Bangmakeritusquote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Selnadeem Banned Muslim Brotherhood ready to impose Sharia law in #Egypt http://bit.ly/fRpNNZ "And who will accept these laws" #Jan25Egypt revolution:
Banned Muslim Brotherhood ready to impose Sharia law
by Alun Palmer in Cairo, Daily Mirror 7/02/2011
BANNED hardline group the Muslim Brotherhood was yesterday in talks with crisis-torn Egypts government and is ready to impose strict Islamic laws......
ik wou net zeggen wat lopen die te stoken zegquote:
Dus het is pas een revolutie als ie gelukt is? Dan kan je dus nooit een revolutie steunen?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet het aantal doden maakt het een revolutie.
Maar het met geweld weghalen van de huidige leidinggevenden door het volk.
LOLquote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef yavanna het volgende:
New word added to dictionary: Mubarak(verb) : to stick something . Example : I will Mubarak you to the wall. #jan25 #tahrir #egypt
Dus als je research hebt gedaan, dan heeft Egypte ook daadwerkelijk wapens in zijn bezit...???quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Uhh Quote uit het artikel:
[..]
Heb jij het wel gelezen
Zoals El Baradei overkomt lijkt me dit bangmakerij/propagada.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Selnadeem Banned Muslim Brotherhood ready to impose Sharia law in #Egypt http://bit.ly/fRpNNZ "And who will accept these laws" #Jan25Egypt revolution:
BANNED hardline group the Muslim Brotherhood was yesterday in talks with crisis-torn Egypts government and is ready to impose strict Islamic laws......
re·vo·lu·tie de; v -s 1 plotselinge verandering in de bestaande toestand; algehele ommekeer: industriële ~ omwenteling op het gebied vd productie, veroorzaakt door toepassing vd stoommachine 2 gewelddadige ommekeer in de politieke toestandquote:Op maandag 7 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus het is pas een revolutie als ie gelukt is? Dan kan je dus nooit een revolutie steunen?
zo kwam het bij mij ook over ( nouhaj , zelfs als "stoken ") maar wou het wel ff posten ..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals El Baradei overkomt lijkt me dit bangmakerij/propagada.
En dan nog... MB heeft een basis van 20%. Een democratie kan dat aan: bij 67+% wordt het pas een probleem.
Ja. Anders is het een neergeslagen opstandquote:Op maandag 7 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus het is pas een revolutie als ie gelukt is? Dan kan je dus nooit een revolutie steunen?
"The sarin development is the best indicator of the Egyptian chemical weapons capabilities, say military experts. Sarin is a nerve agent, one of the more advanced military chemicals in the world. "quote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Staat helemaal niet in dat Egypte WMD's heeft.
Er wordt aangegeven dat Egypte nu het verdrag heeft getekend dat het geen wmd's zal maken, maar dat een verandering van regime dat standpunt zou kunnen veranderen vanwege de kernwapens van Israël en wellicht toekomstige kernwapens van Iran.
Research And Development. Discovering new knowledge about products, processes, and services, and then applying that knowledge to create new and improved products, processes, and services that fill market needs.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef wdn het volgende:
[..]
"At the heart of the concern is intelligence indicating that Egypt has quietly carried out research and development on weapons of mass destruction, including nuclear, chemical, biological and missile technology."
= Indien je al WMD's heb hoef je geen research meer uit te voeren
Nee, ik ben gewoon kritisch op wat er hier gepost wordt. Er wordt in dat artikel op geen enkele manier gezegd dat Egypte WMD's zou hebben, dus is het gewoon een opruiende post.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Blik een roze Mubarak bril op
okquote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon kritisch op wat er hier gepost wordt. Er wordt in dat artikel op geen enkele manier gezegd dat Egypte WMD's zou hebben, dus is het gewoon een opruiende post.
Ik ben ontzettend anti-Mubarak, dat heb ik al vaker gezegd in dit topic.
Ja dus ze hebben NU geen wmd's. Ze willen ze hebben. OK. Maar ze hebben ze op dit moment -niet-.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Research And Development. Discovering new knowledge about products, processes, and services, and then applying that knowledge to create new and improved products, processes, and services that fill market needs.
De MB wil dus Sharia zoals ze dat in Engeland doen: Voor iedereen die daar behoefte aan heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Demonstreren was tot kort geleden helemaal onmogelijk in Egypte. De fundamentele verandering is er al, dus is het een revolutie.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
re·vo·lu·tie de; v -s 1 plotselinge verandering in de bestaande toestand; algehele ommekeer: industriële ~ omwenteling op het gebied vd productie, veroorzaakt door toepassing vd stoommachine 2 gewelddadige ommekeer in de politieke toestand
Dit wordt pas een revolutie als de hoofdpersonen van het regime hun macht opgevenDat hebben ze tot nu toe slechts zeer beperkt gedaan.
edit: je zou het idd nu al een revolutie kunnen noemen
Ik denk dat het de gemiddelde Amerikaan geen ene reet kan interesseren wat er in Egypte gebeurd hoor. Zelfs in NL hebben al veel mensen dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Nightwulf het volgende:
Of ze het nu wel of niet hebben, ik bedoelde dat de USA dit eerder als argument hebben gebruikt om in te grijpen.
De aanvankelijke steun voor de bevolking van Obama is wel heel snel gedraaid de laatste dagen.
Niet mijn ding maar het lijkt me dat als iemand echt puur democratisch is (wat de VS niet isquote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De MB wil dus Sharia zoals ze dat in Engeland doen: Voor iedereen die daar behoefte aan heeft.
Onderschat de MB niet. Ze gaan natuurlijk de sharia niet actief als partijstandpunt aanprijzen bij de Egyptische bevolking. Maar eventueel wel hun steun aan de Palestijnse bevolking en dat kan ze wel heel wat stemmen opleveren.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals El Baradei overkomt lijkt me dit bangmakerij/propagada.
En dan nog... MB heeft een basis van 20%. Een democratie kan dat aan: bij 67+% wordt het pas een probleem.
Sorry in had Create ook vet en onderstreept moeten maken, en er staat in dat artikel duidelijk R&D.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dus ze hebben NU geen wmd's. Ze willen ze hebben. OK. Maar ze hebben ze op dit moment -niet-.
dat denk ik ook, er gaat nu weken onderhandeld worden en komt er nog niks uitquote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef shomila het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
Kortom, ik verwacht een langslepend politiek proces. Onderhandelingen. Protesten. #egypte
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |