Als ik dit zo in verband breng met U2, dan vrees ik nog meer voor hun aanstaande album dan ik voor de laatste 3 al deed...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gorillaz - Demon Days
Danger Mouse - the Grey Album
the Good, the Bad & the Queen - idem
Sparklehorse en Danger Mouse - Dark night of the soul
Gnarls Barkley - St. Elsewhere
Tsja, dat verklaart een hoop...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het is voor mij juist het eerste U2-album waar ik enigszins benieuwd naar ben.
Collegiaal...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:56 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
In dat geval:
Leonard Cohen - Suzanne
Herman van Veen - Suzanne
VOF de Kunst - Suzanne
?
Je mag ze van mij allemaal hebben, ik ga aftaaien...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja, I'm sorry, achteraf bedacht ik me ook dat dat nogal lullig was. Maar toen had Noobie al gereageerd. Ik zal niet meer proberen om punten te stelen.
quote:is een voormalig model dat vooral bekend werd door haar huwelijk met ex-Beatle
en gitarist
. Er zijn meerdere songs die zijn geïnspireerd op
![]()
schreef voor haar de Beatles-klassieker .... en
schreef zowel ... als ....
zou tijdens hun huwelijkscrisis nog een aantal minder flatteuze songs schrijven over
zoals The Shape You're In over haar alcohol-verslaving.
Er zijn meerdere songs die zijn geïnspireerd op Pattie. Harrison schreef voor haar de Beatles-klassieker Something en Clapton schreef zowel Layla als Wonderful Tonight.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |