Yup, incl huisbezoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dat was al bekend ook toch? Dat er echt jacht gemaakt werd op media en bloggers.
nicequote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef yavanna het volgende:
360 degree panorama of Tahrir square
[ afbeelding ]
Die 11 van het regime zijn pro-muba's. Die volgens de VN pro en anti-muba's.quote:
ze moeten zich in 1 x allemaal laten registreren ( de journo's etc.) als ze Tahrir binnen komen ... geen goed teken ..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:51 schreef yavanna het volgende:
[..]
Yup, incl huisbezoeken.
Eens zien of er nu echt minder journo's opgepakt zullen worden.
Is al een oud smsje he? Van 2 januari zie ik staan.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef gehotseflotst het volgende:
ezzatkamel Mohamed Ezzat kamel
a Mobile SMS from the Egyptian armed forces to all citizens #egypt #25Jan twitpic.com/3xdefx
52 seconds ago
Kan iemand dat SMSje lezen toevallig?
Oh! Had ik niet gezien, topquote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Is al een oud smsje he? Van 2 januari zie ik staan.
Dan is de vertaling daarvan al een keer langsgekomen, was iets in de trant van 'verdedig ons vaderland en zorg ervoor dat de protesten ophouden'.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Is al een oud smsje he? Van 2 januari zie ik staan.
Vertaling schijnt te zijn:quote:
quote:Big demo starting this afternoon from Mustafa Mahmoud Square in Mohandaseen area to support Mubarak
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze moeten zich in 1 x allemaal laten registreren ( de journo's etc.) als ze Tahrir binnen komen ... geen goed teken ..
Clintons uitspraken hebben in de Arabische wereld het idee versterkt dat Washington de demonstranten in Egypte de rug toekeert.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef schommelstoel het volgende:
VS willen dat Mubarak voorlopig aanblijft
Amerika gaat zich hiermee diep en diep in de vingers snijden bij de Egyptenaren en bij veel meer mensen ook buiten Egypte.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Clintons uitspraken hebben in de Arabische wereld het idee versterkt dat Washington de demonstranten in Egypte de rug toekeert.
vooral dit, dan keren de anti`s zich ook tegen amerika en de westerse wereld denk ik.
juist dat dacht ik dus ook meteenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Amerika gaat zich hiermee diep en diep in de vingers snijden bij de Egyptenaren en bij veel meer mensen ook buiten Egypte.
op zich zijn ze flinke doorzetters.. tot nu toe hoor je ze gewoon zeggen nadat ze weer zijn vrijgelaten ; "back to work"..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zullen er ook geen nieuwe journalisten komen, bang voor dat ze opgepakt worden
hier nog niets.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef lipjes het volgende:
de revolutie begint hier ook al, hoor de luchtalarmen gaan
geen idee, beginnen netquote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hier nog niets.
Is het dan zoveel later bij jou?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef schommelstoel het volgende:
VS willen dat Mubarak voorlopig aanblijft
hoop nog wel dat ze doorzetten imho.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Na de Iraanse revolutie is ook de Egyptische hierbij gefaald.
Het is gewoon vaag.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dus ... Wisner had gelijk dat dit het standpunt van de VS is?
Maar zowel Obama als Clinton hebben in de pers iets anders beweerd !?
Wtf.
Mbt tot bold gedeelte: D'OH.
Zo denk ik ook wel is ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.
maar dat over de VS
die heeft niks te willen lijkt mij
Vooral terug filmen dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
op zich zijn ze flinke doorzetters.. tot nu toe hoor je ze gewoon zeggen nadat ze weer zijn vrijgelaten ; "back to work"..
maar ook de tweet over dat de journo's worden gefilmd door ( pro government ) is allemaal geen goed teken ..
jaoh indd. haha maarre .. er was toch gezegd dat de journalisten met rust gelaten zouden worden , en die suleiman zou het "gaan uitzoeken "allemaal .. lijkt erop dat de "jacht "alleen maar erger is geworden ??quote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooral terug filmen dus.
no shit sherlockquote:Op maandag 7 februari 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
weer aardig wat mensen bij elkaar als ik de beelden zo zie.
Nogmaals, jij moet wat vaker op je woorden letten.quote:
die is gisteren ook al een paar x gepost ...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:22 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Video: how people say goodbye when you leave Tahrir square: #jan25 #egypt
deze video is van gister, erg mooi
goede middag !!!!!quote:
(ik wou niks zeggen maarquote:Op maandag 7 februari 2011 12:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nogmaals, jij moet wat vaker op je woorden letten.
Of toch nog even nadenken voordat je op Invoeren drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |