hoop nog wel dat ze doorzetten imho.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Na de Iraanse revolutie is ook de Egyptische hierbij gefaald.
Het is gewoon vaag.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dus ... Wisner had gelijk dat dit het standpunt van de VS is?
Maar zowel Obama als Clinton hebben in de pers iets anders beweerd !?
Wtf.
Mbt tot bold gedeelte: D'OH.
Zo denk ik ook wel is ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.
maar dat over de VS
die heeft niks te willen lijkt mij
Vooral terug filmen dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
op zich zijn ze flinke doorzetters.. tot nu toe hoor je ze gewoon zeggen nadat ze weer zijn vrijgelaten ; "back to work"..
maar ook de tweet over dat de journo's worden gefilmd door ( pro government ) is allemaal geen goed teken ..
jaoh indd. haha maarre .. er was toch gezegd dat de journalisten met rust gelaten zouden worden , en die suleiman zou het "gaan uitzoeken "allemaal .. lijkt erop dat de "jacht "alleen maar erger is geworden ??quote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooral terug filmen dus.
no shit sherlockquote:Op maandag 7 februari 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
weer aardig wat mensen bij elkaar als ik de beelden zo zie.
Nogmaals, jij moet wat vaker op je woorden letten.quote:
die is gisteren ook al een paar x gepost ...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:22 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Video: how people say goodbye when you leave Tahrir square: #jan25 #egypt
deze video is van gister, erg mooi
goede middag !!!!!quote:
(ik wou niks zeggen maarquote:Op maandag 7 februari 2011 12:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nogmaals, jij moet wat vaker op je woorden letten.
Of toch nog even nadenken voordat je op Invoeren drukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |