook los om zo geil mogelijk over te komen.
En haar motto klopt niet want bij jou heeft ze weinig moeten doen om je enigzins over te halen.
Zij woont in een ananas diep in de zee...................quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
Ananas in stukjes gehakt chop chop chop hup in een schaaltje: check
Wel de goede bocht nemen he!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die haal ik wel in via Uitzending gemist.
Heb je nou nog steeds niet door hoe je jezelf voor paal zet hierquote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wh..?quote:
http://player.omroep.nl/?aflid=12133644quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze week ga ik schaatsen kijken in plaats van Boer Zoekt Vrouw. Die haal ik wel in via Uitzending gemist.
erg he, zat ook te twijfelenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Wilskracht het volgende:
Schaatsen of Boer zoekt vrouw.
Boer zoekt vrouw dan maar neem Schaatsen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |