Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik had m![]()
onbewust.. maar ik had m
uhuquote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je verwacht ook nog dat als ik naar Purmerend ga ik mn kogelgat meeneem
Nobodyquote:
Ik blijf ook de post krijgen van de vorige bewoners.. schrik me elke keer dood als ik een brief van een of ander deurwaarderskantoor ziequote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
Het irritantste aan die vorige bewoners was nog wel dat ik al hun post bleef krijgen en dat er 's avonds regelmatig enge negerts aanbelden die niet wisten dat ze verhuisd waren.
Dank uquote:
Baken dan een stuk af wat je van jezelf echt moet doen (aanrecht ofzo?). Dan hoef je niet alles te doen maar heb je wel dat gelukzalige gevoel dat je opgeruimd hebt wat je jezelf beloofd hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ben ziek![]()
en toch zo echt wat gaan doen hier.. ik vind het zelf niet meer kunnen.. en dan is het erg
Ik en mijn lichtsnelheid hequote:
Zo kregen wij laatst een verkeerd bezorgde brief van een deurwaarderskantoor. Maar toch schrik je enorm als je zo'n brief vindt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blijf ook de post krijgen van de vorige bewoners.. schrik me elke keer dood als ik een brief van een of ander deurwaarderskantoor zie
Nee, ik moet alles doen.. als ik eenmaal begin is het niet zo erg meer.. maar voor ik eenmaal begin.. dat is het probleemquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baken dan een stuk af wat je van jezelf echt moet doen (aanrecht ofzo?). Dan hoef je niet alles te doen maar heb je wel dat gelukzalige gevoel dat je opgeruimd hebt wat je jezelf beloofd hebt
Bekend verschijnsel ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moet alles doen.. als ik eenmaal begin is het niet zo erg meer.. maar voor ik eenmaal begin.. dat is het probleem
NU opstaan en aan de slag!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moet alles doen.. als ik eenmaal begin is het niet zo erg meer.. maar voor ik eenmaal begin.. dat is het probleem
Ja.. en ik maar denken: zo laat was ik toch niet met mn rekeningen???quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kregen wij laatst een verkeerd bezorgde brief van een deurwaarderskantoor. Maar toch schrik je enorm als je zo'n brief vindt.
zo heb ik een auto op mijn naam die anderen gebruiken, schrik me een ongeluk als er boetes op binnen komenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik blijf ook de post krijgen van de vorige bewoners.. schrik me elke keer dood als ik een brief van een of ander deurwaarderskantoor zie
Nog 3 minuutjes.. toeeeeee????? plieeeeees???quote:
Ik krijg nog steeds post voor 2 bewoners geleden. Die woont er al meer dan 10 jaar niet meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
Het irritantste aan die vorige bewoners was nog wel dat ik al hun post bleef krijgen en dat er 's avonds regelmatig enge negerts aanbelden die niet wisten dat ze verhuisd waren.
quote:
Sja, dat doe je zelfquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
zo heb ik een auto op mijn naam die anderen gebruiken, schrik me een ongeluk als er boetes op binnen komen
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog 3 minuutjes.. toeeeeee????? plieeeeees???
Jezus. Jij bent strengquote:
Sowieso moet er wel wat meer gebeuren voor je een deurwaarder aan je broek krijgt, lijkt me... Maar ik na het me voorstellen iddquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. en ik maar denken: zo laat was ik toch niet met mn rekeningen???
en toen zag ik dat mijn naam er niet opstond.. Nadeel is dat haar voorletter ook M is en haar achternaam verdomd veel op de mijne lijkt
Oh, dat is slim jaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
zo heb ik een auto op mijn naam die anderen gebruiken, schrik me een ongeluk als er boetes op binnen komen
tof, huppel komt haar gat laten zienquote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan kom ik hem wel een keer laten zien aan je
Ik kreeg toen echt 2 jaar lang post van de vorige bewoner, nooit wat gehoord. Kreeg ik ook een keer een kortingskaart van de NS toegestuurd voor hun. Paar weken later had ik een kaartje in de bus van de vorige bewoners of ik die ff wilde doorsturen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds post voor 2 bewoners geleden. Die woont er al meer dan 10 jaar niet meer..
wel een opluchting als blijkt dat ik die niet hoef te betalenquote:
Ja, ik weet het, maar ik ben nogal vergeetachtig aangelegdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso moet er wel wat meer gebeuren voor je een deurwaarder aan je broek krijgt, lijkt me... Maar ik na het me voorstellen idd
Wat een domme lui moeten die mensen zijn geweest zeg... Je zorgt toch dat je adreswijzigingen doorvoertquote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg toen echt 2 jaar lang post van de vorige bewoner, nooit wat gehoord. Kreeg ik ook een keer een kortingskaart van de NS toegestuurd voor hun. Paar weken later had ik een kaartje in de bus van de vorige bewoners of ik die ff wilde doorsturen.Ik had die kortingskaart natuurlijk allang weggeflikkerd, maar ik heb een maand lang post die ik voor hun kreeg bewaard en naar ze opgestuurd om mijn punt te maken.
Het werkte wel.
Maar het werkte nietquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wel een opluchting als blijkt dat ik die niet hoef te betalen
maar ook balen als ik er vanuit ga dat het voor die wagen is, en hij echt voor mij blijkt
Ik had bij mijn verhuizing ook echt geen idee wie of wat allemaal mijn adres hadquote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een domme lui moeten die mensen zijn geweest zeg... Je zorgt toch dat je adreswijzigingen doorvoert
Ja, dat is wel vervelend. Zo heeft mijn opa een keer een boete gekregen omdat hij met zijn auto in Limburg ergens 50 km te hard had gereden. Nogal wiedes, want hij zat op dat moment met mij in het ziekenhuisquote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik ben nogal vergeetachtig aangelegd![]()
En heb ooit al een deurwaarder achter mn kont aangehad, die ik nog steeds niet heb betaald omdat ik niks te maken had met die rekening![]()
Ik scheen namelijk dvd's gehuurd te hebben bij een videotheek die al jaren dicht was en die toch wel een heel eind uit mn buurt was..
Maar ze hadden mn naam verkeerd geschreven enzo. En ik huur niet, ik leen van vrienden of ik download of laat downloaden
Het maakt me ook eigenlijk niet uit, want ik hoef niet in die smerige zwijnestal te levenquote:
Maar iets als de NS? Waar je nota bene een kaart van krijgt? Dat is gewoon dom.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had bij mijn verhuizing ook echt geen idee wie of wat allemaal mijn adres had
Wat was dat voor suffe edit?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik ben ondertussen gewoon heel hard aan het werk
Ik heb alles nog een paar maanden laten doorsturen maar ik was de jaren daarvoor zoveel verhuisd dat niemand meer wist waar ik woonde.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had bij mijn verhuizing ook echt geen idee wie of wat allemaal mijn adres had
Mwah, zo'n kaart is zo'n vanzelfsprekendheid dat je hem juist vergeetquote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar iets als de NS? Waar je nota bene een kaart van krijgt? Dat is gewoon dom.
Sporen uitwissenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alles nog een paar maanden laten doorsturen maar ik was de jaren daarvoor zoveel verhuisd dat niemand meer wist waar ik woonde.
Idd, dat is zo'n instantie waar je 1x per jaar post van krijgt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, zo'n kaart is zo'n vanzelfsprekendheid dat je hem juist vergeet
Nja, ik heb echt gescholden aan die telefoon, en hun weer contact opgenomen met die gast van die videotheek die zei dat ik toch echt 2 films had gehuurd enzo.. en toen na 4x zeggen dat ik dat echt niet gedaan had zeiden ze dat ik dat moest bewijzen..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vervelend. Zo heeft mijn opa een keer een boete gekregen omdat hij met zijn auto in Limburg ergens 50 km te hard had gereden. Nogal wiedes, want hij zat op dat moment met mij in het ziekenhuis
Guilty until proven innocent!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb echt gescholden aan die telefoon, en hun weer contact opgenomen met die gast van die videotheek die zei dat ik toch echt 2 films had gehuurd enzo.. en toen na 4x zeggen dat ik dat echt niet gedaan had zeiden ze dat ik dat moest bewijzen..toen heb ik gezegd dat ze maar moesten bewijzen dat ik die films wel gehuurd had en dat ik tot die tijd geen stuiver zou betalen
![]()
Nooit meer wat van gehoord
Lijkt me niet logisch. Maar goed, het zal dan wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, zo'n kaart is zo'n vanzelfsprekendheid dat je hem juist vergeet
Ja, dat soort verhalen hoor ik idd vaker.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb echt gescholden aan die telefoon, en hun weer contact opgenomen met die gast van die videotheek die zei dat ik toch echt 2 films had gehuurd enzo.. en toen na 4x zeggen dat ik dat echt niet gedaan had zeiden ze dat ik dat moest bewijzen..toen heb ik gezegd dat ze maar moesten bewijzen dat ik die films wel gehuurd had en dat ik tot die tijd geen stuiver zou betalen
![]()
Juist, wie eist, bewijstquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
Ken het...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil sowieso niet schoonmaken, maar ik moet het weer hoognodig doen. opruimen ook trouwens.
ik wacht op een opruimkick, maar die heb ik al een tijdje niet meer gehad
*nomnomnom*quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kreeg ooit een keer een brief voor een vorige bewoner waarin een heel verhaal stond over allerlei trauma's uit het verleden, met een strip anti-depressiva erbij.
WTFquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kreeg ooit een keer een brief voor een vorige bewoner waarin een heel verhaal stond over allerlei trauma's uit het verleden, met een strip anti-depressiva erbij.
Waren ze bij mij toch echt aan het verkeerde adresquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Q. het volgende:
Ik ben blij dat de vorige bewoner hier heel beschaafd was, jong vrouwtje, verpleegster, geen rare vrienden. Scheelt een boel raar bezoek aan de deur, zoals bij mijn pauperflat in Enschede. Wat een pauperzooi kwam daar aan de deur zeg. En niet eens allemaal voor mij!
idd.. ik ga geen 200+ euro betalen voor 2 dvd's. En al helemaal niet als ik ze niet gehuurd en zelfs niet gezien heb.quote:
Om kwart voor. Dan ga ik het echt doen.quote:
100 euro per DVD, dan moet het wel een hele goede film zijn!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. ik ga geen 200+ euro betalen voor 2 dvd's. En al helemaal niet als ik ze niet gehuurd en zelfs niet gezien heb.
ik weet dat het de da vinci code was (die ik dus nog steeds niet gezien heb) en nog een of andere wazige comedyquote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
100 euro per DVD, dan moet het wel een hele goede film zijn!
Stonden er nog bizarre geheimen in ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ook ooit in een heel oud huis gewoond waar ik in een inbouwkast die ik ging opruimen in een kier een dagboekje vond. Was wel een middag leesplezier.![]()
![]()
Sjah je kan toch bewijzen dat je iemand anders bent?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. ik ga geen 200+ euro betalen voor 2 dvd's. En al helemaal niet als ik ze niet gehuurd en zelfs niet gezien heb.
Da Vinci Code is een kutfilm. Nog slechter dan het boek.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet dat het de da vinci code was (die ik dus nog steeds niet gezien heb) en nog een of andere wazige comedy
Nee, het wijf had gewoon een heel saai, mutserig kutleven, maar het was wel grappig om te lezen hoe iemand zijn levensverhaal neerpent.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Stonden er nog bizarre geheimen in ?
Klootzakquote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
tof, huppel komt haar gat laten zien
Weet je zeker dat je maar één persoonlijkheid hebt?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah je kan toch bewijzen dat je iemand anders bent?
Ben zelf de eerste bewoner van dit pand.. en toen kreeg ik op mijn adres een boete van de ns en een aanmaning voor heeeel iemand anders.
Maar die woont hier niet en heeft hier nooit gewoond... Bizar....
Tom Hanks.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Da Vinci Code is een kutfilm. Nog slechter dan het boek.
Nee, want ik kreeg het op mijn naam toegestuurd bij mn ouders (toen woonde ik daar nog) alleen hadden ze mn achternaam iets fout geschrevenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah je kan toch bewijzen dat je iemand anders bent?
Ben zelf de eerste bewoner van dit pand.. en toen kreeg ik op mijn adres een boete van de ns en een aanmaning voor heeeel iemand anders.
Maar die woont hier niet en heeft hier nooit gewoond... Bizar....
Kan me voorstellen dat het grappig is ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het wijf had gewoon een heel saai, mutserig kutleven, maar het was wel grappig om te lezen hoe iemand zijn levensverhaal neerpent.
Jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het wijf had gewoon een heel saai, mutserig kutleven, maar het was wel grappig om te lezen hoe iemand zijn levensverhaal neerpent.
Die ik ook niet gelezen hebquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Da Vinci Code is een kutfilm. Nog slechter dan het boek.
Wij kregen een keer post van een incassobureau over een energierekening van jaaaaaaaaaaaaaaaren daarvoor, op een voormalig adres van Air, t.a.v. iemand met dezelfde achternaam als hij, maar andere voorletters.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik heb als kind echt heel veel gelezen, maar dat dagboek van Anne Frank ben ik nooit doorheen gekomen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
JammerHet had ook maar zo een vooroorlogs dagboek kunnen zijn of zo... Dat lijkt mij wel interessant
In dit geval valt daarover te twistenquote:
Nee hoor, ik werk gewoon altijd zo hardquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval valt daarover te twisten
Nee, het dagboek van Anne Frank vind ik ook niet interessant, maar daar doelde ik ook niet opquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik heb als kind echt heel veel gelezen, maar dat dagboek van Anne Frank ben ik nooit doorheen gekomen.
Maar ja, logisch, zoveel maak je ook niet mee in een ruimte van een paar vierkante meter natuurlijk.
Ik vind 'gewoon' toch zo'n kutwoord hequote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk gewoon altijd zo hard
Meer om aan te geven dat het tijdsbeeld geen garantie is voor harde actie en lekkere weglezerij.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het dagboek van Anne Frank vind ik ook niet interessant, maar daar doelde ik ook niet op
Harde actiequote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meer om aan te geven dat het tijdsbeeld geen garantie is voor harde actie en lekkere weglezerij.
Jaja, ook voor de oorlog wisten ze van wantenquote:
Dan heb je gewoon pechquote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 'gewoon' toch zo'n kutwoord he
Zelf afdrogen. Is veel hygienischer dan aan de lucht laten drogenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Afwas grotendeels gedaan.. Nu even wachten tot het droog is en dan de rest.. tot die tijd een peukje en dan zo de badkamer
afdrogen? wat is dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf afdrogen. Is veel hygienischer dan aan de lucht laten drogen
Het is maar goed dat jij tegenwoordig niet zo vaak meer in mijn keuken komt.quote:
Jup maar 1 Evie.. al heb ik wel veel alterego's maar stiekem is dat gewoon een en dezelfde persoon hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je maar één persoonlijkheid hebt?
Niet dat ik voorheen daar nou dagelijks kwam ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij tegenwoordig niet zo vaak meer in mijn keuken komt.
Nesteldrangquote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef Tally het volgende:
Woensdag kan ik ook gaan beginnen met het schoonmaken van het huisje
Dan is eindelijk alle kolerezooi weg
Niks ieuws aan hoor.. Misschien is luchtdrogen wel juist hygienischer, anders heb je EN de lucht EN de theedoekbacterienquote:
Na elk stuk servies een schone handdoekquote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks ieuws aan hoor.. Misschien is luchtdrogen wel juist hygienischer, anders heb je EN de lucht EN de theedoekbacterien
Dat valt meequote:
Ik heb wel 20 theedoeken ofzo, maar ik denk niet dat ma erg gelukkig wordt als ik ze elke week allemaal in de was hebquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na elk stuk servies een schone handdoek
Dat zou je in normale omstandigheden ook wel hebben je. kan ik me voorstellenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat valt meeIk vind het alleen vervelend dat ik nu alles 20 keer in mijn handen heb en over de troep heen moet stappen.
Morgen is eindelijk de verbouwing klaar
Bijna dagelijks!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dat ik voorheen daar nou dagelijks kwam ofzo
Meteen een vervelende enquêteur te pakken?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
de telefoon ging
![]()
heb sinds gister een vaste telefoon (nr had ik altijd al).. Das best vaag![]()
Oh jij denkt een zak in ruil voor een gat, dan kom je mooi van een koude kermis thuis hoor....quote:
En daar moest je 45 minuten over nadenken?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Oh jij denkt een zak in ruil voor een gat, dan kom je mooi van een koude kermis thuis hoor....
Het kankerfondsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een vervelende enquêteur te pakken?
lekker, pluisjesquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na elk stuk servies een schone handdoek
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een nieuwe leidinggevende heb? die zet me aan het werkquote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar moet je 45 minuten over nadenken?
Aww arme jijquote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een nieuwe leidinggevende heb? die zet me aan het werk
Eindelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een nieuwe leidinggevende heb? die zet me aan het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het gore lef!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dank de Heer maar op je blote knietjes dat het niet jouw leidinggevende is.quote:
De Heer is niet in de buurt, ik ga wel weer even op mijn blote knietjes bij Meneer Pastoor langs, die vervangt hem.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank de Heer maar op je blote knietjes dat het niet jouw leidinggevende is.
De Heer moet je bedanken, bij Meneer Pastoor moet je andere dingen doen op je knietjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
De Heer is niet in de buurt, ik ga wel weer even op mijn blote knietjes bij Meneer Pastoor langs, die vervangt hem.
Is dat geen dank dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Heer moet je bedanken, bij Meneer Pastoor moet je andere dingen doen op je knietjes.
Dat moet jij zeggen na afloop.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
Thuiswerken op maandag is géén doorslaand succes.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef El_Matador het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Thuis kun je juist onfatsoenlijk FOK!ken!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis saai hierIk wil weer nar huis en fatsoenlijk fokken
Ik vind het eigenlijk zelden een succes, ik doe te weinig en dat Citrix-gebeuren werkt mij te traag en omslachtig. Zit liever op het werk, is ook nog eens gezelliger.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
Thuiswerken op maandag is géén doorslaand succes.
Tof! Mag je nu de mijne doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb mn badkamer schoon![]()
ik ben echt trots op mezelf
Citrix is kut ja. Niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Q. het volgende:
Ik vind het eigenlijk zelden een succes, ik doe te weinig en dat Citrix-gebeuren werkt mij te traag en omslachtig. Zit liever op het werk, is ook nog eens gezelliger.
En hier op het werk zijn ook minder katten die steeds aandacht vragen door op het bureau te springen en op mijn toetsenbord te gaan liggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Citrix is kut ja. Niet meer van deze tijd.
Doe jij dan de rest van mijn huis? Badkamers vind ik namelijk altijd het minst erg om te doenquote:
Wacht maar tot je ziet hoe 'schoon' mijn badkamer is.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe jij dan de rest van mijn huis? Badkamers vind ik namelijk altijd het minst erg om te doen
Ik maak badkamers schoon in het ziekenhuis. Het kan niet veel erger zijn dan zo'n ondergescheten hokquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe 'schoon' mijn badkamer is.
Hehe, ik maak die altijd in mn nakie schoon.. Eerst schrobben met overvloedig water en dan douchenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe jij dan de rest van mijn huis? Badkamers vind ik namelijk altijd het minst erg om te doen
Je maakt alleen je badkamer schoon in je blote billen?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik maak die altijd in mn nakie schoon.. Eerst schrobben met overvloedig water en dan douchen
Waarom vertel ik dit? het heeft voor niemand toegevoegde waarde, behalve voor Q.'s fantasie.
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom vertel ik dit? het heeft voor niemand toegevoegde waarde, behalve voor Q.'s fantasie.
Moet je ze buiten werktijd voldoende aandacht geven.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Q. het volgende:
En hier op het werk zijn ook minder katten die steeds aandacht vragen door op het bureau te springen en op mijn toetsenbord te gaan liggen.
Je balkon in je blote tokus schoonmaken heeft ook leuke effecten.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je maakt alleen je badkamer schoon in je blote billen?
"Voldoende aandacht" komt niet in hun vocabulaire voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je ze buiten werktijd voldoende aandacht geven.
... Of in die van jou?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
"Voldoende aandacht" komt niet in hun vocabulaire voor.
Ik weet niet.. Dat kan je hier best een keer uitproberen, kijk ik ondertussen naar de effectenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je balkon in je blote tokus schoonmaken heeft ook leuke effecten.
Hoezo?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter dan dat je zat in de was ligt.
ruilen?quote:
Nou, dat klinkt op het moment beter hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas op met wat je wenst hoor... stapels kinderkleren..quote:
Of dat je bedenkt dat het alweer te lang is geleden dat je zat was.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mjah, eigenlijk is dat inderdaad wel beter... Mits je voldoende was hebt, dan ligt het nog lekker zacht.quote:
Oh was genoeg...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk is dat inderdaad wel beter... Mits je voldoende was hebt, dan ligt het nog lekker zacht.
Zeker als er minimaal 20 cm sneeuw ligt?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Dat kan je hier best een keer uitproberen, kijk ik ondertussen naar de effecten
Och.. Dat kan ik best wel handelen, zolang er geen remsporen in zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op met wat je wenst hoor... stapels kinderkleren..
15cm is genoeg hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker als er minimaal 20 cm sneeuw ligt?
Nee, deze komen uit dozen, dus geen remsporenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och.. Dat kan ik best wel handelen, zolang er geen remsporen in zitten
Bij lange na nietquote:
Nou. Prima. Ik zeg ruilenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, deze komen uit dozen, dus geen remsporen
quote:
Ik had al geen zin.. En hier word ik afgeleid. Vanmorgen heb ik op een andere locatie gewerkt en doorrijden naar R'dam was een beetje omslachtig. Thuiswerken met het 'idee' dan kan ik even een grote slag zijn, is gewoon op maandag geen succes. Vrijdag gaat een stuk beter. Hier is het niet traag.quote:
Lekker fris!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier is volgens mij iets niet helemaal goed gegaan, mijn koffie heeft een wasmiddelluchtje
De was doen.. als dat toch eens alles was wat ik moest doenquote:
hier net niet meer. maar de keukendeur staat nog wel openquote:
Ik heb nog geen zon gezien vadaagquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier net niet meer. maar de keukendeur staat nog wel open
Het is niet het enige wat ik moet doen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De was doen.. als dat toch eens alles was wat ik moest doen
Helaas heb ik geen wasmachine. En moet ik mn hele huis schoonmaken.![]()
maar t ruikt wel heerlijk naar die rode ajakkes hier
Een idee om een volgende keer niet thuis te gaan zitten maar bij een Coffee Company ofzo? Scheelt in ieder geval de afleiding die je thuis mogelijk wel hebt.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had al geen zin.. En hier word ik afgeleid. Vanmorgen heb ik op een andere locatie gewerkt en doorrijden naar R'dam was een beetje omslachtig. Thuiswerken met het 'idee' dan kan ik even een grote slag zijn, is gewoon op maandag geen succes. Vrijdag gaat een stuk beter. Hier is het niet traag.
de rest kan je toch aan MiniSlaaf overlaten?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is niet het enige wat ik moet doen hoorHad ik dat er niet bij gezegd?
Geen optie, woon niet in een stadquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef AirwiN het volgende:
Een idee om een volgende keer niet thuis te gaan zitten maar bij een Coffee Company ofzo? Scheelt in ieder geval de afleiding die je thuis mogelijk wel hebt.
hier heeft de hele dag de zon geschenen.. ik baalde echt dat ik niet naar buiten magquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien vadaag
Ik las dat de waterkoker en koffiemaker al bij Riv zijn.quote:
Ja zon in Emmenquote:
Klopt!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik las dat de waterkoker en koffiemaker al bij Riv zijn.
Thnx babe
quote:
Welke versie?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand 'I spit on your grave' al gezien?
Niet teveel hoor, rival kennende wil hij vast niet voor opslagruimte spelenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt!
Graag gedaan.. Als ik nog meer vind![]()
2010quote:
Lang leve Googlequote:
www.gratisoptehalen.nlquote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet teveel hoor, rival kennende wil hij vast niet voor opslagruimte spelen
ja, ik heb m gedownload.. maar weet niet of ik zo de trek heb om een slechte film te zien, dus ik hoopte dat iemand m al gezien had en m echt goed vondquote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang leve Google![]()
Maar nee, ik dus niet
He has abandoned shipquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de rest kan je toch aan MiniSlaaf overlaten?
Ik denk niet dat het je drukgroep/druklager is.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
NopeIk hoor het alleen maar 'meer'. 'Iedereen' zegt ook dat de hele bak vervangen onzin is
(Druklagertjes
vervangen hebben zij het over...)
quote:
Dan ken jij rival nietquote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet teveel hoor, rival kennende wil hij vast niet voor opslagruimte spelen
Je blijft me verbazen schatquote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ken jij rival niet
kleine moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Rival, wanneer was jij nou bij de brievenbus geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ken jij rival niet
kleine moeite.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Bwuh, ik ben er uit, Japanse horror is mijn ding niet.
Ach, de kat schrok iig wél van de overdreven geluids-dus-schrikeffecten.
Shutter.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd![]()
Welke kleur ga je hem verven?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mjah, kun je 'm net zo goed afkijken he..quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shutter.
Ik zit nu in de laatste 20 minuten, wat een langdraaaadig verhaal. En het begon best aardig nog.
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi![]()
Welke kleur ga je hem verven?
Is dat niet te saai voor jou?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijden![]()
En dan blijft ie denk ik toch wel die kleur
In die kleur?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerst ff kijken of pa eventueel mee naar uden wil rijden![]()
En dan blijft ie denk ik toch wel die kleur
GvsE is ook een beetje oma-ish.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die kleur?
Dan vind ik het gewoon een spuuglelijk omading.
Waarschijnlijk uiteindelijk wel, maar dat komt met de tijd welquote:
quote:Hola vader..
Ik was een beetje aan het kijken bij www.gratisoptehalen.nl en toen zag ik de mooiste tvmeubel ooit!!
'linkje'
is uden ver??![]()
Groetjes Mandy
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retroquote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die kleur?
Dan vind ik het gewoon een spuuglelijk omading.
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retro
Ik ben vast aan het oefenen voor als ik ooit oma wordquote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GvsE is ook een beetje oma-ish.
Ja, maar dan zou ik 'm alsnog in een andere kleur verven, bij wijze van spreke nog liever in limegroen dan in bruin eiken, ik vind dat gewoon niet mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet m voorstellen in mijn crib. Hij is dik retro
In mijn optiek valt ie nog net onder retroquote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.
Omgan met allogtone, kreig juh dadquote:
Oh, de term retro is tegenwoordig net zo allesomvattend als hippie dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit valt in de categorie antiek, niet retro.
Kluizenaar zijn, dan krijg je dat ookquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgan met allogtone, kreig juh dad.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, de term retro is tegenwoordig net zo allesomvattend als hippie dus?
Het voordeel van opgroeien in een durp.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgan met allogtone, kreig juh dad.
Not really maar okquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In mijn optiek valt ie nog net onder retro![]()
Ik zie het al voor me met mn retro gele lampje enzo erop
In een durp is een blanke van buiten het durp al een allochtoon.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een durp is een blanke van buiten het durp al een allochtoon.
Pek ende veren!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
heeft niks met je gat te makenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen schat
Ho wacht!!
Nee je krijgt mn kogelgat niet![]()
Ik zat dan ook op een 99.9 % witte school.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn school was 100% wit!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat dan ook op een 99.9 % witte school.
Turkse buurvrouw: oh gelukkig je bent geen buitenlander, we waren even bang dat de nieuwe bewoner weer een buitenlander zou zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oma had vroeger ook zo'n kast. Die was echt niet antiek popquote:
vrijdagochtend om ongeveer 08:10.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rival, wanneer was jij nou bij de brievenbus geweest?
Dat is logisch!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
heeft niks met je gat te maken
geen grote dingen, ijskast ofzo...
Vroeger, toen jij ook nog dacht dat de PvdA goed was voor dit land. Utrecht blijft een kutstad, maar het wonen aldaar heeft in ieder geval je ogen geopend.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oma had vroeger ook zo'n kast. Die was echt niet antiek pop
quote:Retro staat voor het teruggrijpen op producten en ontwerpen uit het verleden bij ontwerpen van diverse zaken of lanceren van producten: de vormgeving van nieuwe producten is niet zozeer een kopie van een eerder product, doch is erdoor geïnspireerd en verwijst ernaar terug. Tijdens het laatste decennium is retro in toenemende mate populair geworden.
1 ding kan ik wel zeggen over de grote stad vs. de provincie.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen jij ook nog dacht dat de PvdA goed was voor dit land. Utrecht blijft een kutstad, maar het wonen aldaar heeft in ieder geval je ogen geopend.
als ik iets langs bart moet brengen hoor ik het wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is logisch!
Maar thnx.
Nu nog uitvogelen hoe ik het van Purm naar Emmen ga krijgen
Dan is ie een retro op antiek dusquote:
quote:
Die zie ik ook op zn vroegst pas in maart weerquote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
als ik iets langs bart moet brengen hoor ik het wel.
Ik hou van ouwe meukquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Retro, antiek, hoe je het ook wil noemen, ik vind het ouwe lelijke meuk.
Ah, dus de renaissance moeten we eigenlijk retro noemenquote:
Ik hou wel van oude, mooie spullen.quote:
Bekt wel lekkerder!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus de renaissance moeten we eigenlijk retro noemen
Dat het jou niet jong genoeg kan zijn is geen nieuws.quote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het jou niet jong genoeg kan zijn is geen nieuws.
Ik dacht, ik maak de grap eens een keer niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het jou niet jong genoeg kan zijn is geen nieuws.
geef mij ook maar gewoon strak designquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Retro, antiek, hoe je het ook wil noemen, ik vind het ouwe lelijke meuk.
Als je ziet wat ik in mn huis heb, dan valt dat nog reuze mee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou wel van oude, mooie spullen.
Niet van oude meuk die ik nog niet in mijn huis zou zetten als ik geld toe kreeg.
Maar ik hou sowieso niet zo heel erg van van die pompeuze,protserige dingen.
Was het maar een grap.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht, ik maak de grap eens een keer niet.
Alleen bij mannen. Verder mag het gewoon rommelig en knus zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
geef mij ook maar gewoon strak design
Oh, ik bedoelde ook niet zozeer jouw inrichting of smaak af te zeiken hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je ziet wat ik in mn huis heb, dan valt dat nog reuze mee hoor![]()
Oke, ik heb een grote bank en een grote fauteuil, maar een klein salontafeltjemn boekenkast is ook niet echt huge te noemen, en HET televisiemeubel nu is best groot, maar ik kan de ruimte ervan niet optimaal gebruiken omdat mn tantes het schapje halverwege eruit hadden gesloopt en ik te lui ben om een nieuw schapje te zoeken en dezelfde paarse verf als die ze gebruikt hebben om m op te pimpen
Humor relativeert alle ellende.quote:
en een kat die het allemaal mag slopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je ziet wat ik in mn huis heb, dan valt dat nog reuze mee hoor![]()
Oke, ik heb een grote bank en een grote fauteuil, maar een klein salontafeltjemn boekenkast is ook niet echt huge te noemen, en HET televisiemeubel nu is best groot, maar ik kan de ruimte ervan niet optimaal gebruiken omdat mn tantes het schapje halverwege eruit hadden gesloopt en ik te lui ben om een nieuw schapje te zoeken en dezelfde paarse verf als die ze gebruikt hebben om m op te pimpen
Rommelig en knusquote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen bij mannen. Verder mag het gewoon rommelig en knus zijn
Mag niet. doet welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
en een kat die het allemaal mag slopen.
Dat omschrijft mn huis wel, al zeg ik het zelfquote:
Ik straf dr wel. Het enige dat helpt is ophangen, maar dat doe je dan ook weer nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
niet mogen en toch doen zonder echte straf is mogen.
Nou ja, je bent dan wel van je probleem af, dus in a way..quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik straf dr wel. Het enige dat helpt is ophangen, maar dat doe je dan ook weer niet
softie.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik straf dr wel. Het enige dat helpt is ophangen, maar dat doe je dan ook weer niet
true.. true.. maar dat gaat me net dat stapje te ver..quote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, je bent dan wel van je probleem af, dus in a way..
Zo ellendig zijn jonge deernen anders niet hoor.quote:
mn ma en zus lopen te zeiken dat ik dr naar het asiel moet brengen. de zure harteloze kuttenquote:
Geen idee, ik ben denk ik al te oud om HW's doelgroep te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ellendig zijn jonge deernen anders niet hoor.
Wat is er zo verschrikkelijk aan jouw kat dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn ma en zus lopen te zeiken dat ik dr naar het asiel moet brengen. de zure harteloze kutten
mn zus zei gister dat ze echte oprechte haat voelde tegenover mijn schatje
Ach. misschien is hij ook wel eens in een retro-bui en dan maak je zomaar kans.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Geen idee, ik ben denk ik al te oud om HW's doelgroep te zijn.
Ach, wat ouder is ook geen bezwaar, maar als ik een hint van iets rammelends bespeurquote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ellendig zijn jonge deernen anders niet hoor.
De opvoeding?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Wat is er zo verschrikkelijk aan jouw kat dan?
Ik ben niet geïnspireerd op oude meuk, ik ben origineel natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach. misschien is hij ook wel eens in een retro-bui en dan maak je zomaar kans.
alleen omdat t zo'n kutbeest is en ze alles sloopt en nooit luistert enzo? tja,quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn ma en zus lopen te zeiken dat ik dr naar het asiel moet brengen. de zure harteloze kutten
mn zus zei gister dat ze echte oprechte haat voelde tegenover mijn schatje
Wat jij ervan vindt doet niet terzake lieverd.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet geïnspireerd op oude meuk, ik ben origineel natuurlijk.
Zo'n kind is ook wel een moodkiller ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wat ouder is ook geen bezwaar, maar als ik een hint van iets rammelends bespeur.
Ze valt mn moeder en zus vanuit het niks aan.. luistert niet.. sloopt.. pist op mn deken.. enz. enz.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk aan jouw kat dan?
Ok. *gaat weer achter het aanrecht staan*quote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt doet niet terzake lieverd.
Als dat echt niet over zou gaan had ik haar idd allang naar het asiel geschopt ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze valt mn moeder en zus vanuit het niks aan.. luistert niet.. sloopt.. pist op mn deken.. enz. enz.
ja. maar dan nog. ze kan zo lief zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen omdat t zo'n kutbeest is en ze alles sloopt en nooit luistert enzo? tja,
Ik niet. Ik heb toevallig de pech dat ik een onopvoedbare kat heb getroffen, maar ze blijft wel mijn schatje.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als dat echt niet over zou gaan had ik haar idd allang naar het asiel geschopt ja.
Van zulke assertiviteit word ik helemaal warm van binnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ok. *gaat weer achter het aanrecht staan*
nouja als het niet verbetert dan snap ik je moeder wel eigenlijk. en als ik je verhalen over varken ooit lees ben ik blij dat babe zo lief en anti-sloop is.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. maar dan nog. ze kan zo lief zijn
Alle katten zijn eigenlijk onopvoedbaar, maar dingen als slopen, aanvallen en van je af zeiken zou ik niet accepteren als ik dat niet kan veranderen. Mits je er zelf ook last van hebt.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb toevallig de pech dat ik een onopvoedbare kat heb getroffen, maar ze blijft wel mijn schatje.
Wees daar ook maar blij mee.. maar je zou Babe toch ook niet wegdoen of wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja als het niet verbetert dan snap ik je moeder wel eigenlijk. en als ik je verhalen over varken ooit lees ben ik blij dat babe zo lief en anti-sloop is.
Oh, we zijn niet in de 60's?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van zulke assertiviteit word ik helemaal warm van binnen.
Dat zei mijn moeder vroeger ook over mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En daarbij.. ze is pas bijna 9 maanden.. misschien is het wel gewoon speelsigheid ofzo..
Mij valt ze zelden aan.. En dan krijgt ze op dr kloten en doet ze het dagen niet.. En ja, slopen.. tuurlijk heb ik er 'last' van, maar het is niet dat ik daarom mn kat weg doe..quote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alle katten zijn eigenlijk onopvoedbaar, maar dingen als slopen, aanvallen en van je af zeiken zou ik niet accepteren als ik dat niet kan veranderen. Mits je er zelf ook last van hebt.
Ik denk dat het al een hoop zou schelen als ik een aparte slaapkamer heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder vroeger ook over mij.
Geen redden meer aan.
En heeft ze jou naar een asiel gedaan? Nee dus!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Dat zei mijn moeder vroeger ook over mij.
Geen redden meer aan.
Datquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heeft ze jou naar een asiel gedaan? Nee dus!
Nee, daar heeft ze altijd spijt van gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heeft ze jou naar een asiel gedaan? Nee dus!
wel als ze alles in mijn huis zou slopen en overal haar gevoeg zou doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wees daar ook maar blij mee.. maar je zou Babe toch ook niet wegdoen of wel?
Als ze echt had gewild had ze wel een leuke oliesjeik voor je uitgezocht die nog een provincaaltje miste in zijn harem.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
Nee, daar heeft ze altijd spijt van gehad.
Een spuitje was ook zo drastisch.
Klopt helemaalquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat omschrijft mn huis wel, al zeg ik het zelf
nja.. ik dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wel als ze alles in mijn huis zou slopen en overal haar gevoeg zou doen.
je hebt opgeruimd?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Mijn huis is niet meer zo rommelig trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |