Damnquote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja!
Hoe prachtig zou het zijn geweest als het feest door was gegaan!
ja, maar helaas is ze geen weduwe al op leeftijd, dus kan ze Marcels kinderwens niet vervullenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja!
Hoe prachtig zou het zijn geweest als het feest door was gegaan!
Hehehequote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, maar helaas is ze geen weduwe al op leeftijd, dus kan ze Marcels kinderwens niet vervullen
kon het niet latenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hehehe. Ze is waarschijnlijk wèl maagd. (Ja, dat fascineert me op de één of andere manier. Ze zegt in dat interview ook dat er verder niets is uitgekomen qua mannen en ze lijkt me niet het type dat voor een one night stand gaat. Al schijnt ze wel lekker los te gaan met haar vriendinnen.)
Ja, ik ook. Het is zo'n lieve vrouw. Maar wat vindt zij? Een lijk in het water.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
ik zou het wel leuk vinden als ze een relatie krijgt
waanzinnigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef Pino112 het volgende:
BZV in 60 seconden![]()
http://tinyurl.com/6cv2d7y
Wat zei ze?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, het was echt best wel kort.
Femke en Annemieke niet knap?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Marita troost zichzelf met een groot stuk taart:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=275581
Er werd gezegd dat de knapste vrouwen over blijven, dat kan ik toch niet echt zeggen..:
Frank stuurde eerder Kylie weg:
[ afbeelding ]
Kan niet zeggen dat ik de overgebleven dames knapper vindt.
Vind de vrouwen van Marcel ook niet knap, Ksenia heeft wel een leuke uitstraling, maar knap..?
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Silenus het volgende:
Als je een beetje dronken bent, met de juiste lichtinval en in de goede mood kan Ksenia op zich wel knap zijn.
Femke en Annemieke vind ik wel knap, maar die boeren noemde ik ook niet..quote:
Kylie had een reetgewei.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Marita troost zichzelf met een groot stuk taart:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=275581
Er werd gezegd dat de knapste vrouwen over blijven, dat kan ik toch niet echt zeggen..:
Frank stuurde eerder Kylie weg:
[ afbeelding ]
Kan niet zeggen dat ik de overgebleven dames knapper vindt.
Vind de vrouwen van Marcel ook niet knap, Ksenia heeft wel een leuke uitstraling, maar knap..?
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond dat andere meisje mooier, Carola ofzo?
Kan me wel voorstellen dat hij geen zin heeft in een weekendrelatie, 4 jaar lang. Had hij alleen wel eerder kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat gedoe over die studie niet zo. Anita komt toch gewoon elk weekend naar huis, dan kunnen ze toch elk weekend samen zijn. En bovendien hebben de meeste studenten geen volle week college, dus kan zo'n weekend vaak wel drie of vier dagen duren of een dag tussendoor doordeweeks. Begrijp het probleem niet zo.
Diergeneeskunde is wel keihard aanpoten hoor, daar zit niks college-vrij's bij.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat gedoe over die studie niet zo. Anita komt toch gewoon elk weekend naar huis, dan kunnen ze toch elk weekend samen zijn. En bovendien hebben de meeste studenten geen volle week college, dus kan zo'n weekend vaak wel drie of vier dagen duren of een dag tussendoor doordeweeks. Begrijp het probleem niet zo.
Datdenkikookmaardatzullenwezondagwelzien.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Annemarie toch voor Adriaan gaat. Lijkt me toch de beste keus...
In het begin niet, maar een vriend van mij studeert diergeneeskunde en die knalt toch echt fulltime van 8u sochtends tot 18u savonds hoor. Los van al die coschappen-dingen met beesten en stages op weet ik wat voor rare boerderijen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:01 schreef bloodymary het volgende:
In geen een studie is het zo dat je 40 uur per week in de collegezaal zit, dus dat is er altijd bij. En ze heeft natuurlijk ook nog best veel vakantie, dus kan best veel in Limburg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |