Guilty until proven innocent!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb echt gescholden aan die telefoon, en hun weer contact opgenomen met die gast van die videotheek die zei dat ik toch echt 2 films had gehuurd enzo.. en toen na 4x zeggen dat ik dat echt niet gedaan had zeiden ze dat ik dat moest bewijzen..toen heb ik gezegd dat ze maar moesten bewijzen dat ik die films wel gehuurd had en dat ik tot die tijd geen stuiver zou betalen
![]()
Nooit meer wat van gehoord
Lijkt me niet logisch. Maar goed, het zal dan wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, zo'n kaart is zo'n vanzelfsprekendheid dat je hem juist vergeet
Ja, dat soort verhalen hoor ik idd vaker.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb echt gescholden aan die telefoon, en hun weer contact opgenomen met die gast van die videotheek die zei dat ik toch echt 2 films had gehuurd enzo.. en toen na 4x zeggen dat ik dat echt niet gedaan had zeiden ze dat ik dat moest bewijzen..toen heb ik gezegd dat ze maar moesten bewijzen dat ik die films wel gehuurd had en dat ik tot die tijd geen stuiver zou betalen
![]()
Juist, wie eist, bewijstquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
Ken het...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil sowieso niet schoonmaken, maar ik moet het weer hoognodig doen. opruimen ook trouwens.
ik wacht op een opruimkick, maar die heb ik al een tijdje niet meer gehad
*nomnomnom*quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kreeg ooit een keer een brief voor een vorige bewoner waarin een heel verhaal stond over allerlei trauma's uit het verleden, met een strip anti-depressiva erbij.
WTFquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kreeg ooit een keer een brief voor een vorige bewoner waarin een heel verhaal stond over allerlei trauma's uit het verleden, met een strip anti-depressiva erbij.
Waren ze bij mij toch echt aan het verkeerde adresquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Q. het volgende:
Ik ben blij dat de vorige bewoner hier heel beschaafd was, jong vrouwtje, verpleegster, geen rare vrienden. Scheelt een boel raar bezoek aan de deur, zoals bij mijn pauperflat in Enschede. Wat een pauperzooi kwam daar aan de deur zeg. En niet eens allemaal voor mij!
idd.. ik ga geen 200+ euro betalen voor 2 dvd's. En al helemaal niet als ik ze niet gehuurd en zelfs niet gezien heb.quote:
Om kwart voor. Dan ga ik het echt doen.quote:
100 euro per DVD, dan moet het wel een hele goede film zijn!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. ik ga geen 200+ euro betalen voor 2 dvd's. En al helemaal niet als ik ze niet gehuurd en zelfs niet gezien heb.
ik weet dat het de da vinci code was (die ik dus nog steeds niet gezien heb) en nog een of andere wazige comedyquote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
100 euro per DVD, dan moet het wel een hele goede film zijn!
Stonden er nog bizarre geheimen in ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ook ooit in een heel oud huis gewoond waar ik in een inbouwkast die ik ging opruimen in een kier een dagboekje vond. Was wel een middag leesplezier.![]()
![]()
Sjah je kan toch bewijzen dat je iemand anders bent?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. ik ga geen 200+ euro betalen voor 2 dvd's. En al helemaal niet als ik ze niet gehuurd en zelfs niet gezien heb.
Da Vinci Code is een kutfilm. Nog slechter dan het boek.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet dat het de da vinci code was (die ik dus nog steeds niet gezien heb) en nog een of andere wazige comedy
Nee, het wijf had gewoon een heel saai, mutserig kutleven, maar het was wel grappig om te lezen hoe iemand zijn levensverhaal neerpent.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Stonden er nog bizarre geheimen in ?
Klootzakquote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
tof, huppel komt haar gat laten zien
Weet je zeker dat je maar één persoonlijkheid hebt?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah je kan toch bewijzen dat je iemand anders bent?
Ben zelf de eerste bewoner van dit pand.. en toen kreeg ik op mijn adres een boete van de ns en een aanmaning voor heeeel iemand anders.
Maar die woont hier niet en heeft hier nooit gewoond... Bizar....
Tom Hanks.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Da Vinci Code is een kutfilm. Nog slechter dan het boek.
Nee, want ik kreeg het op mijn naam toegestuurd bij mn ouders (toen woonde ik daar nog) alleen hadden ze mn achternaam iets fout geschrevenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah je kan toch bewijzen dat je iemand anders bent?
Ben zelf de eerste bewoner van dit pand.. en toen kreeg ik op mijn adres een boete van de ns en een aanmaning voor heeeel iemand anders.
Maar die woont hier niet en heeft hier nooit gewoond... Bizar....
Kan me voorstellen dat het grappig is ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het wijf had gewoon een heel saai, mutserig kutleven, maar het was wel grappig om te lezen hoe iemand zijn levensverhaal neerpent.
Jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het wijf had gewoon een heel saai, mutserig kutleven, maar het was wel grappig om te lezen hoe iemand zijn levensverhaal neerpent.
Die ik ook niet gelezen hebquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Da Vinci Code is een kutfilm. Nog slechter dan het boek.
Wij kregen een keer post van een incassobureau over een energierekening van jaaaaaaaaaaaaaaaren daarvoor, op een voormalig adres van Air, t.a.v. iemand met dezelfde achternaam als hij, maar andere voorletters.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik heb als kind echt heel veel gelezen, maar dat dagboek van Anne Frank ben ik nooit doorheen gekomen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
JammerHet had ook maar zo een vooroorlogs dagboek kunnen zijn of zo... Dat lijkt mij wel interessant
In dit geval valt daarover te twistenquote:
Nee hoor, ik werk gewoon altijd zo hardquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval valt daarover te twisten
Nee, het dagboek van Anne Frank vind ik ook niet interessant, maar daar doelde ik ook niet opquote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik heb als kind echt heel veel gelezen, maar dat dagboek van Anne Frank ben ik nooit doorheen gekomen.
Maar ja, logisch, zoveel maak je ook niet mee in een ruimte van een paar vierkante meter natuurlijk.
Ik vind 'gewoon' toch zo'n kutwoord hequote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk gewoon altijd zo hard
Meer om aan te geven dat het tijdsbeeld geen garantie is voor harde actie en lekkere weglezerij.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het dagboek van Anne Frank vind ik ook niet interessant, maar daar doelde ik ook niet op
Harde actiequote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meer om aan te geven dat het tijdsbeeld geen garantie is voor harde actie en lekkere weglezerij.
Jaja, ook voor de oorlog wisten ze van wantenquote:
Dan heb je gewoon pechquote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 'gewoon' toch zo'n kutwoord he
Zelf afdrogen. Is veel hygienischer dan aan de lucht laten drogenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Afwas grotendeels gedaan.. Nu even wachten tot het droog is en dan de rest.. tot die tijd een peukje en dan zo de badkamer
afdrogen? wat is dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf afdrogen. Is veel hygienischer dan aan de lucht laten drogen
Het is maar goed dat jij tegenwoordig niet zo vaak meer in mijn keuken komt.quote:
Jup maar 1 Evie.. al heb ik wel veel alterego's maar stiekem is dat gewoon een en dezelfde persoon hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je maar één persoonlijkheid hebt?
Niet dat ik voorheen daar nou dagelijks kwam ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij tegenwoordig niet zo vaak meer in mijn keuken komt.
Nesteldrangquote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef Tally het volgende:
Woensdag kan ik ook gaan beginnen met het schoonmaken van het huisje
Dan is eindelijk alle kolerezooi weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |